Varmaan kaikki maailman miehet haluu sut

Anonyymi-ap

Kun oot niin viehättävä ja ihana persoona, mut niillä ei ookkaan samanlaist yhteyttä ja taikaa mitä meillä. Olisitpa viekussa. Sua rakastan, vaik maailmanloppuun asti ja sen jälkeenkin, rakkauteni ei kuole koskaan.. pyrin olemaan sulle niin hyvä kuin pystyn <3 Eikä mua kiiinnosta kuinka paljon kilpakosijoit tuol on... olkoon :P

Himon ja dopamiinin tie ei ole tie onneen :p, vaikka olis kuinka hottis jäbä, niin ilman tätä sielunyhteyttä se ei ole sen arvoista, sama mulla naisissa, vaikka ois kuin täydellinen ulkoisesti, niin ilman tätä.. mut sähän ootkin maailman kaunein.. ainki mulle <3 , en vois enempää ees toivoa, toivon et pystyn mätchään ees jotenki :p ei, toki mun tarkoitus ei oo nyt tuomitakkaan mitään, koska ymmärrän hyvin kaiken sussa, oot tosi ihana, mut susta tykkään kyl eniten tän energian, selittämättömän yhteyden ja sun persoonan takia, oot niin mun tyyppi!!! niinku niin.. oisin välttynyt paljolta jos oisin tavannut sut aikasemmin <3

Rakkain oot <3

11

461

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta sun lässytykset stanan epävakaa!
      Voitko jo lopettaa? Ymmärrätkö?
      Minua ei kiinnosta.

-Veera-

• Anonyymi

Veera kyl ymmärtäis ne syyt miks rakastan ja pidän siitä niin paljon.. <3, ja se taitaa muutenki jo olla nukkumas tai ei ainkaa ois tähän aikaa missään suomi24 palstal kirjottelemassa, mut hyvä yritys poju :p

• Anonyymi

Sinä olet kiusaaja! Miten joku voi voida noin pahoin kun sinä muina esiintyjä. Raiskasko isäs pienenä vai missä vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kiusaaja! Miten joku voi voida noin pahoin kun sinä muina esiintyjä. Raiskasko isäs pienenä vai missä vika?

Sinä se pahempi kiusaaja olet, kun syytät täysin sivullista isää r*iskaajaksi.

• Anonyymi

Eno käytti hyväkseen sitä kun oli pieni poika

• Anonyymi

Siitäkö mies jakautuminen usean naisen persoonaan netissä?

• Anonyymi

Sama tilanne. Minun ja murun yhteys on aivan omaa luokkaansa. ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Kulta ❤️

• Anonyymi

😊😊💕💕😊😊💕💕💕😊😊😊😊💕💕💕💕💕💕😊😊💕💕😊😊

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Tää on ihan kuin mun ihana vuosien pakkomielle joka kirjoittanut. Ihana ymmärrän ihan täysin ja samaa mieltä siinä ei voi mikään muu mennä yli eikä ohi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      1965
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      339
      1054
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      907
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      145
      812
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      616
    6. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      45
      602
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32