Saan liikaa ilkeitä kommenttei Veerana esiintyvilt trolleilt

Anonyymi-ap

Jokainen niis mut saa itkun partaalle, koska epävakaa.. tiiän että en oo täydellinen ja tilanne ei oo optimaalinen, mut en usko et Veera kirjoittaisi sellasii, etenki jos tietää tilanteen. Painotan nyt että myös erittäin julma manipulaatio/mustamaalaus mahdollista, koska ihmisil ei oo mitää empatiakykyä välil...toivon vaan et voitas elää kiltimmässä maailmassa... kyllä mä tein virheitä... mut ne on vääristelty ja käännetty aivan eri mittoihin :<, ahdistaa niin paljon, haluisin luoda turvallisen ja hyvän olon veeralle, mut muut ihmiset on äärimmäisen hankalii välil. Koitetaan saada reaktioo must kun tiedetään et meen ihan paskaks kaikest häneen liittyväst, vaik hän on kultanen ja ihana sielu, ja varmasti ymmärtää mua, välil tuntuu et mun exäki on mukana näis, kun se on manipuloiva välil, mut tiiän et oon vaa yliparanoidi..

Haluisin vaan halin Veeralt ja olla lähel , sit ois kaikki tosi hyvin.. <3

Ps. Veera on bilettämäs/nukkumas joten turha yrittää trollit :p

5

210

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sua ketä sitten ootkaan. Koita jaksaa☀️
      Otatko sipsiä ja limua? *ojentaa pussin ja kaataa limua lasiin, siirtää sen lähelle*

• Anonyymi

Ei ne ilkeät viestit ole Veeraltasi. Palstalla pesii noita kiusaajia. Olet helppo uhri heille kun käytät tunnisteita. Ei ne ole häneltä.

• Anonyymi

Tiedostan tämän faktan, mutta silti teen sitä, vaikka ehkä heikommatkin tunnisteet tehoaisivat. Hänen kommenttinsa tunnistankin useimmiten, mutta silti tulee pieni paniikki aina että "mitä jos se onkin aito". Epävakaan pakkoajattelua vissiin, tiedostan kyl jossain tuol et trollihan siel takan on mut sitli vaan miettii "et mitä jos, mitä jos"

• Anonyymi

Epävakaalle!

Ymmärrä jo! En halua olla sinun kanssa missään tekemisissä! Tänäänkin ollut 18 asiakasta, luuletko, että siihen päälle vielä haluaisin sinua nähdä. Tarvitsen myös omaa aikaa. Kaikesta huolimatta toivon, että sinut siirretään tahdonvastaiseen hoitoon. Saisit lääkityksen kuntoon ja keskusteluapua kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parantamiseksi.

-Rakkaudella Veera!-

• Anonyymi

Trollisi menee vain huonommiksi ja huonommiksi , ei mitään omaperäisyyttä ja takaa haisee niin tuo incel ajattelu , joka sinulla trollipojalla on pohjimmillaan päässäsi yhä edelleen. Hankkisit itelles apua, niin ei tarvii kiusaa ja yrittää trollaa muita netissä, Veera on jo untenmailla. Keskusteluavusta ja lääkkeistä ei ole mitään apua epävakaan hoidossa, tiiän sen, kun oon kokeillut. Kokonaisvaltainen hyvinvointi paranisi koko internetissä, jos teidät trollit/incelit/oudot tyypit jättäisi pois sieltä, turhaa negatiivisuutta ja aika mauttomia juttui, joissa ei oo yhtään omaperäisyyttä.

Ja mä annan kyl Veeralle omaa tilaa ja aikaa, mä olen INTROVERTTI myös, ja tarvitsen omaa tilaa ja aikaa myös, vaik oisin toisesta kuinka hulluna.. sitä et näytä ymmärtävän, en myöskään ole läheisriippuvainen. ~ joten kivat yöt sulle trolli

- Epävakaalta, suosittelen sinulle terapiaa , jotta sinun ei tarvitse purkaa oloasi minuun, vaan voit ihan terapeutille puhua mikä harmittaa, muille ilkeily on vaa luuseri käytöstä -

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      1965
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      339
      1054
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      907
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      145
      812
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      616
    6. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      45
      602
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32