Mä käyn kuumana suhun. En voi sille mitään. Meidän välillä on joku magneetti. Sano vaan jos ahdistaa.
Miehelle.
Käyt kuumana ja
11
370
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ahdistaa yhtään. Pidän tunteesta, mutta varmaan kuolen pian tähän sekaiseen mieleeni. Levoton ja vaikea olla.
- Anonyymi
Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.
Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.
Kohdataan kyllä.
- Anonyymi
Kuumana olen henkisesti ja fyysisesti ♥️♥️♥️
Haluisin rakastella sinun kanssa niin paljon- Anonyymi
Huhhuh 😮💨
- Anonyymi
Ei ahdista. Tuntuu hyvänä poltteena sisällä ympäri kehoa. Tahdon enemmän.
- Anonyymi
Välillä vaikea pitää itseään aisoissa 🤭
- Anonyymi
Olet siis mies ja minä mies.
- Anonyymi
Toivottavasti oli tummalta pitkältä naiselta. Ei haittaa tippaakaan oletko nähnyt miten minä käyn. Tuijottelen sinua koko ajan :) Haittaako?
- Anonyymi
On kyllä tummahiuksiselta ja pitkältä 🤭 ja ei haittaa yhtään, huomaan kyllä 🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374062- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133502- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883215Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862875- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472549- 692523
- 972332