Tahallisesti

Anonyymi-ap

Halutaan sekoittaa toisiamme täällä. Haetaan vähän hyväksyntää ja tietoisuutta siitä että voidaan todistaa olevamme jollekin tärkeä. Se ikäänkuin helpottaa oloamme.
Eikö vaan nainen.

19

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minulta, mutta varmaan totta jollain tasolla.

Mieheltä

• Anonyymi

Tähän tämä palsta perustuu.
        Aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän tämä palsta perustuu.
        Aloittajalta.

Saattaa olla. Ainakin osittain.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. En tee niin vaan ne on muita. Mutta ihan sama mitä luulet.

• Anonyymi

Miksi todistaa tuntemattomille ihmisille jotain?
        Vain siksi että saa ahdistuneeseen olotilaan hyväksyntää.
        Kirjoitat kauniisti jollekin ja tiedät että saat siihen kauniita vastauksia. Nämä vastaukset helpottavat olotilaa ja saat pienen euforian tunteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi todistaa tuntemattomille ihmisille jotain?
        Vain siksi että saa ahdistuneeseen olotilaan hyväksyntää.
        Kirjoitat kauniisti jollekin ja tiedät että saat siihen kauniita vastauksia. Nämä vastaukset helpottavat olotilaa ja saat pienen euforian tunteen

Minulle kaikki ihmiset on ihmisiä, myös tuntemattomat. Ehkä siksi provosoidun täällä välillä helposti. Tuntematon tai tuttu, mitä eroa? Ihmisiä ollaan kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kaikki ihmiset on ihmisiä, myös tuntemattomat. Ehkä siksi provosoidun täällä välillä helposti. Tuntematon tai tuttu, mitä eroa? Ihmisiä ollaan kaikki.

Normaalisti et varmasti kadulla alkaa tuntemattomille lausumaan rakkaudellisia tunnustuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalisti et varmasti kadulla alkaa tuntemattomille lausumaan rakkaudellisia tunnustuksia.

No en. Mutta nyt tätä on ollut jo pari kuukautta. Ei meinaa kyllä jaksaa millään enää. En mä voi ees olla kehenkään yhteydessä. Olishan se noloa, jos laittaisin ystäville tai niiden puolisoille näitä juttuja. Menisi välit varmaan tai ainakin alkaisivat karttaa. Kerran jo tädilleni laitoin hassun viestin, kun episodia kuvattiin.

• Anonyymi

Tää on vaan tämmönen ajanviete

• Anonyymi

Pieni paha tapa enemmänkin.

• Anonyymi

Ei mulle. Olen rakastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulle. Olen rakastunut.

Huomattu on. Toisen mieheen. Nyt kun pääset niskan päälle muutut. Pyhimykseksi.
        Oletko nytsaanut mitä halusit, ? Muista karma tulee sinulld 5 kertaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattu on. Toisen mieheen. Nyt kun pääset niskan päälle muutut. Pyhimykseksi.
        Oletko nytsaanut mitä halusit, ? Muista karma tulee sinulld 5 kertaisesti

Ei sillä, ole mitään mahdollisuuksia hänen vaimoa vastaan. Pikkutyttö hänen vaimoon verrattuna.

• Anonyymi

Luoman ilettä spesiaalistuttaa.

• Anonyymi

Ei kuulosta ainakaan tutulta mun puolestani. Ei hän täällä edes ole, hän on kumppaninsa vierellä. Kunhan puran välillä vain ja henkäyksiä tänne laitan. Voi olla päivä ihan milloin tahansa, etten enää tule ollenkaan tänne. Ne ketkä tietävät että molemmat ovat täällä ja tietävät toisensa tunteet, ovat ehkä hieman ellei vähääkään hupsuja ja outoja.

• Anonyymi

Tämä voi myös tuhota paljon.

• Anonyymi

Näkeminen on aika kummallista sekoilujen jälkeen

• Anonyymi

On. Se on ontto ja tyhjä tila.
        Ei olisi pitänyt tähän lähteä koskaan. Huuma huurtuu ja lopulta edes kiinnosta enää nähdä koko ihmistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Se on ontto ja tyhjä tila.
        Ei olisi pitänyt tähän lähteä koskaan. Huuma huurtuu ja lopulta edes kiinnosta enää nähdä koko ihmistä

Joko olet löytänyt uutta verta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe