Kun SDP kaupungin valtuutettu tytär pyytää Pengertietä warkaus lehdessä ja se rakennetaan
Se on muuten korruptiota
17
116
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on isä ollu kaupungin valtuuston kokouksessa päättämässä se on korruption
- Anonyymi
Valtuutettu on jäävi jos kyseessä on sukulainen
Eli kaupungin valtuuston uhkaaja 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtuutettu on jäävi jos kyseessä on sukulainen
Eli kaupungin valtuuston uhkaaja 🤣Kaikki päätökset SDP kansanedustaja sukulainen
Hedman Mielitupa päätös 4000€ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki päätökset SDP kansanedustaja sukulainen
Hedman Mielitupa päätös 4000€Jäävi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäävi
Ja kokoomus kaupungin valtuuston uhkaaja jäävi
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainen 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kokoomus kaupungin valtuuston uhkaaja jäävi
Heikki s von Hertzen kokoomus politikko sukulainen 🤣Kokoomus Heikki s von Hertzen jäävi
SDP jäävi Matti Ahde sukua
Keskusta jäävi Urho Kekkonen sukua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Heikki s von Hertzen jäävi
SDP jäävi Matti Ahde sukua
Keskusta jäävi Urho Kekkonen sukuaEtte voi syyttää kaupungin valtuuston uhkaajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette voi syyttää kaupungin valtuuston uhkaajaksi
Katso MTV3 sukuni salat ohjelmassa von Hertzen Brothers sukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso MTV3 sukuni salat ohjelmassa von Hertzen Brothers sukua
Näin sanoi kirjaston virkailija sukulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sanoi kirjaston virkailija sukulainen
Että syrji rauhassa en esiinny sielläkään ikinä
- Anonyymi
Ja SDP saa olla ihan ei noteerata eikä mitään muutakaan puolueita ja tukijoita päättäjät sukulaisia itse olen kenenkään Varkauden päättäjät sukua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja SDP saa olla ihan ei noteerata eikä mitään muutakaan puolueita ja tukijoita päättäjät sukulaisia itse olen kenenkään Varkauden päättäjät sukua
Lokakuussa vaihdan etu ja sukunimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokakuussa vaihdan etu ja sukunimen
No kiva, ei nimen muutto sua mitenkään auta.
- Anonyymi
Demari kärähti LAHJUKSEN PYYTÄMISESTÄ !
( viulu 5.000 euroa )
saa rangaistuksen.
Valtion virkamies
Vakava rikos !- Anonyymi
Hirveen kaamee rikos
- Anonyymi
onkohan tissari jo kitaralla tumputtanut
- Anonyymi
Parempi tuokin ku kissalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2553887TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242863Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82111Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1351887Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93521857Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851330Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211255Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171222Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291213Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311100