Heh, teit nainen taas vanhanaikaisesti, en jaksa enää muutaku nauraa!

Anonyymi-ap

Annoin sinulle taas uuden mahdollisuuden, mutta et vieläkään halunnut käyttää sitä. Huomasin jälleen asioita mitä ei ollut tarkoitettu minun silmille. Minä ansaitsen jotain paljon parempaa. En ole halunnut uskoa sinusta pahaa ja nähnyt sinut parempana, kuin todellisuudessa oletkaan. Tämän kuului mennä näin. Sinä voit jatkaa puuhastelujasi niinkuin ennenkin. Minä lopetan unelmoinnin sinusta ja meistä. Katselen ympärilleni ja annan mahdollisuuden jollekkin toiselle, tasapainoisemmalle, luotettavammalle, uskolliselle naiselle. Kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä!
-Kai Vattusi

16

485

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai annoit sinä sille mahdollisuuden taas? Jotenkin en usko kun täällä uliset.

• Anonyymi

Juu ano palstalla. Ikä on mikä? 13v

• Anonyymi

Hui, oliko sillä toinen mies baariss eilen?

• Anonyymi

Enkä tehnyt mitään. Sinä vaan kiusaat taas. Puratko tänne kun et saanu eilen pimpsaa?

• Anonyymi

Ei mulla mitään mahdollisuuksia koskaan ollutkaan. Leikit että välität. Rikoit mut lopullisesti.

• Anonyymi

Hyvä jos löydät yhtä USKOLLISEN😂

• Anonyymi

Joo nimenomaan. Uskollinen et tule olemaan kellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo nimenomaan. Uskollinen et tule olemaan kellekkään.

Joko alkoi vainoharhoja tulla vai skitsofrenia peräti?Vanhuus kolkuttaa ovella ja narsismi pahenee.voi vaan kuvitella sen totisuuden ja syyttelyn unohtelun epävarmuuden kun etsit sitä ihmistäsi jokaisesta joka vastaan tulee.kaikesta tulee parempaa.toki! Nythän voit alkaa käyttää uutta toimitusta hyväksesi. Toivoa ilman pelkoa että hänkään ei löydä nuorempaa ja parempaa.eikä petä sinua.Lopulta jätä sinua yksin kuitenkin. Koska sehän on sinun karmasi tästä mitä olet tehnyt.

• Anonyymi

Eli taas jollakin apsin elisalla olikin poikaystävä ja hän kaatoi vain kahvia sinulle

• Anonyymi

Sivusta huijarille "odotin että sinäkin rakastut"😂 voi taivas

• Anonyymi

Ei uskoisi että nämä täällä on aikuisia kun lukee.
      Kyllä on kehitys mennyt alaspäin kuin lehmän häntä.
      Sääliksi käy jos joku noiden kanssa yleensä viitsii olla.
      Ylijäämäkamaa koko elli lauma 🐮🐮🐽🐽🐷🐷

• Anonyymi

Sinähän se vasta kypsältä aikuiselta vaikutat.
        Pitikö vielä viattomat eläimet sekoittaa tähän oksennukseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se vasta kypsältä aikuiselta vaikutat.
        Pitikö vielä viattomat eläimet sekoittaa tähän oksennukseesi?

Itselleenkö se emojien mies taas siinä rustailee?

• Anonyymi

Tee mitä haluut yks lysti

• Anonyymi

Olen huomannut. Minä en merkinnyt sinulle mitään, olin sinulle yks lysti, muiden joukossa. Edes kesän helteet ei sulattanut sinun jäätynyttä sydäntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut. Minä en merkinnyt sinulle mitään, olin sinulle yks lysti, muiden joukossa. Edes kesän helteet ei sulattanut sinun jäätynyttä sydäntä.

Lysti olit kyllä, mutta niin rakas minulle, että oli pakko yrittää pakastaa sydän, että kestäisi kaiken.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1348
    2. 97
      1159
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      193
      860
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      316
      805
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      219
      739
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      615
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      561
    Aihe