Sinä olet kiusaaja

Anonyymi-ap

Kiusaat täällä kaikkia ja haluat vain pahaa mieltä muille.
Itse olen oikeudenmukainen ja empaattinen ihminen ja siksi joutunut joskus törmäyskurssille kanssasi. En voi sietää sellaisia ihmisiä kuin sinä.

Teet sitä kaikille. Suutut kun joku sanoo sinulle pahasti. Toki aloitat aina itse sen kiusaamisen, mutta lapsenmielinen mielesi ei ymmärrä kun joku sanookin vastaan. Sitten loukkaantuneena alat kirjoitella muiden aloituksiin kuin olisit aloittaja ja kiusata siten. Kun jäät kakkoseksi, alat tehdä niin. Et pärjää sanallisesti toiselle niin pitää alkaa esittää toista ja matkia siten. Olet oikeasti aika avuton pikku reppana. Ja kyllä, minussa on paljon sellaista, mistä sinä voit vain haaveilla. Olen sata kertaa enemmän kuin sinä ihan millä mittarilla vaan. Olet aika naurettava ihminen eikä sinua oikein voi kuin sääliä.

57

468

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinasin kirjoittaa tähän jotain, mutta olkoot. Mutta hyvä jos omatuntosi on puhdas ja voit peiliin katsoen sanoa tuon saman. Hienoa, sillon et varmaankaan ole ketään ikinä satuttanut.

• Anonyymi

Olen satuttanut tuota ihmistä kenelle aloitus, toivon ainakin niin. Jos se ylipäätään tuntee mitään. Saattaa olla täysin tunteetonkin. Luitko sinä edes aloitusta? Nimeomaan sanoin että törmäyskurssilla on oltu ja takaisin on sanailtu. Hän suuttuu kun jää kakkoseksi eli kai minä satutin kun se niin suuttui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen satuttanut tuota ihmistä kenelle aloitus, toivon ainakin niin. Jos se ylipäätään tuntee mitään. Saattaa olla täysin tunteetonkin. Luitko sinä edes aloitusta? Nimeomaan sanoin että törmäyskurssilla on oltu ja takaisin on sanailtu. Hän suuttuu kun jää kakkoseksi eli kai minä satutin kun se niin suuttui.

Hienoa jos et loukkaa ketään 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa jos et loukkaa ketään 🤗

Sinä et ymmärtänyt mitä minä kirjoitin. Yritin sanoa että loukattu on puolin ja toisin kun on törmäyskurssillakin oltu. Ja loukkaaminen on onnnistunut, koska on saatu tuo jätesäkki reagoimaan. Sano jos et ymmärrä lukemaasi ja selvennetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ymmärtänyt mitä minä kirjoitin. Yritin sanoa että loukattu on puolin ja toisin kun on törmäyskurssillakin oltu. Ja loukkaaminen on onnnistunut, koska on saatu tuo jätesäkki reagoimaan. Sano jos et ymmärrä lukemaasi ja selvennetään.

Sä et vieläkään pysty myöntämään että sä oot loukannut tahallasi täysin ulkopuolisia joka ei mitenkään ees takasin loukannut sua vaan koitti joskus muutamasti jopa sanoa et välitti sustaki.

• Anonyymi

En ymmärrä ollenkaan.

Mieheltä a

• Anonyymi

Ei ole kyse miehestä eikä kaivatusta. Tämä on palstanaisten välinen asia. Liittyy vain palstaan.

• Anonyymi

Turhaan sinä troIIi tuo An tuohon laitoin. En ole se aan kaipaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse miehestä eikä kaivatusta. Tämä on palstanaisten välinen asia. Liittyy vain palstaan.

Niin varmaan naisena esiintyvä huuhaasetä. Yrität vaan hakea huomiota riittävän myrkyllisillä tapauksilta tämä naisteema toimii aina vähemmän visaisiin ihmisiin

• Anonyymi

Kensestä on kyse?

• Anonyymi

Niinpä nii näitä miehen matineoita kannattaa seurata erityisesti aamuyöstä, että olisi päivällä mistä puhua tai mitä ajatella

• Anonyymi

Aivan...hän ei voi mistään tietää väittämiään asioita, ellei ole ylläpidosta ja näe kirjoittajien ip:t, mutta silti olisi puhdasta arvailua, että joku matkii täällä jotain. Kyllä näistä luulijoista kaikki on enempi ja vähempi palstaharhojen kourissa...

• Anonyymi

Onko se empaattista että haukut juopoksi tai mtpotilaaksi kaikkia?

• Anonyymi

En kaikkia. Vain mieheksiIuulijaa ja sitä kenelle aloitus. Sori jos vahingossa osut tielle. Täällä erehtyy helposti. Mutta nuo 2 on sairaita, usko pois. Olen siitä varma. Et voi edes tietää mitä tuo kenelle aloitus on tehnyt minulle. saati muille. Sairas yksilö!

• Anonyymi kirjoitti:

En kaikkia. Vain mieheksiIuulijaa ja sitä kenelle aloitus. Sori jos vahingossa osut tielle. Täällä erehtyy helposti. Mutta nuo 2 on sairaita, usko pois. Olen siitä varma. Et voi edes tietää mitä tuo kenelle aloitus on tehnyt minulle. saati muille. Sairas yksilö!

Koitapa miettii toiseen kertaan mitä ja miten mustamaalaat ja ketä. Toivottavasti sä mietit loppu elämäs mitä teit ja miksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä ja mene poliisilta kysymään, kuka lapsekas on mieheksiluulija. Ei ainakaan kukaan aikuinen ihminen jaksa mitään pelinpitoa. Loppuu tuo ainainen kitinä ja ihmisten syyllistäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä ja mene poliisilta kysymään, kuka lapsekas on mieheksiluulija. Ei ainakaan kukaan aikuinen ihminen jaksa mitään pelinpitoa. Loppuu tuo ainainen kitinä ja ihmisten syyllistäminen.

Miksi tappelet tämän uhriutuvan miehen kanssa termistä mieheksiluulija? Et sinä ny ainakaan häntä mieheksi luule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tappelet tämän uhriutuvan miehen kanssa termistä mieheksiluulija? Et sinä ny ainakaan häntä mieheksi luule

Ja poliisilta kysymään, hmm. Vetääkö he nykyään mielestäsi lasten satuhetkityylisiä tiedotustilaisuuksis pääaiheena palstan fiktiiviset hahmot? Ensin täytyy varmaan saattaa sorsapoikue tien yli ja sitten vasta kerkiää avata

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Koitapa miettii toiseen kertaan mitä ja miten mustamaalaat ja ketä. Toivottavasti sä mietit loppu elämäs mitä teit ja miksi.

Onko sinulla mies todella nykyään näin tylsää, että riitelet näytösluonteisesti itsesi kanssa aiheesta jota ei ole? Retorinen kysymys

• Anonyymi

Niin, tämä mies todella taitaa tehdä myös niin. Se ei onneksi ole mikään viranomaisasia, sillä jotain vähän konkreettisempaa tulisi olla kuin tällainen universaali räksytys ikäänku kaikille, arvon sensationalisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja poliisilta kysymään, hmm. Vetääkö he nykyään mielestäsi lasten satuhetkityylisiä tiedotustilaisuuksis pääaiheena palstan fiktiiviset hahmot? Ensin täytyy varmaan saattaa sorsapoikue tien yli ja sitten vasta kerkiää avata

Tätä taustaa vasten raavaat miehet saattaisi näyttää aika nulikollta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä taustaa vasten raavaat miehet saattaisi näyttää aika nulikollta

On kaiketi aikuisilla nulikoillakin jonkinlaiset säännöt, kuten naisilla myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät hänet mieheksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät hänet mieheksi?

Huomaan sen tyylistä, miksi yrität kärttää häntä väkisin naiseksi? Tätä erittäin helposti tunnistettavaa miestrollia siis? Joku vastakkainasettelu tässä tinkauksessa on oltava taustalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan sen tyylistä, miksi yrität kärttää häntä väkisin naiseksi? Tätä erittäin helposti tunnistettavaa miestrollia siis? Joku vastakkainasettelu tässä tinkauksessa on oltava taustalla

Ei ole kukaan kärttänyt naiseksi. Joku vaan puhui miehestä, niinkuin olisi itsestäänselvyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kukaan kärttänyt naiseksi. Joku vaan puhui miehestä, niinkuin olisi itsestäänselvyys.

Kuten epävakaat ja raskaat ihmiset jankuttaa naisesta, kuin se olisi itsestäänselvyys, miten sinä koet tämän lausahduksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten epävakaat ja raskaat ihmiset jankuttaa naisesta, kuin se olisi itsestäänselvyys, miten sinä koet tämän lausahduksen?

Siten, että on vain miehiä, sekä naisia olemassa.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Tjaa. Susitrolliäijä on esiintynyt yöllä taas originellinaisenakin 🙈🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla mies todella nykyään näin tylsää, että riitelet näytösluonteisesti itsesi kanssa aiheesta jota ei ole? Retorinen kysymys

Sulla se tylsää taitaa olla kun edelleen vainoot mun kommentteja ja väität hassuja juttujas.
        Tiedät hyvin etten riidellyt tässä itteni kanssa,
        ja että tää aihe todellakin on olemassa.
        Mutta kaipa sulla/teillä on hyvä mieli kun saitte jälleen rikottua ihmisen, nyt sitten sellasen joka ei tehny mitään väärää tai pahaa kellekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Tjaa. Susitrolliäijä on esiintynyt yöllä taas originellinaisenakin 🙈🤣

Tjaa, sä oot kyllä harvinaisen piip...
        Sä voit tulla kattoo kirjoitanko mä sutena vai en.
        Vielä ehdit...

• Anonyymi

Sulla on tainnut muumit karata laaksosta.

• Anonyymi

Hauska ja omaperäinen sanonta. Olitpa nokkela kun keksit tuollaisen. Sinun laaksossa ei tainnut muumit koskaan käydäkään.

• Anonyymi

Mitään tulisi luonnehtia ihmistä, joka jollain logiikalla tunnistaa itsensä tällaisesta liirumlaarumtekstistä mitä palstamies tuottaa? Minusta tällainen on aika epävakaata menoa, mutta olet varmaan logiikan ylioppilas vähintään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään tulisi luonnehtia ihmistä, joka jollain logiikalla tunnistaa itsensä tällaisesta liirumlaarumtekstistä mitä palstamies tuottaa? Minusta tällainen on aika epävakaata menoa, mutta olet varmaan logiikan ylioppilas vähintään

Eikö olisi selvempää ottaa mieheksiluulija esille, kuin vatvoa samaa asiaa alati. Väärinkäsityksiä syntyy helposti. Ja, kun se asia tuntuu mieheksiluulijanluulijaa vaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olisi selvempää ottaa mieheksiluulija esille, kuin vatvoa samaa asiaa alati. Väärinkäsityksiä syntyy helposti. Ja, kun se asia tuntuu mieheksiluulijanluulijaa vaivata.

Mikä sinua kiinnostaa niin tavattomasti siinä, että aikuinen mies kokee sen suunnattoman vastoinkäymisenä, että joku hänelle tuntematon ei usko hänen olevan nainen? Pienestä on elämä kiinni

• Anonyymi

Sähän teit täydellisen kuvauksen itsestäsi juuri. Jokainen mut tunteva tietää etten kilpaile paremmuudesta kun se ei ole mun ajatusmaailmaa. Olet kääntänyt kaiken päälaelleen, mutta se ei ole yllätys.
      Miksi halusit tulla mun elämään ja aloit matkimaan mua kaikessa? Veit jopa mun kaivatun? Eikö kuka vain tuommoisesta hermostuisi? Olet sotkenut mun elämää jo ihan tarpeeksi. Nyt sitten vielä haukut täällä? Voisit pysyä musta erossa. Sussa ei ole mitään kaduhdittavaa.

• Anonyymi

Tässä alkaa olla miespuolinen aloittaja lähes ainoa itsesi kirjoittama länkytyskommentyi mihin epävakaat ja epätoivoiset voi takertua. Eli he hylkäävät itse aloituksen mielessään ja siirtävät intressiä toisaalle ns. Moneen kertaan nähty farssi

• Anonyymi

Saahan sitä huomiota noinkin 😅

• Anonyymi

Niin, lähinnä kai ihmisiltä, jotka tunnistavat itsensä myrkyllisilsi tavalla tai toisella. Palstaäijä on tietämättään onnistunut taas paljastamaan erinäisiä karikatyyrejä. Näyttää nololta ja surkuhupaisalta, mutta mitä sitä ei pieni ihminen tekisi kokeakseen itsensä osaksi palstakokonsisuutta

• Anonyymi

Saa toki. Hieman arvaushenkistä juttua ainakin tarkoitettu niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa toki. Hieman arvaushenkistä juttua ainakin tarkoitettu niin.

No mutta eihän tällä puutaheinääpuheella mitä palstamies tuottaa pitäisi olla kerrassaan mitään merkitystä jos ei yritä esim mustamaalata ketään? Voi toksisten ihmisten huomionkipeys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eihän tällä puutaheinääpuheella mitä palstamies tuottaa pitäisi olla kerrassaan mitään merkitystä jos ei yritä esim mustamaalata ketään? Voi toksisten ihmisten huomionkipeys

Mustamaalaus tulee ihan toisaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustamaalaus tulee ihan toisaalta.

Ja kerrotko vähän lisää, että mihin tai millaiseen apparaattiin tämä jostain suunnalta merituulen lailla tuulahtava nk mustamaalaus perustuu? Esimerkiksi tämä miehen ympäripyöreä aloitus on aika löyhä kehys minkä ympärille rakentaa. Ehkä olet pärjännyt viiden pennin populismillasi niin pitkään, että se on noussut lopullisesti päähän.

• Anonyymi

Paljonko olet saavuttanut asioita tekeytymällä minulle ja matkimalla mua kaikessa. Sabotoit täällä keskustelunikin esittäen, että olisin kuten sinä todellisuudessa olet.
      Esiti ystävää ja näit mun ilon ja onnen. Näit miten mun sydän on täynnä rakkautta häntä kohtaan. Halusit urkkia hänestä kaiken ja etsiä hänet. Onnistuitkin ja esitit samalla ystävää kaivellen lisää tietoa hänestä. Samalla sulla on kolme muuta miestä joiden kanssa harrastit säännöllisesti seksiä. Mulle hän ei ole mikään lelu. Olet esittänyt ystävää ja käyttänyt mua hyväksi. Tiedän että valehtelet hänelle ummet ja lammet pitääksesi hänet kaukana musta ettet paljastu. Hänelle selviää vielä sun luonne.
      Mä en hänelle puhuisi ilkeästi täällä enkä muuallakaan, enkä laittaisi mitään hylkäysviestejä tai etti olisi kiinnostanut. Tiedän ne on sun kirjoittamia. Toivon että hän tunnistaa mut siitä, että olen tasainen. En tuollainen kylmää-kuumaa kuin sinä. Hänen silmät kyllä vielä avautuvat ja siihen ei mua tarvita. Terveisin se jonka kanssa täällä usein luulet kirjoittelevasi vaikka ovat muita. T: S

• Anonyymi

Et ole S, lopeta toi toisena esiintyminen! Toi on kyllä rikos!

• Anonyymi

Juu. Selvästi hoidot auttanut sinun pääkoppaasi. 😉

• Anonyymi

Muista populismipoju sanoa viimeinen sana

• Anonyymi

Matt11:25Aamua

• Anonyymi

Huvittava aloitus kun koko sivu on täynnä toinen toistaan hirveämpiä kiusaajia ja vainoajia

• Anonyymi

vaikka olisi vain ostettu, oma vika jos ostaa ilman moraalia, ja lapsetkin tietää että on väärää mitä ovat ostaneet.

• Anonyymi

Puutaheinää pulisevia miehiä saa kuulemma ostettua rahalla

• Anonyymi

Pelkkää oman pääsi harhaa kaikki. Tuossa kohtaa voisi olla virkistävää laittaa palsta kiinni ja katsella mitä siellä irl elämässä tapahtuu

• Anonyymi

Juu,kovat marja,kala,metsämiehet vois jo puhdistaa yli vuoden homeet nokastaan ja mennä.HEIIII!HEEEI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu,kovat marja,kala,metsämiehet vois jo puhdistaa yli vuoden homeet nokastaan ja mennä.HEIIII!HEEEI!

Pistää vähän Mennen Tullen ja palatessa dödöä kainaloon.

• Anonyymi

Oletko kuullut sanaa mielensäpahoittaja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1324
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      458
      1023
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      159
      617
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      184
      553
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      43
      549
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      528
    7. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      513
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      36
      472
    9. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      471
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      18
      461
    Aihe