Että niska jämähti täysin. Palsta on kuin ilmainen humala. Provosoituminen on kuin nousuhumala ja vie mukanaan. Nyt on krapula palstasta.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kirjoita jotain loiventavaa 😂
- Anonyymi
PItää yrittää!😎
- Anonyymi
Mitenkä tästä voi oikeasti provosoitua? Kukaan tunne toisiaan.
- Anonyymi
Tuota minä en oo koskaan ymmärtänyt etteikö tuntematon olisi ihan yhtä arvokas kuin tunnettu. Minä olen tottunut kommunikoimaan myös tuntemattomien kanssa kasvotustenkin ja otan heidätkin vakavasti. Siksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minä en oo koskaan ymmärtänyt etteikö tuntematon olisi ihan yhtä arvokas kuin tunnettu. Minä olen tottunut kommunikoimaan myös tuntemattomien kanssa kasvotustenkin ja otan heidätkin vakavasti. Siksi
Mielipiteensä saa tuoda julki kyllä.
Mutta käyttää aikaansa siihen että joku vain ja ainoastaan haluaa saada sinut provosoitumaan.
Jos et provosoidu niin se vasta myrkkyä heille olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteensä saa tuoda julki kyllä.
Mutta käyttää aikaansa siihen että joku vain ja ainoastaan haluaa saada sinut provosoitumaan.
Jos et provosoidu niin se vasta myrkkyä heille olisi.Tiedän että jotkut käyttää elämänsä palstalaisten provosoimiseen. Minä nautin siitä toisinaan, että minua provosoidaan. Päästelen höyryjä samalla kun vastailen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että jotkut käyttää elämänsä palstalaisten provosoimiseen. Minä nautin siitä toisinaan, että minua provosoidaan. Päästelen höyryjä samalla kun vastailen hänelle.
Se on ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää tänään pitää taukoa täältä. Hauskaa päivää kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö tuet tätä provoilevaa miestä kaikessa? Jo sulla on muista imbesilli kuva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö tuet tätä provoilevaa miestä kaikessa? Jo sulla on muista imbesilli kuva
Hei sinä jokunen. Kukaan tällä ei usko sinun narsistiIsia sillisalaatti juttujasi. Miten tyhmänä sinä muita pidät? Täällä jokainen lukija tietää sinut ja ongelmasi. 7 tuntia päivässä jotain olematonta miestä haukkuen? onnea valitsemallasi tiellä turhake!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sinä jokunen. Kukaan tällä ei usko sinun narsistiIsia sillisalaatti juttujasi. Miten tyhmänä sinä muita pidät? Täällä jokainen lukija tietää sinut ja ongelmasi. 7 tuntia päivässä jotain olematonta miestä haukkuen? onnea valitsemallasi tiellä turhake!
Oletko mies stressaantunut tällä hetkellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143955
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?104858Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha109840- 61761
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55621Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26593Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett45521- 154518
- 42489
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.48473