Ehkä manipulatiivinen tai mitä ikinä, mutta mun persoonassa on jotain mikä on totta, jotain mikä poikkeaa kaavasta. Se herätti mielenkiinnon. Mysteeri. Salaisuus.
Saatan olla aika pölkkypää, teennäinen
16
360
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kuuma että polttaa ♥️
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät! 😊
- Anonyymi
Mä usko tähän tunnisteeseen enään, sillä tiedän että mun kaivatulla on sen verran järkeä, ettei hän enää suhun sekaantuis tai sitten kertoisi mulle sen jos haluisi sut ap
- Anonyymi
Olet liian täynnä itseäsi. Tämä in ikävä palsta. SInulle aihe olet vain sinä itse.
- Anonyymi
Tai sitten syyllistäminen herättää uusia oivalluksia!
- Anonyymi
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
- Anonyymi
Ei se järki sinunkaan päätä pakota kun olet omistautunut luomaan huonoa kuvaa itsellesi ja muille anonyymin palstan purojen kautta. Ehkä sinulla on niitä narsistisia tendenssejä, joten pidät miehen höpötyksiä uskottavana ja kiihdyt vertailemaan itseäsi pakkomielteen kohteeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
Eli olet mies ja aloittaja, eikö niin? Onnea nyt että saat edes tuolta höperöltä huomiota
- Anonyymi
Ap ap on sama häirikkö, lähes on joka aloituksen takana. Sotkee toisten ketjut eli on narsisti.
- Anonyymi
Komppaan täysin 👍👍👍
- Anonyymi
Ymmärrän. Todellinen mysteeri. Pää käänty välittömästi siihe suuntaa.. Se mitä sä mies todellisuudes tarviit on kesytystä ja rakkautta.
- Anonyymi
Ole ihminen, älä peto.
- Anonyymi
aitona mennää ja sähelletää loppuun saakka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1346270Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655182SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun744315SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213240SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522566Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352549Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1002326Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat692266