Ehkä manipulatiivinen tai mitä ikinä, mutta mun persoonassa on jotain mikä on totta, jotain mikä poikkeaa kaavasta. Se herätti mielenkiinnon. Mysteeri. Salaisuus.
Saatan olla aika pölkkypää, teennäinen
16
352
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kuuma että polttaa ♥️
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät! 😊
- Anonyymi
Mä usko tähän tunnisteeseen enään, sillä tiedän että mun kaivatulla on sen verran järkeä, ettei hän enää suhun sekaantuis tai sitten kertoisi mulle sen jos haluisi sut ap
- Anonyymi
Olet liian täynnä itseäsi. Tämä in ikävä palsta. SInulle aihe olet vain sinä itse.
- Anonyymi
Tai sitten syyllistäminen herättää uusia oivalluksia!
- Anonyymi
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
- Anonyymi
Ei se järki sinunkaan päätä pakota kun olet omistautunut luomaan huonoa kuvaa itsellesi ja muille anonyymin palstan purojen kautta. Ehkä sinulla on niitä narsistisia tendenssejä, joten pidät miehen höpötyksiä uskottavana ja kiihdyt vertailemaan itseäsi pakkomielteen kohteeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
Eli olet mies ja aloittaja, eikö niin? Onnea nyt että saat edes tuolta höperöltä huomiota
- Anonyymi
Ap ap on sama häirikkö, lähes on joka aloituksen takana. Sotkee toisten ketjut eli on narsisti.
- Anonyymi
Komppaan täysin 👍👍👍
- Anonyymi
Ymmärrän. Todellinen mysteeri. Pää käänty välittömästi siihe suuntaa.. Se mitä sä mies todellisuudes tarviit on kesytystä ja rakkautta.
- Anonyymi
Ole ihminen, älä peto.
- Anonyymi
aitona mennää ja sähelletää loppuun saakka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,502294Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932028Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241767MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131731Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4941567Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21540Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371275Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268