Nyt pois pulipenkiltä ja hyvin äkkiä Saksaan!

Anonyymi-ap

12

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on muuten hyvä kokeilu! Kuolevan nopeasti. Vaihtuvuus suuri ja ogelmista päästään eroon. Pelkäämpä että eivät enää juo kun tajuavat mihin se oikeasti johtaa, eikä kukaan välitä.

    • Anonyymi

      Vaikea lähteä Saksaa Kela ei maksa ulkomaille työmarkkinatukea ja toimeentulotukea juopot pysyy omassa kotikunnassaan pulipenkillä

    • Anonyymi

      EI MIHINKÄÄN SAKSAAN VAAN OSTAMME FYYRERIN OLUTTA BUTVAISERIA JA PERSEET PULIPENKKIIN.

    • Anonyymi

      Osulan kiinteistölle markkinarako. Romut pois ikkunoista ja pulit tilalle. voisi kytätä lieskan kermaa livenä.

      • Anonyymi

        Se on sitten samanlaista kuin apinatalossa ettei ole varmuutta kumpi katsoo ja ihmettelee; ihmiset apinoita vai apinat ihmisiä!😆


    • Anonyymi

      Kaapungin talolaiset kanssa möllöttäs puustelliin männessä kuka maksaa heijän palakat. Joret ja Penat pyörii ripuliläjässä lounas aikaan.

    • Anonyymi

      Reunatielle tommonen paikka. Voisi muualtakin ottaa sitten alkoholisteja sinne

    • Anonyymi

      Ei kaupungin kerma kaupungintalossa huoli alkoholisteja viereiseen taloon

      • Anonyymi

        Lieksa on dynaaminen ja energinen menestyjä eikä täällä haluta nähdä niitä jotka ovat epäonnistuneet elämässä on vain positiivinen Lieksa Lieksan hankkeet sai eniten rahaa ja Lieksan kanta voitti jopa nopeusrajoituskiistan


      • Anonyymi

        Jaa, niille tietystikin käy kateeksi kun viereisessä talossa olisi kovempia juoppoja mitä itse ovat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, niille tietystikin käy kateeksi kun viereisessä talossa olisi kovempia juoppoja mitä itse ovat!

        Joo ainoa ero on että toiset juovat julkisesti ja kerma ryyppää piilossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ainoa ero on että toiset juovat julkisesti ja kerma ryyppää piilossa

        No ei kai se kerma siellä pulipenkeillä istuskele, töissä ovat päivät ja illat vaimojen ja kakaroitten seurassa.
        Julkista törpöttelyä on törpötellä
        ulkopenkeillä ja pientareilla, menisitte vaikka jonnekkin rannalle auringon ottoon.
        Ei osoita kummoistakaan rohkeutta tai uskallusta näyttää tyhmyyttään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe