Nuorempana

Anonyymi-ap

Sitä halusi tehdä tuttavuutta ja luoda kaveri suhteita tosin ei silloinkaan paljoa. Iän myötä kaikki on muuttunut entistä pienemmäksi ja piiri alkaa olla hyvin suppea.

Jotenkin sitä nauttii ja on mukavuudenhaluinen siitä että ei tarvitse olla koko ajan päivittelemässä kuulumisia ja olla mukana ties missä kissanristiäisissä.

28

305

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on sama homma. Haluaisin vain yhden ikioman rakkaan, jonka kanssa jakaisin kaiken. En tarvitse hyvänpäivän tuttavia ympärilleni.
      Mieheltä!

• Anonyymi

Aloitus on mieheltä.

• Anonyymi

Olen hieman samanlainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on mieheltä.

Mitä sitten? Vastasin kuin naiselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan mainitsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan mainitsin.

Aloituksessakin sen voisi tehdä, mutta joo 👍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mieskin olla nainen 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mieskin olla nainen 😆

Voi olla. Pitää pohtia tätä asiaa syvällisesti.

• Anonyymi

Joo ei meidän kaikkien tarvii olla siel minglaamassa.

• Anonyymi

Välillä tulee tilanteita joissa joku haluaisi tehdä tuttavuutta ja siinä sitten pitäisi yrittää olla hyvinkin kiinnostunut.
        Ei siinä että ihmisessä olisi mitään vikaa mutta kun ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta.
        Lopulta tässä varmaan löytää itsensä metsämökistä keskeltä ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä tulee tilanteita joissa joku haluaisi tehdä tuttavuutta ja siinä sitten pitäisi yrittää olla hyvinkin kiinnostunut.
        Ei siinä että ihmisessä olisi mitään vikaa mutta kun ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta.

Joo samaistun sata pinnaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan viel sen verran et eksänkaa piti vuosia aina jaksaa niit sunnuntaikahvitteluja jne.Hän oli muutenki semmone et aina pitää olla jotain tekemistä jossakin muuten ”tylsää”.. Oli ihan horror itelle. Hän syytti ja syyllisti kun en viihtynyt aina sano et täytyy hommaa normaali kumppani jonkakaa voi käydä kaikissa juhlissa hyvillä mielin. Noh toivottavasti löytää sen.. toivon aidosti sitä..Siinä yksi syy miksi jätin sen kaiken sitte taakse. Ku en vaa ikinä ois menny enkä mene siihen muottiin ni suotta toisen kitua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan viel sen verran et eksänkaa piti vuosia aina jaksaa niit sunnuntaikahvitteluja jne.Hän oli muutenki semmone et aina pitää olla jotain tekemistä jossakin muuten ”tylsää”.. Oli ihan horror itelle. Hän syytti ja syyllisti kun en viihtynyt aina sano et täytyy hommaa normaali kumppani jonkakaa voi käydä kaikissa juhlissa hyvillä mielin. Noh toivottavasti löytää sen.. toivon aidosti sitä..Siinä yksi syy miksi jätin sen kaiken sitte taakse. Ku en vaa ikinä ois menny enkä mene siihen muottiin ni suotta toisen kitua

Tasan ei käy onnen lahjat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasan ei käy onnen lahjat.

Se on just näi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo samaistun sata pinnaa

Nolointa on se että jotkut ihmiset alkaa, keksimään diagnoosin sinun käytökselle jos tykkäät olla sivussa ja viihdyt paljon itseksesi.
        Ei yleistä mutta kyllä näitä itseoppineita 'lääkäreitä' aina välillä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nolointa on se että jotkut ihmiset alkaa, keksimään diagnoosin sinun käytökselle jos tykkäät olla sivussa ja viihdyt paljon itseksesi.
        Ei yleistä mutta kyllä näitä itseoppineita 'lääkäreitä' aina välillä löytyy.

Juu sanos muuta.. Niitähä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sanos muuta.. Niitähä löytyy

Ja rasittavat hyvän tahdon lähettiläät! Jotka alkavat väkisin piristämään sinua koska ajattelevat sinun olevan jotenki masentunut.
        Kyllä alkaa verisuonet katkeilemaan pään sisällä kun jotkut eivät vain käsitä sitä että ihmisen luonne on mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja rasittavat hyvän tahdon lähettiläät! Jotka alkavat väkisin piristämään sinua koska ajattelevat sinun olevan jotenki masentunut.
        Kyllä alkaa verisuonet katkeilemaan pään sisällä kun jotkut eivät vain käsitä sitä että ihmisen luonne on mitä on.

Nii jep ymmärrän hyvin.. Kaikki on nähty ja kuultu tähän ikään mennessä. Ulkopuolisten huoli kun en anna ittestäni joillekin vttuakaan. Vttu olen valikoiva mitä sitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii jep ymmärrän hyvin.. Kaikki on nähty ja kuultu tähän ikään mennessä. Ulkopuolisten huoli kun en anna ittestäni joillekin vttuakaan. Vttu olen valikoiva mitä sitte.

Meitä on moneksi juu.

• Anonyymi

Olen miesten kanssa samaa mieltä 🙂
      Ei turhia hyvänpäivän tuttuja eikä kissanristiäisiä jaksa enää.
      Olen karsinut menoni minimiin.
      Joku samanmielinen mies olisi ainoastaan tervetullut elämääni.
      - pieni nainen ja pienet odotukset 😉

• Anonyymi

Kyllä ystävällinen pitää pyrkiä olemaan ja sosiaalinen aina tarpeen vaatiessa.
        Joskus jälkeenpäin sitä tulee mietittyä että olinko liian tyly jotain ihmistä kohtaan kun en jäänyt juttelemaan hänen kanssaan pidemmäksi aikaa tai tehnyt mitään tuttavuutta.
        Mutta typerintä olisi alkaa esittämään jotain mitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ystävällinen pitää pyrkiä olemaan ja sosiaalinen aina tarpeen vaatiessa.
        Joskus jälkeenpäin sitä tulee mietittyä että olinko liian tyly jotain ihmistä kohtaan kun en jäänyt juttelemaan hänen kanssaan pidemmäksi aikaa tai tehnyt mitään tuttavuutta.
        Mutta typerintä olisi alkaa esittämään jotain mitä ei ole.

Juttele tietenkin mutta jos tulee kielto suoraan ,ÄLÄ EDES TERVEHDI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Se kuka antaa sulle kiellon antaa myös pakollisessa sosiaalisessa ympäristössä ohjeen miten viestit jatkossa ettei naamakontaktia tarvi ottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota ongelmaa jos joku jotain kieltoja alkaisi antamaa. Huvittavaa olisi enemmänkin.

• Anonyymi

Minulla on paljon tuttuja, mutta vain muutama hyvä ystävä. Kissanristiäisiä tulee muutaman kerran vuodessa ja tekee ihan hyvää käydä niissä.

• Anonyymi

Tulee sitä mentyä kyllä ja useasti on hyvä meno.

• Anonyymi

Minulle on yhtä ihanaa olla kotona kuin teille juosta pippaloissa.
      Mitään en menetä. On tähän ikään mennessä jo nekin pakolliset häät/hautajaiset jo läpikäyty, kuten muut synttäri diipa daipat.
      Jos joku siitä mielensä pahoittaa.. No voi voi 😏

• Anonyymi

Ne jotka sinut oikeasti tuntee ei pahoita mieltään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      360
      1161
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      612
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe