Mun on taas kummasti ikävä sun luo♥️.. kohtalo kohtalo...
Asioilla on tapana järjästyä
12
451
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on niin kummaa niin unohda.
- Anonyymi
<3 ei tainnu olla epävakaalle kuitenkaa..? mustia sydämiä käyttävä on kai joku muu.
- Anonyymi
Meidän täytyy tavata ❤️
- Anonyymi
Nyt ne EI enää järjesty
- Anonyymi
Oot mulle ilmaa. Mun mentävä hyvästi jää
- Anonyymi
Ainii ps, älä tule mulle enää valittaan että ne ei olleetkaan hyviä. Tai että menettelee kuha joku on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainii ps, älä tule mulle enää valittaan että ne ei olleetkaan hyviä. Tai että menettelee kuha joku on.
Ai niiku toi Nana
- Anonyymi
Rakas❤️♥️❤️♥️❤️♥️
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään pian ♥️
- Anonyymi
Sielunkumppani🤗 puuttuva palanen ❤️
- Anonyymi
Sie❤️🔥 Muita en näe, enkä kuule …
Suunnattoman vahva tunne siitä, että nähdään pian …Sitten ollaan vaan ja ihmetellään elämää yhessä. Muistetaan haaveilla ja fiilistellä …ainiin mut sehän me osataan 😘🤘 - Anonyymi
MInulla on häntä ikävä, vaikka kuukaudet kuluu, en saa häntä mielestäni... mikä ihme tässä on kyseessä... sitten kaikki muistot tuossa ja kaikki... Onko se niin että koko loppuelämä olen tunteen vankilassa... räpistelen ja en vapaudu koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887