Minä sanon sinulle jotain mille ei ole sanoja. Ei ole parhain päivä tänään.
Sano minulle jotain nainen
30
515
Vastaukset
- Anonyymi
Koen suuria tunteita aina kun näemme
- Anonyymi
No toivottavasti. ap
- Anonyymi
Osaat ilmaista tunteita kauniisti
- Anonyymi
Yritän parhaani. ap
- Anonyymi
Hymyilet söpösti
- Anonyymi
No jaa 😄 ap
- Anonyymi
Sulla on ihanan pehmeä ääni
- Anonyymi
Hmm, vaikea sanoa. ap
- Anonyymi
Sulla on hyvä pyl..
- Anonyymi
Kyllä siihen istuu. ap
- Anonyymi
No mä ryystin just mun pirkka jääteen loppuun🥹ei naurata ei..
- Anonyymi
Onko varasto täydennetty? ap
- Anonyymi
Olet vähän liian hyvä naisten kanssa
- Anonyymi
Hmm.. ap
- Anonyymi
Sun kasvot on kun veistos.Pitkistä raajoistasi innostun.Kun hiippailit toppatakki ja kollarit päällä kevättalvella ja katoin sua takaapäin nii näytit mun tulevalta mieleltä…Tossa tommosia. Nuku hyvin. Huomenna sitten toivottavasti ihan hyvä pv. Puspuspussylta
- Anonyymi
MIEHELTÄ.
- Anonyymi
Ohi 😄 ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi 😄 ap
No sitten mä nappaan sut.
- Anonyymi
Tähänkö sanoisin?
- Anonyymi
Tähän vain rohkeasti. ap
- Anonyymi
Sen kuvan minkä töissä annan itsestäni ja kirjoitteluni täällä rakkaudesta häneen.... 😉
- Anonyymi
Paras pari mulle ♥️
- Anonyymi
Pysähdy ja katso minua. Tulen luoksesi niin.
- Anonyymi
et ole k-pää. Olet henkinen seikkailija ja aistien kuningatar. Nähdessä kaunis.
- Anonyymi
viesti oli hänelle naiselle, jos haluaa poimia.
- Anonyymi
Hali päivääsi
- Anonyymi
Minulla on ollut hidas aamu ja mietin tänne laittaa jotain enemmänkin, mutta se ei tunnu nyt hyvältä. edellisen kirjoittama hali päivääsi on hyvä, omin itse sen.
- Anonyymi
koska imen mun aa
- Anonyymi
Sinä olet suloinen nainen, niin sisältä kuin ulkoakin. Oikea söpis.
- Anonyymi
Olet mulle rakas ❤️
https://youtu.be/DlSVI7iCvYM?si=yLnRMkoo1RIjrcn2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935