Haluaisin nainen

Anonyymi-ap

Tietää mikä tai mitkä asiat kiinnostavat sinua ja en tarkoita kysymyksellä mitään ihmissuhteisiin liittyvää. Onko sinulla mielenkiinnon kohteita tai joku obsessio jotain lajia kohtaan jne..

32

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä arvata

• Anonyymi

On todella monenlaisia juttuja, mutta kerron niistä enemmän treffeillämme

• Anonyymi

Mitä järkeä sitä on täällä kysyä? Mistä sinä tiedät mikä vastaus on minulta eli häneltä. Hanki aivot hyvä mies.

• Anonyymi

En ole mies.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa musajutut ja taide. Tykkään tehdä käsilläni. En jaksa juosta pallon perässä suhteiden luomisen tai bisneksen takia.

• Anonyymi

Et ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään

Älä valehtele.

• Anonyymi

Tosi huvittavaa tuo sivistussanavalintasi.

• Anonyymi

animaatiot,musiikki,neulomine,leipomine,urheilust seuraan aktiivisesti lätkä,yleisurheilu

• Anonyymi

Maanpuollustus, olen liittynyt reserviin

• Anonyymi

Ihana isänmaallinen ja eläinrakas M nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt hirveän isänmaallinen, jos ei osaa edes äidinkieltään kirjoittaa oikein... Luulisi, että patriootilla olisi ollut äidinkielentunnilla korvat höröllä.

• Anonyymi

Hienoa 👍ja tämä on miesten koulu. Mutta ei enää. Palvelukseen menee ja halutaan lisää naisia, sillä he ovat motivoituneita. Heidän odotuksensa ja asenteensa ovat kohdallaan, ja he tulevat vapaaehtoisina palvelukseen huomattavasti myönteisemmällä asenteella. Olen kuullut tuttaviltani kenen tytöt menneet armeijaan ja tullut ulos sieltä aliupseerikoulun (AUK) tai reserviupseerikoulun (RUK) kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole M nainen vaan K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa 👍ja tämä on miesten koulu. Mutta ei enää. Palvelukseen menee ja halutaan lisää naisia, sillä he ovat motivoituneita. Heidän odotuksensa ja asenteensa ovat kohdallaan, ja he tulevat vapaaehtoisina palvelukseen huomattavasti myönteisemmällä asenteella. Olen kuullut tuttaviltani kenen tytöt menneet armeijaan ja tullut ulos sieltä aliupseerikoulun (AUK) tai reserviupseerikoulun (RUK) kautta.

Juuri näin😁sekin on tahtotila

• Anonyymi

Huithapeli kiinnostaa, aina kiinnostanut. Vastakkainen sukupuoli saa sen tuntea erilaisina purskahduksina joita itse pidän hyvin normaalina.

• Anonyymi

Mä kiinnostun ihmisistä naamioiden takaa. Ihmisillä on väliä ei asioilla. Mutta tiedon jano on loputon. Ei sillä että sillä edes väliä olisi. Vaan muilla jutuilla.
      Oon vähän kaikkea mieltä samaan aikaan. Rehellisesti hymyillen. En pleijeri mitenkään, syvällinen mutta tavallaan tavoittamaton kaiken yhteyden takia. Jota ei edes ole. Mulle. Mulle se on kuitenkin kauneinta. Mutta höhöt sillekin. Mua vakavampaa saa hakea siinä, miten kevyesti rakastan syvästi. Mahdottomia kyselet. Siltä joka elää vapaana rytmien välissä.

• Anonyymi

Sen verran erikoisia suurimmat mielenkiinnon kohteet etten uskalla tänne laittaa. Joku tuttu vielä tunnistaa.

• Anonyymi

Hän tietää mihin lajiin olen koukussa. Siksi en sitä tähän laita. Villejä veikkauksia saa laittaa, jos haluaa.

• Anonyymi

Obsessio on liikunta. Mielenkiinnon kohteita on historia, uskonnot, henkisyys, psykologia ja kaikki kierrätykseen liittyvä.

• Anonyymi

En voi samaistua tähän mitenkään

• Anonyymi

Tanssi, musiikki, luonto, ihmismieli, henkisyys, eläimet.

• Anonyymi

Haluisin niin päästä tanssiman sun kanssa hitaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin niin päästä tanssiman sun kanssa hitaita.

Keneltä? Onko naiselta? Minun rintaa vasten saa aina halutessa painaa pään, jos haluaa! Ilman mitään taka-ajatuksia.

• Anonyymi

Kiinnostaa monikin asia ,
      joten vaikea päättää mitä tähän laittaisin.
      Tähän tulevat asiat eivät ole mitenkään
      "tärkeys" järjestyksessä eikä myöskään välttämättä tässä ole tärkeimmät kiinnostukset.

Mysteerit, musiikki, taide,
      tai eipä näillä ole merkitystä joten
      ihan turhaa vastata mitään.

• Anonyymi

Tällä hetkellä ei kiinnosta oikein mikään.Masennusta pukkaa välil.

• Anonyymi

Ilman päihteitä

Kaikista asioista alkaa kiinnostua

• Anonyymi

lainaan ketjussi muistatko Hanna vuosi sitten kun pääsit kotiini, viikon, huomasitko kurpitsa än lattialla vai ovessa? Paljasta itsesi, astu kotiini, jos olet vihollinen, tai haluat pahaa, tuo se esiin ❤️ Noita vain olen ❤️ Tarvitset paljon apua, minä en kuulu teihin, en pidä kieroista enkä varkaista enkä hehkujutuilla elävillä 😘

• Anonyymi

se on itseasiassa kaikille jotka meillä käy mutta kun emme ole kotona, niin laitan vähän extraa. Hoidit muuten huonosti, vaikka tuliaisia tuotiin ja annoin rahaa ja ruokaa 😘 kateellisuus ja kietiys estää sinua ja monia muita kehittymässä siinä hehkutyössä ja unohdatte oman arkenne 😘

• Anonyymi

😂😂😂ei jumalauta! Tässä on se narsu! JUMALAAKIN SUUREMPI RUHTINAS! PALVELKAA NAISET😂😂 kuinka tyhmä on suomalainen nainen
        Lampaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂ei jumalauta! Tässä on se narsu! JUMALAAKIN SUUREMPI RUHTINAS! PALVELKAA NAISET😂😂 kuinka tyhmä on suomalainen nainen
        Lampaita

Nyt keulii sulla taas pahasti😂♥️

• Anonyymi

Psykologia - täällä on muutamia mielenkiintoisia juttuja joita seurata mainittuun harrastukseeni liittyen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      184
      2402
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      2016
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      86
      1386
    4. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      293
      1210
    5. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1152
    6. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      64
      1067
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      72
      1063
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      1039
    9. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      149
      1031
    10. Millaisena ihmisenä pidät häntä?

Uskotko, että teillä olisi paljon yhteistä?
      Ikävä
      61
      855
    Aihe