että sinua kaivataan. Mietitkö yhtään, että miten minä ajoittain pärjään, mitä tunnen ja miten voin.
Tarvitsen sinua.
Taidat tykätä siitä vain,
50
644
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ei ole reilua,
- Anonyymi
Kyllä tämä on reilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä on reilua.
Itse tykkäsin eniten siitä, että saisin olla merkityksellinen toiselle. Hyvät asiat tuo hyvää mieltä ja antamisen ilo on yleensä niitä parhaita iloja. Nyt työttömänä en voi tarjota mitää rahallisesti arvokasta "lahjaa*, mutta itseni ja osaamiseni tietyissä rajoissa voin lahjoittaa, jos tuntemukset vain kohtaa oikealla tavalla. Viihdyn kyllä yksiksenikin ja mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Viina, tupakka ja huumeet eivät kuulu elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tykkäsin eniten siitä, että saisin olla merkityksellinen toiselle. Hyvät asiat tuo hyvää mieltä ja antamisen ilo on yleensä niitä parhaita iloja. Nyt työttömänä en voi tarjota mitää rahallisesti arvokasta "lahjaa*, mutta itseni ja osaamiseni tietyissä rajoissa voin lahjoittaa, jos tuntemukset vain kohtaa oikealla tavalla. Viihdyn kyllä yksiksenikin ja mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Viina, tupakka ja huumeet eivät kuulu elämääni.
Tiedän, ettei ole työtön. Työttömyys on vaikea asia, koskettaa monia.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takiako kirjottelet mies itsellesi ja itsestäsi, tavoitellaksesi tätä merkityksellisyyden kokemusta? Retorinen kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takiako kirjottelet mies itsellesi ja itsestäsi, tavoitellaksesi tätä merkityksellisyyden kokemusta? Retorinen kysymys
Retorinen kysymys taitaa koskea sinua itseäsi 😂
- Anonyymi
Sinua mietin koko ajan. Olen etsinyt sinua jokaisena päivänä useammankin kerran. Haluan nähdä sinut ja kuulla miten sinulle menee. Olet tärkeä.🤍
Joka kerta sinun takiasi.- Anonyymi
Kaunista. En usko, että käyttää tuota sydän -hymiötä.
ap
- Anonyymi
Tarvitsen sinua myös. Se on minullekin vaikeaa.
- Anonyymi
Rakastan 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan 🔥
Harmi, että «rakastan” ei ole hänen tyylinsä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, että «rakastan” ei ole hänen tyylinsä 🙂
Aivan, pelkään "Rakastan" inflaatiota, parempi se olisi sanoa sophistikoituneemmassa ympäristössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, pelkään "Rakastan" inflaatiota, parempi se olisi sanoa sophistikoituneemmassa ympäristössä.
Ensinnäkin haluaisin vain olla hänen sylissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai sophistikoituneemmassa ympäristössä 😂
Minä pyrin siihen, etten olisi kovin tekopyhä, enkä rajoittunut. Molempia voin silti olla. Rakastan monia asioita ja sanon sen, missä haluan. Siitä on tarkoituksella jätetty pois subjekti. Verbi riittää täällä ja sinulle.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai sophistikoituneemmassa ympäristössä 😂
Minä pyrin siihen, etten olisi kovin tekopyhä, enkä rajoittunut. Molempia voin silti olla. Rakastan monia asioita ja sanon sen, missä haluan. Siitä on tarkoituksella jätetty pois subjekti. Verbi riittää täällä ja sinulle.
-apHyvää sulle, mies ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää sulle, mies ❤️
Nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Mies tämä aloittaja ja monologien pitäjä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tämä aloittaja ja monologien pitäjä on.
Nainen olen. Milkä sun ongelma on? 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Mies se on, raskas rivien välissä jankuttaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies se on, raskas rivien välissä jankuttaja
Ihan mahdoton ”pässi” 😂
- Anonyymi
Sulle olisin ihan kesykissa..Toivon että se päivä koittaa kun saavut rehellisesti mun luo. Heitetään palstat ja muut helvet*iin ja ollaan vain me.
- Anonyymi
Kun pitäisi saada rehellisesti lupa tulla sinun luo, sitten se voi onnistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pitäisi saada rehellisesti lupa tulla sinun luo, sitten se voi onnistua.
Sinulla on lupa tulla. Sivusta.
- Anonyymi
Ajattelen sinua, kun nukahdan. Ajattelen kaikkea sinussa ja mietin, miten ihana olet.
Anteeksi. Pyytäisin tosi kauniisti. Antaisit sinä minulle, tiedän sen.- Anonyymi
Pyydä, mies :)
- Anonyymi
Samoin rakkauteni.
- Anonyymi
Saat anteeksi. Tiedän, ettei nämä ole helppoja asioita. Toivottavasti saat levättyä, nukuttua ja ladattua akkuja. Tietäisitpä vaan miten paljon ajattelen sinua ja mietin mitä sinulle kuuluu tai miten sinulla menee. Jos itse teen jotain niin mietin miltä se tuntuisi, jos sinä olisit mukana jne. Hyvää yötä rakas, kauniita unia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi. Tiedän, ettei nämä ole helppoja asioita. Toivottavasti saat levättyä, nukuttua ja ladattua akkuja. Tietäisitpä vaan miten paljon ajattelen sinua ja mietin mitä sinulle kuuluu tai miten sinulla menee. Jos itse teen jotain niin mietin miltä se tuntuisi, jos sinä olisit mukana jne. Hyvää yötä rakas, kauniita unia!
Älä höpise tyhjää tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oikeassa elämässä en näe tätä sinussa 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oikeassa elämässä en näe tätä sinussa 🥲
Et tietenkään kun tämä on anoyymipalsta emmekä me ole toistemme elämässä. Tämä on hiekkalaatikko, leikkikenttä, jossa haaveilemme ja leikimme rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi.
-ap - Anonyymi
Viestistä puuttui maininta, että jatkoin aloitusta. Tämä siis minulta vielä. Nimimerkki olisi hyvä, mutta ”vanhassa palstassa” totuin kirjaamaan sen otsikkoon. Vanha oli parempi.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpise tyhjää tänne.
Ei näköjään tee sinulle kovin hyvää seurailla yötä myöten näitä miehen pajatuksia itsensä kanssa, taidat elää painajaisessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kirjoitus. Minäkin ajattelen aina, miten tekisimme yhdessä asioita. Pohdin samoin, mitä kuuluu, onko onnellinen ja sellaista. Ajattelen tosi rakkaana. Kiitos. Olisitpa hän.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpise tyhjää tänne.
Olisi mielenkiintoista nähdä se ajatteluprosessi millä yrität pilkkoa tätä palstaäijän feikkidialogia. Aika randomilla menee
- Anonyymi
Sinähän siinä kirjoittelet minulle enkä minä sinulle.
- Anonyymi
Uskotko oikeasti siihen, että tämä palstäijä, jota luulet fanaattisesti joksikin tietyksi naiseksi kirjoittaa juuri sinulle nämä liirumlaarumit? Morjens.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Olen täällä siksi että kaipaan sinua, en siksi että haluaisin olla kaivattu muuten. Ajattelen sinua joka päivä. (vaikka tuskin olet hän, mutta vastasin kuin hänelle)
- Anonyymi
Kaunista, ajattelisipa hänkin näin.
ap
- Anonyymi
En ole halunnut sinun kaipaavan minua enkä siitä mitenkään erityisesti tykkää jos kaipaat.
Haluan vain hänet. - Anonyymi
Eipä vaan itse tykkäät siitä kun sanon että rakastan. Rakastan.
- Anonyymi
Niin tykkään.
-ap
- Anonyymi
Kyllä minä sinua mietin, mutta en halua viestitellä tänne.
- Anonyymi
Tämän ymmärrän kyllä.
ap
- Anonyymi
Niin sana Rakastan ei kuulu tässä vaiheessa vielä minun kuvaukseeni sitä mitä tunnen häntä kohtaan. Olen rehellinen tunteissani, enkä halua antaa väärää kuvaa hänelle itsestäni.
Olen kiinnostunut, tunnen lämpimiä ajatuksia ja jotain outoa tuttuutta, vaikka emme tietääkseni ole koskaan ennen tavanneet.
Minä ajattelen häntä kyllä.
Olen huolissani kun tiedän hänen tilansa..
Siitä että hän kaipaisi minua, en ole tietoinen. Hän ei ole millään tavalla näyttänyt merkkiäkään siitä minulle.
Siksi en ole lähestynyt, olen vain seurannut kaukaa jos joskus olen vilauksen nähnyt.
Jos hän todella haluaisi, hänen olisi helppo
lähestyä minua..- Anonyymi
Tämä ei osu omaan tilanteeseen.
ap
- Anonyymi
En minä tiedä ketään ketä kaipaisi minua. Jos tietäisin että hän nainen ajattelisi minua, kirjoittaisin ihan muualle kuin tänne. Mietin joka päivä miten hänellä menee ja haluaisiko esimerkiksi jutella. Mutta koska olen todennäköisesti kuitenkin yksin tunteideni kanssa, en halua häntä liikaa häiritä tai "ahdistella".
Mukavaa sunnuntaita aloittajalle! 🙂- Anonyymi
Kiitos, kivaa viikon alkua sinne myös.
- Anonyymi
Ei. Mieluummin tuntisin, että minua rakastettaisiin kuin vain kaivattaisiin.
Enemmän kuin tärkeää olisi saada tietää, miten hän pärjää, mitä tuntee milloinkin ja varsinkin nyt samaten kuin miten voi.
Tunnen tarvitsevani häntä. Syy, jota en itsekään vielä oikein ymmärrä tai sitten en huomaa sitä syytä. En näe tässä selkeästi kuin taas vastaavasti joissain tilanteissa "näen". Älä ihmettele, nämä on näitä asioita, joita vain samoja asioita ymmärtävä ja kokenut voi tajuta. Sillä oikealla tavalla.- AnonyymiUUSI
Kirjoitat kuin omasta kynästä tai näppäimiltä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202924TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161794Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41039Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771035Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291012Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16901Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9322884Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93842Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26795- 164792