Miesten välistä seksiä

Olen todella kiimainen jatkuvasti ja tuntuu etten kyllästy kyrvän imemiseen ennenkuin olen päässyt runkkaamaan ja imemään isompaa kyrpää kun 18cm. Nyt en ole päässyt harrastamaan suuseksiä kertaakaan yli 16cm kokoisen peniksen omaavan kanssa. Mä oon reilut 50 vuotias suomalainen bi-mies ja olen ottanut kyrpää suuhun jo noin 20 vuotta enkä aio lopettaa ennenkuin saan runkata ja imeä kyrpää joka on mielellään yli 20cm pitkä ja 6cm paksu. On se vaan kiihottavaa kun kyrpä rupeaa purkautumaan suuhun ja spermat valuu suupielistä ulos ja sitten ottaa vielä viimeiset ryöpsähdykset naamalle siten että spermaa on niin paljon että naamakin on irstaasti spermalla töhritty laajasti. Ensimmäinen kosketus miesten väliseen osui kohdallani jo 12 vuoden ikäisenä kun menin Lahdessa uimahallin vessaan ja siellä oli noin 30 vuotias mies runkkaamassa toisessa kopissasa eikä hän heti huomannut minua kun. jäin katsomaan ovenraosta mahtavan kokoista noin 22cm pitkää ja noin 6cm paksua. hänen kyrpäänsä ja oma kyrpäni rupesi välittömästi seisomaan tosin en voinut vastustaa kiusausta katsoa puolen metrin etäisyydeltä tuota jättimäistä silmieni lukitsijaa samalla kun rupesin hyväilemään omaa vaatimatonta kulliani, tosin tuo jättikyrvän omistaja. avasi oman koppinsa ovea kun huomasi etten saanut katsettani. irti hänen kyrvästään. Hän avasi koppinsa ovea siten että minulla oli aivan esteetön näköyhteys. hänen. mahtavaan. kyrpäänsä. kun hän. runkkasi. taukoamatta mahtavaa kyrpääsä. Minun oli mentävä toiseen koppiin kun hän tuli kokonaan ulos omasta kodistaan. koska en halunnut että joku olisi yllättänyt minut ja hänet runkkaamasta tullessaan sisään vessaan mutta hän oli onneksen rohkea kun tuli aivan minun koppini oviaukolle että näin vähän rakosellaan olleesta ovenraosta kun tuo. aikuinen mies jatkoi mahtavan meisselinsä runkkaamista selvästi kiihottuneena kun näki minun runkkaamaan kopissa todella vaatimatonta elintäni hänen hirmuiseen kyrpäänsä verratessa . Hän oli todella suuresti kiihottunut kun tiesi minua kiinnosti ahmia silmilläni. häntä runkkaamassa. Lopulta pääsin orgasmiin runkattuani noin reilut kymmenen minuuttia ja lähes välittömästi kun olin purkautunut hän pääsi myös kliimaksiin ja. ryöpsäytti niin valtavasti spermaa etten ole tänä päivänä vielä nähnyt yhtä valtavaa määrää spermaa purkautuvan keneltäkään. Minun teki jo silloin 12 vuotiaana teininä mieli suuresti saada runkata hänen mahtavaa kyrpäänsä mutta en uskaltanut koska pelkäsin että joku olisi yllättänyt minut runkkaamassa tuon miehen kyrpää ja mahdollisesti vieläpä imemässä hänen mahti venettään . Kieltämättä teki aivan vitusti mieli runkata häntä kun hän vielä itsekin sanoi että haluanko minä runkata häneltä spermat suuhuni ja naamalleni. Harmi etten tuon kerran jälkeen enään nähnyt häntä sen jälkeen. Olin todellakin päättänyt että jos olisimme uudelleen päässeet runkkaamaan samaan vessaan olisin todellakin ottanut tuon mahti kyrvän runkkaamisesta kaiken irti ja kiinni jäämisen uhallakin olisin ottanut ennenkuin se purkautuu suuhuni ja antanut hänen laueta suuhuni. Niin nuoresta asti olen tuntenut himoja isoon miehen kyrpään ja himolleni ei näy loppua!

13

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

      • Anonyymi

        Sulla se vaan kuuma suhde speden kaa jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se vaan kuuma suhde speden kaa jatkuu.

        Mitäs olet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Sulla se vaan kuuma suhde speden kaa . Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa. Eikö buaahaa reppana ymmärrrä edes mitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Sulla se vaan kuuma suhde speden kaa jatkuu. Niinpä ihan oikein mitäs olet hähähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Keskusteletko ihan ittes kaa täällä.


    • Anonyymi

      Onk sulla tippuri tai klamydiaa suussas.

      24cm suonikas

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki löytyy...ja olen valmis jakamaan myös!


      • Anonyymi

        Jaa jaa delaa dorka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jaa delaa dorka.

        Mikset delaa jo hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset delaa jo hähähää

        Miksi olet dorka ja et ole jo delaanut. Jaa jaa delaa dorka.


    • Anonyymi

      No entä mieskontakteissa esim. suun kautta eli kullisi imujen kautta, kestääkö tilanne tulla jostain syystä pidempään vai lähteekö helpommin?
      Kumppankn merkitys suurta sekin? Myös naiselle jonka rooli näkyy jäävän miesten jutuissa
      jtkn "kakkosen" asemaan, vähemmälle?

      Entä anaaliin työntö ja kestävyys silloin, joka monille tuttua puuhaa sekin?
      Mikä ero emättimeen ja anuksen suhteen on mielestänne, onko teillä sellaisia vertailutuloksia? Jos esim. mies ja nainen vertailussa.

      • Anonyymi

        Olen 15 vuotta nauttinut miehien kanssa, tykkään ottaa suuhun ehkä suurin ero naiseen, otan myös rajummin ja suutani saa naida rajusti. Taasen top miehet tykkäävät pinestä pepustani ja suoleni kiihottuu kuulema paremmin kuin naisilla, saan myös runsaan suoli orgasmin laukeen kirkasta limaa kunnolla. Joka muuten täysin mauton silti raikasta nuolla panijalle. T. M bi 58v


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe