Mun on taas kummasti ikävä sun luo♥️.. kohtalo kohtalo...
Asioilla on tapana järjästyä
12
383
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on niin kummaa niin unohda.
- Anonyymi
<3 ei tainnu olla epävakaalle kuitenkaa..? mustia sydämiä käyttävä on kai joku muu.
- Anonyymi
Meidän täytyy tavata ❤️
- Anonyymi
Nyt ne EI enää järjesty
- Anonyymi
Oot mulle ilmaa. Mun mentävä hyvästi jää
- Anonyymi
Ainii ps, älä tule mulle enää valittaan että ne ei olleetkaan hyviä. Tai että menettelee kuha joku on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainii ps, älä tule mulle enää valittaan että ne ei olleetkaan hyviä. Tai että menettelee kuha joku on.
Ai niiku toi Nana
- Anonyymi
Rakas❤️♥️❤️♥️❤️♥️
- Anonyymi
Toivottavasti nähdään pian ♥️
- Anonyymi
Sielunkumppani🤗 puuttuva palanen ❤️
- Anonyymi
Sie❤️🔥 Muita en näe, enkä kuule …
Suunnattoman vahva tunne siitä, että nähdään pian …Sitten ollaan vaan ja ihmetellään elämää yhessä. Muistetaan haaveilla ja fiilistellä …ainiin mut sehän me osataan 😘🤘 - Anonyymi
MInulla on häntä ikävä, vaikka kuukaudet kuluu, en saa häntä mielestäni... mikä ihme tässä on kyseessä... sitten kaikki muistot tuossa ja kaikki... Onko se niin että koko loppuelämä olen tunteen vankilassa... räpistelen ja en vapaudu koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251828Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1321116- 1171111
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136843Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9826Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34763Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54720- 62717
- 142716
- 38679