Varmaan kaikki maailman miehet haluu sut

Anonyymi-ap

Kun oot niin viehättävä ja ihana persoona, mut niillä ei ookkaan samanlaist yhteyttä ja taikaa mitä meillä. Olisitpa viekussa. Sua rakastan, vaik maailmanloppuun asti ja sen jälkeenkin, rakkauteni ei kuole koskaan.. pyrin olemaan sulle niin hyvä kuin pystyn <3 Eikä mua kiiinnosta kuinka paljon kilpakosijoit tuol on... olkoon :P

Himon ja dopamiinin tie ei ole tie onneen :p, vaikka olis kuinka hottis jäbä, niin ilman tätä sielunyhteyttä se ei ole sen arvoista, sama mulla naisissa, vaikka ois kuin täydellinen ulkoisesti, niin ilman tätä.. mut sähän ootkin maailman kaunein.. ainki mulle <3 , en vois enempää ees toivoa, toivon et pystyn mätchään ees jotenki :p ei, toki mun tarkoitus ei oo nyt tuomitakkaan mitään, koska ymmärrän hyvin kaiken sussa, oot tosi ihana, mut susta tykkään kyl eniten tän energian, selittämättömän yhteyden ja sun persoonan takia, oot niin mun tyyppi!!! niinku niin.. oisin välttynyt paljolta jos oisin tavannut sut aikasemmin <3

Rakkain oot <3

11

461

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta sun lässytykset stanan epävakaa!
      Voitko jo lopettaa? Ymmärrätkö?
      Minua ei kiinnosta.

-Veera-

• Anonyymi

Veera kyl ymmärtäis ne syyt miks rakastan ja pidän siitä niin paljon.. <3, ja se taitaa muutenki jo olla nukkumas tai ei ainkaa ois tähän aikaa missään suomi24 palstal kirjottelemassa, mut hyvä yritys poju :p

• Anonyymi

Sinä olet kiusaaja! Miten joku voi voida noin pahoin kun sinä muina esiintyjä. Raiskasko isäs pienenä vai missä vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kiusaaja! Miten joku voi voida noin pahoin kun sinä muina esiintyjä. Raiskasko isäs pienenä vai missä vika?

Sinä se pahempi kiusaaja olet, kun syytät täysin sivullista isää r*iskaajaksi.

• Anonyymi

Eno käytti hyväkseen sitä kun oli pieni poika

• Anonyymi

Siitäkö mies jakautuminen usean naisen persoonaan netissä?

• Anonyymi

Sama tilanne. Minun ja murun yhteys on aivan omaa luokkaansa. ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Kulta ❤️

• Anonyymi

😊😊💕💕😊😊💕💕💕😊😊😊😊💕💕💕💕💕💕😊😊💕💕😊😊

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Tää on ihan kuin mun ihana vuosien pakkomielle joka kirjoittanut. Ihana ymmärrän ihan täysin ja samaa mieltä siinä ei voi mikään muu mennä yli eikä ohi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe