Tietää mikä tai mitkä asiat kiinnostavat sinua ja en tarkoita kysymyksellä mitään ihmissuhteisiin liittyvää. Onko sinulla mielenkiinnon kohteita tai joku obsessio jotain lajia kohtaan jne..
Haluaisin nainen
32
619
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä arvata
- Anonyymi
On todella monenlaisia juttuja, mutta kerron niistä enemmän treffeillämme
- Anonyymi
Mitä järkeä sitä on täällä kysyä? Mistä sinä tiedät mikä vastaus on minulta eli häneltä. Hanki aivot hyvä mies.
- Anonyymi
En ole mies.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa musajutut ja taide. Tykkään tehdä käsilläni. En jaksa juosta pallon perässä suhteiden luomisen tai bisneksen takia.
- Anonyymi
Et ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään
Älä valehtele.
- Anonyymi
Tosi huvittavaa tuo sivistussanavalintasi.
- Anonyymi
animaatiot,musiikki,neulomine,leipomine,urheilust seuraan aktiivisesti lätkä,yleisurheilu
- Anonyymi
Maanpuollustus, olen liittynyt reserviin
- Anonyymi
Ihana isänmaallinen ja eläinrakas M nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt hirveän isänmaallinen, jos ei osaa edes äidinkieltään kirjoittaa oikein... Luulisi, että patriootilla olisi ollut äidinkielentunnilla korvat höröllä.
- Anonyymi
Hienoa 👍ja tämä on miesten koulu. Mutta ei enää. Palvelukseen menee ja halutaan lisää naisia, sillä he ovat motivoituneita. Heidän odotuksensa ja asenteensa ovat kohdallaan, ja he tulevat vapaaehtoisina palvelukseen huomattavasti myönteisemmällä asenteella. Olen kuullut tuttaviltani kenen tytöt menneet armeijaan ja tullut ulos sieltä aliupseerikoulun (AUK) tai reserviupseerikoulun (RUK) kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole M nainen vaan K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa 👍ja tämä on miesten koulu. Mutta ei enää. Palvelukseen menee ja halutaan lisää naisia, sillä he ovat motivoituneita. Heidän odotuksensa ja asenteensa ovat kohdallaan, ja he tulevat vapaaehtoisina palvelukseen huomattavasti myönteisemmällä asenteella. Olen kuullut tuttaviltani kenen tytöt menneet armeijaan ja tullut ulos sieltä aliupseerikoulun (AUK) tai reserviupseerikoulun (RUK) kautta.
Juuri näin😁sekin on tahtotila
- Anonyymi
Huithapeli kiinnostaa, aina kiinnostanut. Vastakkainen sukupuoli saa sen tuntea erilaisina purskahduksina joita itse pidän hyvin normaalina.
- Anonyymi
Mä kiinnostun ihmisistä naamioiden takaa. Ihmisillä on väliä ei asioilla. Mutta tiedon jano on loputon. Ei sillä että sillä edes väliä olisi. Vaan muilla jutuilla.
Oon vähän kaikkea mieltä samaan aikaan. Rehellisesti hymyillen. En pleijeri mitenkään, syvällinen mutta tavallaan tavoittamaton kaiken yhteyden takia. Jota ei edes ole. Mulle. Mulle se on kuitenkin kauneinta. Mutta höhöt sillekin. Mua vakavampaa saa hakea siinä, miten kevyesti rakastan syvästi. Mahdottomia kyselet. Siltä joka elää vapaana rytmien välissä. - Anonyymi
Sen verran erikoisia suurimmat mielenkiinnon kohteet etten uskalla tänne laittaa. Joku tuttu vielä tunnistaa.
- Anonyymi
Hän tietää mihin lajiin olen koukussa. Siksi en sitä tähän laita. Villejä veikkauksia saa laittaa, jos haluaa.
- Anonyymi
Obsessio on liikunta. Mielenkiinnon kohteita on historia, uskonnot, henkisyys, psykologia ja kaikki kierrätykseen liittyvä.
- Anonyymi
En voi samaistua tähän mitenkään
- Anonyymi
Tanssi, musiikki, luonto, ihmismieli, henkisyys, eläimet.
- Anonyymi
Haluisin niin päästä tanssiman sun kanssa hitaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin niin päästä tanssiman sun kanssa hitaita.
Keneltä? Onko naiselta? Minun rintaa vasten saa aina halutessa painaa pään, jos haluaa! Ilman mitään taka-ajatuksia.
- Anonyymi
Kiinnostaa monikin asia ,
joten vaikea päättää mitä tähän laittaisin.
Tähän tulevat asiat eivät ole mitenkään
"tärkeys" järjestyksessä eikä myöskään välttämättä tässä ole tärkeimmät kiinnostukset.
Mysteerit, musiikki, taide,
tai eipä näillä ole merkitystä joten
ihan turhaa vastata mitään. - Anonyymi
Tällä hetkellä ei kiinnosta oikein mikään.Masennusta pukkaa välil.
- Anonyymi
Ilman päihteitä
Kaikista asioista alkaa kiinnostua
- Anonyymi
lainaan ketjussi muistatko Hanna vuosi sitten kun pääsit kotiini, viikon, huomasitko kurpitsa än lattialla vai ovessa? Paljasta itsesi, astu kotiini, jos olet vihollinen, tai haluat pahaa, tuo se esiin ❤️ Noita vain olen ❤️ Tarvitset paljon apua, minä en kuulu teihin, en pidä kieroista enkä varkaista enkä hehkujutuilla elävillä 😘
- Anonyymi
se on itseasiassa kaikille jotka meillä käy mutta kun emme ole kotona, niin laitan vähän extraa. Hoidit muuten huonosti, vaikka tuliaisia tuotiin ja annoin rahaa ja ruokaa 😘 kateellisuus ja kietiys estää sinua ja monia muita kehittymässä siinä hehkutyössä ja unohdatte oman arkenne 😘
- Anonyymi
😂😂😂ei jumalauta! Tässä on se narsu! JUMALAAKIN SUUREMPI RUHTINAS! PALVELKAA NAISET😂😂 kuinka tyhmä on suomalainen nainen
Lampaita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂ei jumalauta! Tässä on se narsu! JUMALAAKIN SUUREMPI RUHTINAS! PALVELKAA NAISET😂😂 kuinka tyhmä on suomalainen nainen
LampaitaNyt keulii sulla taas pahasti😂♥️
- Anonyymi
Psykologia - täällä on muutamia mielenkiintoisia juttuja joita seurata mainittuun harrastukseeni liittyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1842402
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182016- 861386
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931210Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501152Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641067Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721063- 451039
- 1491031
- 61855