Mä käyn kuumana suhun. En voi sille mitään. Meidän välillä on joku magneetti. Sano vaan jos ahdistaa.
Miehelle.
Käyt kuumana ja
11
360
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ahdistaa yhtään. Pidän tunteesta, mutta varmaan kuolen pian tähän sekaiseen mieleeni. Levoton ja vaikea olla.
- Anonyymi
Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaisin se mullakin on. Olisi ehkä helpompi kohdata mikäli näitä tunteita ei olisi. Toisaalta siksi juuri haluaakin kohdata kun se aiheuttaa positiivisia väreitä.
Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan kohdattaisiin niin tietäisi mitä tehdä.
Kohdataan kyllä.
- Anonyymi
Kuumana olen henkisesti ja fyysisesti ♥️♥️♥️
Haluisin rakastella sinun kanssa niin paljon- Anonyymi
Huhhuh 😮💨
- Anonyymi
Ei ahdista. Tuntuu hyvänä poltteena sisällä ympäri kehoa. Tahdon enemmän.
- Anonyymi
Välillä vaikea pitää itseään aisoissa 🤭
- Anonyymi
Olet siis mies ja minä mies.
- Anonyymi
Toivottavasti oli tummalta pitkältä naiselta. Ei haittaa tippaakaan oletko nähnyt miten minä käyn. Tuijottelen sinua koko ajan :) Haittaako?
- Anonyymi
On kyllä tummahiuksiselta ja pitkältä 🤭 ja ei haittaa yhtään, huomaan kyllä 🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607