Ehkä manipulatiivinen tai mitä ikinä, mutta mun persoonassa on jotain mikä on totta, jotain mikä poikkeaa kaavasta. Se herätti mielenkiinnon. Mysteeri. Salaisuus.
Saatan olla aika pölkkypää, teennäinen
16
330
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kuuma että polttaa ♥️
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät! 😊
- Anonyymi
Mä usko tähän tunnisteeseen enään, sillä tiedän että mun kaivatulla on sen verran järkeä, ettei hän enää suhun sekaantuis tai sitten kertoisi mulle sen jos haluisi sut ap
- Anonyymi
Olet liian täynnä itseäsi. Tämä in ikävä palsta. SInulle aihe olet vain sinä itse.
- Anonyymi
Tai sitten syyllistäminen herättää uusia oivalluksia!
- Anonyymi
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
- Anonyymi
Ei se järki sinunkaan päätä pakota kun olet omistautunut luomaan huonoa kuvaa itsellesi ja muille anonyymin palstan purojen kautta. Ehkä sinulla on niitä narsistisia tendenssejä, joten pidät miehen höpötyksiä uskottavana ja kiihdyt vertailemaan itseäsi pakkomielteen kohteeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
Eli olet mies ja aloittaja, eikö niin? Onnea nyt että saat edes tuolta höperöltä huomiota
- Anonyymi
Ap ap on sama häirikkö, lähes on joka aloituksen takana. Sotkee toisten ketjut eli on narsisti.
- Anonyymi
Komppaan täysin 👍👍👍
- Anonyymi
Ymmärrän. Todellinen mysteeri. Pää käänty välittömästi siihe suuntaa.. Se mitä sä mies todellisuudes tarviit on kesytystä ja rakkautta.
- Anonyymi
Ole ihminen, älä peto.
- Anonyymi
aitona mennää ja sähelletää loppuun saakka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702