Taidat tykätä siitä vain,

Anonyymi-ap

että sinua kaivataan. Mietitkö yhtään, että miten minä ajoittain pärjään, mitä tunnen ja miten voin.
Tarvitsen sinua.

50

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei ole reilua,

• Anonyymi

Kyllä tämä on reilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä on reilua.

Itse tykkäsin eniten siitä, että saisin olla merkityksellinen toiselle. Hyvät asiat tuo hyvää mieltä ja antamisen ilo on yleensä niitä parhaita iloja. Nyt työttömänä en voi tarjota mitää rahallisesti arvokasta "lahjaa*, mutta itseni ja osaamiseni tietyissä rajoissa voin lahjoittaa, jos tuntemukset vain kohtaa oikealla tavalla. Viihdyn kyllä yksiksenikin ja mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Viina, tupakka ja huumeet eivät kuulu elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tykkäsin eniten siitä, että saisin olla merkityksellinen toiselle. Hyvät asiat tuo hyvää mieltä ja antamisen ilo on yleensä niitä parhaita iloja. Nyt työttömänä en voi tarjota mitää rahallisesti arvokasta "lahjaa*, mutta itseni ja osaamiseni tietyissä rajoissa voin lahjoittaa, jos tuntemukset vain kohtaa oikealla tavalla. Viihdyn kyllä yksiksenikin ja mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Viina, tupakka ja huumeet eivät kuulu elämääni.

Tiedän, ettei ole työtön. Työttömyys on vaikea asia, koskettaa monia.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takiako kirjottelet mies itsellesi ja itsestäsi, tavoitellaksesi tätä merkityksellisyyden kokemusta? Retorinen kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takiako kirjottelet mies itsellesi ja itsestäsi, tavoitellaksesi tätä merkityksellisyyden kokemusta? Retorinen kysymys

Retorinen kysymys taitaa koskea sinua itseäsi 😂

• Anonyymi

Sinua mietin koko ajan. Olen etsinyt sinua jokaisena päivänä useammankin kerran. Haluan nähdä sinut ja kuulla miten sinulle menee. Olet tärkeä.🤍
      Joka kerta sinun takiasi.

• Anonyymi

Kaunista. En usko, että käyttää tuota sydän -hymiötä.

ap

• Anonyymi

Tarvitsen sinua myös. Se on minullekin vaikeaa.

• Anonyymi

Rakastan 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan 🔥

Harmi, että «rakastan” ei ole hänen tyylinsä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, että «rakastan” ei ole hänen tyylinsä 🙂

Aivan, pelkään "Rakastan" inflaatiota, parempi se olisi sanoa sophistikoituneemmassa ympäristössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, pelkään "Rakastan" inflaatiota, parempi se olisi sanoa sophistikoituneemmassa ympäristössä.

Ensinnäkin haluaisin vain olla hänen sylissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sophistikoituneemmassa ympäristössä 😂
        Minä pyrin siihen, etten olisi kovin tekopyhä, enkä rajoittunut. Molempia voin silti olla. Rakastan monia asioita ja sanon sen, missä haluan. Siitä on tarkoituksella jätetty pois subjekti. Verbi riittää täällä ja sinulle.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sophistikoituneemmassa ympäristössä 😂
        Minä pyrin siihen, etten olisi kovin tekopyhä, enkä rajoittunut. Molempia voin silti olla. Rakastan monia asioita ja sanon sen, missä haluan. Siitä on tarkoituksella jätetty pois subjekti. Verbi riittää täällä ja sinulle.

-ap

Hyvää sulle, mies ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää sulle, mies ❤️

Nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen.

Mies tämä aloittaja ja monologien pitäjä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tämä aloittaja ja monologien pitäjä on.

Nainen olen. Milkä sun ongelma on? 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen.

Mies se on, raskas rivien välissä jankuttaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies se on, raskas rivien välissä jankuttaja

Ihan mahdoton ”pässi” 😂

• Anonyymi

Sulle olisin ihan kesykissa..Toivon että se päivä koittaa kun saavut rehellisesti mun luo. Heitetään palstat ja muut helvet*iin ja ollaan vain me.

• Anonyymi

Kun pitäisi saada rehellisesti lupa tulla sinun luo, sitten se voi onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun pitäisi saada rehellisesti lupa tulla sinun luo, sitten se voi onnistua.

Sinulla on lupa tulla. Sivusta.

• Anonyymi

Ajattelen sinua, kun nukahdan. Ajattelen kaikkea sinussa ja mietin, miten ihana olet.
      Anteeksi. Pyytäisin tosi kauniisti. Antaisit sinä minulle, tiedän sen.

• Anonyymi

Pyydä, mies :)

• Anonyymi

Samoin rakkauteni.

• Anonyymi

Saat anteeksi. Tiedän, ettei nämä ole helppoja asioita. Toivottavasti saat levättyä, nukuttua ja ladattua akkuja. Tietäisitpä vaan miten paljon ajattelen sinua ja mietin mitä sinulle kuuluu tai miten sinulla menee. Jos itse teen jotain niin mietin miltä se tuntuisi, jos sinä olisit mukana jne. Hyvää yötä rakas, kauniita unia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat anteeksi. Tiedän, ettei nämä ole helppoja asioita. Toivottavasti saat levättyä, nukuttua ja ladattua akkuja. Tietäisitpä vaan miten paljon ajattelen sinua ja mietin mitä sinulle kuuluu tai miten sinulla menee. Jos itse teen jotain niin mietin miltä se tuntuisi, jos sinä olisit mukana jne. Hyvää yötä rakas, kauniita unia!

Älä höpise tyhjää tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oikeassa elämässä en näe tätä sinussa 🥲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oikeassa elämässä en näe tätä sinussa 🥲

Et tietenkään kun tämä on anoyymipalsta emmekä me ole toistemme elämässä. Tämä on hiekkalaatikko, leikkikenttä, jossa haaveilemme ja leikimme rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi.

-ap

• Anonyymi

Viestistä puuttui maininta, että jatkoin aloitusta. Tämä siis minulta vielä. Nimimerkki olisi hyvä, mutta ”vanhassa palstassa” totuin kirjaamaan sen otsikkoon. Vanha oli parempi.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpise tyhjää tänne.

Ei näköjään tee sinulle kovin hyvää seurailla yötä myöten näitä miehen pajatuksia itsensä kanssa, taidat elää painajaisessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis kirjoitus. Minäkin ajattelen aina, miten tekisimme yhdessä asioita. Pohdin samoin, mitä kuuluu, onko onnellinen ja sellaista. Ajattelen tosi rakkaana. Kiitos. Olisitpa hän.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpise tyhjää tänne.

Olisi mielenkiintoista nähdä se ajatteluprosessi millä yrität pilkkoa tätä palstaäijän feikkidialogia. Aika randomilla menee

• Anonyymi

Sinähän siinä kirjoittelet minulle enkä minä sinulle.

• Anonyymi

Uskotko oikeasti siihen, että tämä palstäijä, jota luulet fanaattisesti joksikin tietyksi naiseksi kirjoittaa juuri sinulle nämä liirumlaarumit? Morjens.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Olen täällä siksi että kaipaan sinua, en siksi että haluaisin olla kaivattu muuten. Ajattelen sinua joka päivä. (vaikka tuskin olet hän, mutta vastasin kuin hänelle)

• Anonyymi

Kaunista, ajattelisipa hänkin näin.

ap

• Anonyymi

En ole halunnut sinun kaipaavan minua enkä siitä mitenkään erityisesti tykkää jos kaipaat.
      Haluan vain hänet.

• Anonyymi

Eipä vaan itse tykkäät siitä kun sanon että rakastan. Rakastan.

• Anonyymi

Niin tykkään.

-ap

• Anonyymi

Kyllä minä sinua mietin, mutta en halua viestitellä tänne.

• Anonyymi

Tämän ymmärrän kyllä.

ap

• Anonyymi

Niin sana Rakastan ei kuulu tässä vaiheessa vielä minun kuvaukseeni sitä mitä tunnen häntä kohtaan. Olen rehellinen tunteissani, enkä halua antaa väärää kuvaa hänelle itsestäni.
      Olen kiinnostunut, tunnen lämpimiä ajatuksia ja jotain outoa tuttuutta, vaikka emme tietääkseni ole koskaan ennen tavanneet.
      Minä ajattelen häntä kyllä.
      Olen huolissani kun tiedän hänen tilansa..
      Siitä että hän kaipaisi minua, en ole tietoinen. Hän ei ole millään tavalla näyttänyt merkkiäkään siitä minulle.
      Siksi en ole lähestynyt, olen vain seurannut kaukaa jos joskus olen vilauksen nähnyt.
      Jos hän todella haluaisi, hänen olisi helppo
      lähestyä minua..

• Anonyymi

Tämä ei osu omaan tilanteeseen.

ap

• Anonyymi

En minä tiedä ketään ketä kaipaisi minua. Jos tietäisin että hän nainen ajattelisi minua, kirjoittaisin ihan muualle kuin tänne. Mietin joka päivä miten hänellä menee ja haluaisiko esimerkiksi jutella. Mutta koska olen todennäköisesti kuitenkin yksin tunteideni kanssa, en halua häntä liikaa häiritä tai "ahdistella".
      Mukavaa sunnuntaita aloittajalle! 🙂

• Anonyymi

Kiitos, kivaa viikon alkua sinne myös.

• Anonyymi

Ei. Mieluummin tuntisin, että minua rakastettaisiin kuin vain kaivattaisiin.

Enemmän kuin tärkeää olisi saada tietää, miten hän pärjää, mitä tuntee milloinkin ja varsinkin nyt samaten kuin miten voi.

Tunnen tarvitsevani häntä. Syy, jota en itsekään vielä oikein ymmärrä tai sitten en huomaa sitä syytä. En näe tässä selkeästi kuin taas vastaavasti joissain tilanteissa "näen". Älä ihmettele, nämä on näitä asioita, joita vain samoja asioita ymmärtävä ja kokenut voi tajuta. Sillä oikealla tavalla.

• Anonyymi

Kirjoitat kuin omasta kynästä tai näppäimiltä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2735
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      420
      2254
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2156
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2000
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1689
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1206
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      977
    Aihe