Käyt kuumana ja

Anonyymi-ap

Mä käyn kuumana suhun. En voi sille mitään. Meidän välillä on joku magneetti. Sano vaan jos ahdistaa.

Miehelle.

11

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ahdistaa yhtään. Pidän tunteesta, mutta varmaan kuolen pian tähän sekaiseen mieleeni. Levoton ja vaikea olla.

• Anonyymi

Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.

Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.

Kohdataan kyllä.

• Anonyymi

Kuumana olen henkisesti ja fyysisesti ♥️♥️♥️
      Haluisin rakastella sinun kanssa niin paljon

• Anonyymi

Huhhuh 😮‍💨

• Anonyymi

Ei ahdista. Tuntuu hyvänä poltteena sisällä ympäri kehoa. Tahdon enemmän.

• Anonyymi

Välillä vaikea pitää itseään aisoissa 🤭

• Anonyymi

Olet siis mies ja minä mies.

• Anonyymi

Toivottavasti oli tummalta pitkältä naiselta. Ei haittaa tippaakaan oletko nähnyt miten minä käyn. Tuijottelen sinua koko ajan :) Haittaako?

• Anonyymi

On kyllä tummahiuksiselta ja pitkältä 🤭 ja ei haittaa yhtään, huomaan kyllä 🔥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7101
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4884
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4165
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      2221
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      266
      1635
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1435
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1276
    Aihe