Tää kirja auttaa tunnistamaan manipuloinnin olitpa nainen tai mies

Anonyymi-ap

Why does he do that? Lundy Bancroft ♥️
Vaikka nimi viittaa miehiin niin nuo käyttäytymiskaavat ovat samat myös manipuloivilla naisilla. Loistava kriminaalipsykologian kirja jota suosittelen erityisesti sulle mies, kaivattuni. Tän kirjan saa e-kirjana eikä maksa paljoa. Sun historialla tää voi avata sun silmät, niin sen yksisarvisen kuin muidenkin kanssa. Sua ei vaan voi tän jälkeen enää vedättää. Pysy turvassa rakas, missä oletkaan...🪷

18

256

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi et vaikuta itsellesi omituisia hourehtiva mies itse yhtään ns manipulatiiviselta

• Anonyymi

Mieheksi luulija taas paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheksi luulija taas paikalla.

Fanaattisten naiseksiluulijoiden kiusaksi

• Anonyymi

Ei minulle varmasti mutta taidanpa lukea!

• Anonyymi

Suosittelen kyllä lämpimästi, olitpa hän tai joku muu... oma elämäni mullistui tän myötä. Avasi silmät.

• Anonyymi

Kiitti😌

• Anonyymi

Ole hyvä

Teen tän viestin jälkeen profiilin tänne jonka jälkeen kirjoitan vain sillä, että ei tule enää sekaannuksia.
        Tunnistat mut kyllä siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä

Teen tän viestin jälkeen profiilin tänne jonka jälkeen kirjoitan vain sillä, että ei tule enää sekaannuksia.
        Tunnistat mut kyllä siitä

Okei 🤗

• Anonyymi

Minä väitän että tunnistan sen ilman ohjekirjoja. Kasvotusten tapahtuvan sellaisen. Keskustelupalstoilla ja somessa vietän aikaani sen verran vähän, että niissä ei tarvitsekaan tunnistaa.

• Anonyymi

Pientä manipulointia tuossa aloituksessa. Eikä ihan pientäkään. Huh

• Anonyymi

Taidat kokea sen uhaksi itsellesi, että joku toinen saa silmänsä auki?
        Tämä mun viesti nimenomaan antaa toiselle avaimet nähdä kaikkien ihmisten manipuloinnin läpi. Jos siis itse manipuloisin ni hän näkisi kyllä sillon myös minun läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat kokea sen uhaksi itsellesi, että joku toinen saa silmänsä auki?
        Tämä mun viesti nimenomaan antaa toiselle avaimet nähdä kaikkien ihmisten manipuloinnin läpi. Jos siis itse manipuloisin ni hän näkisi kyllä sillon myös minun läpi.

Toi on sama kuin se että terapeutin vastaanotolla persoonallisuushäiriöinen saa enemmän välineitä toteuttaa itseään.

• Anonyymi

Ja mikä oli teennäinen pöyristyjä manipulaation fokus tässä pöyristelystäsi huolimatta miehen aloituksessa? Hehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on sama kuin se että terapeutin vastaanotolla persoonallisuushäiriöinen saa enemmän välineitä toteuttaa itseään.

Kun yrität viisastella tälle miehelle, se falskaa joka kerta. T riminolokian asiantuntija

• Anonyymi

Hienoa, että osaat sittenkin tehdä itsereflektiota!

• Anonyymi

Jos edes miestrollin yläpuolelle pääset, niin onneva

• Anonyymi

Kiitos, tsekkaan ton myöhemmin <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1353
    2. 97
      1159
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      194
      870
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      316
      815
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      219
      749
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      615
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe