OmaSp kertoi
tiedotteessaan havainneensa ensimmäisen vuosineljänneksen lopussa omien valvontaprosessiensa tuloksena ohjeidensa vastaisen toiminnan, jonka seurauksena pankin luottoriskiasema heikkeni olennaisesti tiettyjen asiakaskokonaisuuksien osalta.
Tapahtuman taustalla on Oma Säästöpankin luotonantoon liittyvän ohjeistuksen rikkominen, jonka seurauksena yksittäisiä asiakaskokonaisuuksia muodostettiin tietoisesti virheellisesti.
ONKO TÄMÄ JOLLEKKIN MUKA YLLÄTYS.
Omasp ongelmia.
17
1227
Vastaukset
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Ongelmat on isot jos henkilökunta suosinut esim. sukulaisia .
Ehkäpä joku perustanut yrityksen ollessaan työ suhteessa pankissa.- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on ongelmat
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Aivan! Aika mekkala nousee
- Anonyymi
Monta yrittäjää syynissä.
- Anonyymi
Onko tässä nyt nähtävissä että pankinjohtaja kikkailee paperilla lainansaajien vakuuksia ja maksukykyä todellisuutta paremmiksi.
- Anonyymi
Omasp johto on kieroa kuin korkkiruuvvi. Paikallises pankis ainaki
- Anonyymi
Tästähän voi nousta mekkala !
- Anonyymi
Kannattaa varmaan miettiä palkkatilin siirtämistä toiseen pankkiin.
- Anonyymi
Kukas on tekojen aikaan ollut pankinjohtaja?
- Anonyymi
Nuori sälli
- Anonyymi
Mutta hei, kalusteet on ainakin ko pankissa kunnossa kun on ihan hallituksen käseneltä ostettu... olikohan kova kilpailutus ennen hankintaa.... tunnen henkilön ja olisin kyllä toivonut että olisi ymmärtänyt asemansa molemmissa yrityksissä... no ehkä pieni ahneus annetaan anteeksi.. ei ole yrittäjä, jos ei omaan pussiin pelaa, vaikka luottamustehtävässä onkin
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Isot on onglemat
- Anonyymi
POP pankin panettelu viestejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579