Kun SDP kaupungin valtuutettu tytär pyytää Pengertietä warkaus lehdessä ja se rakennetaan
Se on muuten korruptiota
17
128
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on isä ollu kaupungin valtuuston kokouksessa päättämässä se on korruption
- Anonyymi
Valtuutettu on jäävi jos kyseessä on sukulainen
Eli kaupungin valtuuston uhkaaja 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuutettu on jäävi jos kyseessä on sukulainen
Eli kaupungin valtuuston uhkaaja 🤣Kaikki päätökset SDP kansanedustaja sukulainen
Hedman Mielitupa päätös 4000€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki päätökset SDP kansanedustaja sukulainen
Hedman Mielitupa päätös 4000€Jäävi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäävi
Ja kokoomus kaupungin valtuuston uhkaaja jäävi
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainen 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kokoomus kaupungin valtuuston uhkaaja jäävi
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainen 🤣Kokoomus Heikki s von Hertzen jäävi
SDP jäävi Matti Ahde sukua
Keskusta jäävi Urho Kekkonen sukua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Heikki s von Hertzen jäävi
SDP jäävi Matti Ahde sukua
Keskusta jäävi Urho Kekkonen sukuaEtte voi syyttää kaupungin valtuuston uhkaajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette voi syyttää kaupungin valtuuston uhkaajaksi
Katso MTV3 sukuni salat ohjelmassa von Hertzen Brothers sukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso MTV3 sukuni salat ohjelmassa von Hertzen Brothers sukua
Näin sanoi kirjaston virkailija sukulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoi kirjaston virkailija sukulainen
Että syrji rauhassa en esiinny sielläkään ikinä
- Anonyymi
Ja SDP saa olla ihan ei noteerata eikä mitään muutakaan puolueita ja tukijoita päättäjät sukulaisia itse olen kenenkään Varkauden päättäjät sukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja SDP saa olla ihan ei noteerata eikä mitään muutakaan puolueita ja tukijoita päättäjät sukulaisia itse olen kenenkään Varkauden päättäjät sukua
Lokakuussa vaihdan etu ja sukunimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokakuussa vaihdan etu ja sukunimen
No kiva, ei nimen muutto sua mitenkään auta.
- Anonyymi
Demari kärähti LAHJUKSEN PYYTÄMISESTÄ !
( viulu 5.000 euroa )
saa rangaistuksen.
Valtion virkamies
Vakava rikos !- Anonyymi
Hirveen kaamee rikos
- Anonyymi
onkohan tissari jo kitaralla tumputtanut
- Anonyymi
Parempi tuokin ku kissalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967