Halutaan sekoittaa toisiamme täällä. Haetaan vähän hyväksyntää ja tietoisuutta siitä että voidaan todistaa olevamme jollekin tärkeä. Se ikäänkuin helpottaa oloamme.
Eikö vaan nainen.
Tahallisesti
19
295
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta, mutta varmaan totta jollain tasolla.
Mieheltä- Anonyymi
Tähän tämä palsta perustuu.
Aloittajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän tämä palsta perustuu.
Aloittajalta.Saattaa olla. Ainakin osittain.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. En tee niin vaan ne on muita. Mutta ihan sama mitä luulet.
- Anonyymi
Miksi todistaa tuntemattomille ihmisille jotain?
Vain siksi että saa ahdistuneeseen olotilaan hyväksyntää.
Kirjoitat kauniisti jollekin ja tiedät että saat siihen kauniita vastauksia. Nämä vastaukset helpottavat olotilaa ja saat pienen euforian tunteen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi todistaa tuntemattomille ihmisille jotain?
Vain siksi että saa ahdistuneeseen olotilaan hyväksyntää.
Kirjoitat kauniisti jollekin ja tiedät että saat siihen kauniita vastauksia. Nämä vastaukset helpottavat olotilaa ja saat pienen euforian tunteenMinulle kaikki ihmiset on ihmisiä, myös tuntemattomat. Ehkä siksi provosoidun täällä välillä helposti. Tuntematon tai tuttu, mitä eroa? Ihmisiä ollaan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kaikki ihmiset on ihmisiä, myös tuntemattomat. Ehkä siksi provosoidun täällä välillä helposti. Tuntematon tai tuttu, mitä eroa? Ihmisiä ollaan kaikki.
Normaalisti et varmasti kadulla alkaa tuntemattomille lausumaan rakkaudellisia tunnustuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti et varmasti kadulla alkaa tuntemattomille lausumaan rakkaudellisia tunnustuksia.
No en. Mutta nyt tätä on ollut jo pari kuukautta. Ei meinaa kyllä jaksaa millään enää. En mä voi ees olla kehenkään yhteydessä. Olishan se noloa, jos laittaisin ystäville tai niiden puolisoille näitä juttuja. Menisi välit varmaan tai ainakin alkaisivat karttaa. Kerran jo tädilleni laitoin hassun viestin, kun episodia kuvattiin.
- Anonyymi
Tää on vaan tämmönen ajanviete
- Anonyymi
Pieni paha tapa enemmänkin.
- Anonyymi
Ei mulle. Olen rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle. Olen rakastunut.
Huomattu on. Toisen mieheen. Nyt kun pääset niskan päälle muutut. Pyhimykseksi.
Oletko nytsaanut mitä halusit, ? Muista karma tulee sinulld 5 kertaisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattu on. Toisen mieheen. Nyt kun pääset niskan päälle muutut. Pyhimykseksi.
Oletko nytsaanut mitä halusit, ? Muista karma tulee sinulld 5 kertaisestiEi sillä, ole mitään mahdollisuuksia hänen vaimoa vastaan. Pikkutyttö hänen vaimoon verrattuna.
- Anonyymi
Luoman ilettä spesiaalistuttaa.
- Anonyymi
Ei kuulosta ainakaan tutulta mun puolestani. Ei hän täällä edes ole, hän on kumppaninsa vierellä. Kunhan puran välillä vain ja henkäyksiä tänne laitan. Voi olla päivä ihan milloin tahansa, etten enää tule ollenkaan tänne. Ne ketkä tietävät että molemmat ovat täällä ja tietävät toisensa tunteet, ovat ehkä hieman ellei vähääkään hupsuja ja outoja.
- Anonyymi
Tämä voi myös tuhota paljon.
- Anonyymi
Näkeminen on aika kummallista sekoilujen jälkeen
- Anonyymi
On. Se on ontto ja tyhjä tila.
Ei olisi pitänyt tähän lähteä koskaan. Huuma huurtuu ja lopulta edes kiinnosta enää nähdä koko ihmistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Se on ontto ja tyhjä tila.
Ei olisi pitänyt tähän lähteä koskaan. Huuma huurtuu ja lopulta edes kiinnosta enää nähdä koko ihmistäJoko olet löytänyt uutta verta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006