Ehkä manipulatiivinen tai mitä ikinä, mutta mun persoonassa on jotain mikä on totta, jotain mikä poikkeaa kaavasta. Se herätti mielenkiinnon. Mysteeri. Salaisuus.
Saatan olla aika pölkkypää, teennäinen
16
285
Vastaukset
- Anonyymi
Olet niin kuuma että polttaa ♥️
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät! 😊
- Anonyymi
Mä usko tähän tunnisteeseen enään, sillä tiedän että mun kaivatulla on sen verran järkeä, ettei hän enää suhun sekaantuis tai sitten kertoisi mulle sen jos haluisi sut ap
- Anonyymi
Olet liian täynnä itseäsi. Tämä in ikävä palsta. SInulle aihe olet vain sinä itse.
- Anonyymi
Tai sitten syyllistäminen herättää uusia oivalluksia!
- Anonyymi
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten jaksat ajatella aika kaikki pahimman vaihtoehdon kautta? Eikö se väsytä?
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsyttää ihan todella nämä huomionhakuiset palstalaiset. En ajattele pahimman kautta. Näen mitä luen. Olet pahin.
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse nöyrä, eikä se ole johtanut mihinkään? Koskaan?
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
- Anonyymi
Ei se järki sinunkaan päätä pakota kun olet omistautunut luomaan huonoa kuvaa itsellesi ja muille anonyymin palstan purojen kautta. Ehkä sinulla on niitä narsistisia tendenssejä, joten pidät miehen höpötyksiä uskottavana ja kiihdyt vertailemaan itseäsi pakkomielteen kohteeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen parhain komein ja rikkain teistä
Eli olet mies ja aloittaja, eikö niin? Onnea nyt että saat edes tuolta höperöltä huomiota
- Anonyymi
Ap ap on sama häirikkö, lähes on joka aloituksen takana. Sotkee toisten ketjut eli on narsisti.
- Anonyymi
Komppaan täysin 👍👍👍
- Anonyymi
Ymmärrän. Todellinen mysteeri. Pää käänty välittömästi siihe suuntaa.. Se mitä sä mies todellisuudes tarviit on kesytystä ja rakkautta.
- Anonyymi
Ole ihminen, älä peto.
- Anonyymi
aitona mennää ja sähelletää loppuun saakka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202954TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161814Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41059Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771055Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291022Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16911Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9324910Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93852Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26805- 164792