siitä projektista? 🤔
Paljonko sulle maksettiin
18
453
Vastaukset
- Anonyymi
Oli varmasti etova juttu
- Anonyymi
???
- Anonyymi
178500€
- Anonyymi
Mikäs trolli juttu tää on? Varmaan joku lavastus yritys
- Anonyymi
Lisää luvassa
- Anonyymi
👁️👁️
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
1390+alv.
- Anonyymi
Prosessi on hieman kesken, mutta valmisteilla. En vaihda.
- Anonyymi
Et sinä minua hengiltä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kohdalla onnistuivat viimein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kohdalla onnistuivat viimein.
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällainen ole keskimäärin aika vainoharhainen ajatus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällainen ole keskimäärin aika vainoharhainen ajatus?
Öööh typerä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööh typerä ihminen
Ei nyt ensimmäisenä keskenjääneestä projektista tai prosessista pitäisi irrota tuollaista kommenttia. Mutta jatkakaa, tämä on hyvin outo sivu.
- Anonyymi
Liian vähän.
- Anonyymi
Rahassa en osaa mitata mitään. Paitsi ehkä se on tuttua, että annan, enemmän kuin voin saada takaisin. En kadu. Naiselta. Mä en oikeasti ole motivoitavissa rahalla. Se on sekä harmi että hyve. Rehellisesti. Näin on. Hyväs kuin pahassa. Projektit. Ei resonoi.
- Anonyymi
Mulla on aina ollut kuukausipalkka, joten ei...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka373548- 113318
- 1463127
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61428Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971158Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos521069Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900