Kuka voittaa TKK:n?

Anonyymi-ap

Alkaa huomenna 2.9. Osallistujia mm. Bess, A.Koriseva. Linnea Leino, Gogi, Susan Mahadura, A-M Korte jne.

Mitä veikkaatte? Kuka pääsee pisimmälle?

Itse veikkaisin A-M Kortetta ja A.Korisevaa.

34

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanssijoista en tiedä, minä katson telkkarista ainoastaan Huutokauppakeisaria.

    • Anonyymi

      Mä veikkaan Linnea Leinoa ja Susan Mahadura.

      Korisevan tanssit menee varmaan käkättämiseksi!

    • Anonyymi

      TTK alkaa 1.9.

    • Anonyymi

      Näin on. Yhdessä lehdessä oli väärä pv. Tänään telkkarin ääreen.💫💫

    • Anonyymi

      Gogikin voi olla kova.

    • Anonyymi

      Aloittaja kerrotko mikä on TKK?

      • Anonyymi

        Turunseudun Kesämiesten Kavalkaadi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turunseudun Kesämiesten Kavalkaadi?

        KYK eli kaik yhes koos.


      • Anonyymi

        Tekninen Korkeakoulu


    • Anonyymi

      Sami Uotila voittaa koska on tanssikursseja käynyt ja tanssiryhmässäkin tanssinut.

    • Anonyymi

      Gogi.

    • Anonyymi

      Tanssii tähteiden kanssa. En katso. Taas kerätty julkisuudenhakuisia turhiksia esille.

      • Anonyymi

        Aika tylsää olisi katsella esim. sinua.


    • Anonyymi

      Frans Meriläinen

    • Anonyymi

      Tanssii Tähtien kanssa.

      • Anonyymi

        Korisevalla aina suu selällään!!??


    • Anonyymi

      Ei ainakaan Martina Aitolehti, vaikka hänen faninsa olivat jälleen kerran vuorenvarmoja, että vihdoin 15 vuoden povauksen jälkeen hänet on valittu kilpailijaksi... heh.

      • Anonyymi

        Ottaako kaaliin kun hänen "faninsa" eivät ole tuollaista missään vaiheessa väittäneet? Sinä olet tunnetusti se joka laitat sanoja "fanien" suuhun ja sitten alat väittämään niitä vastaan. Eli keksit että "fanit" olisi sanoneet sitä ja tätä ja sitten kirjoitat tuollaista kuten edellä. hehheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako kaaliin kun hänen "faninsa" eivät ole tuollaista missään vaiheessa väittäneet? Sinä olet tunnetusti se joka laitat sanoja "fanien" suuhun ja sitten alat väittämään niitä vastaan. Eli keksit että "fanit" olisi sanoneet sitä ja tätä ja sitten kirjoitat tuollaista kuten edellä. hehheh

        👍👍👍👍👍👍👍


      • Anonyymi

        Eikä ole koskaan valittu masked singeriinkään, vaikka siitäkin fanit ovat joka vuosi olleet varmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaako kaaliin kun hänen "faninsa" eivät ole tuollaista missään vaiheessa väittäneet? Sinä olet tunnetusti se joka laitat sanoja "fanien" suuhun ja sitten alat väittämään niitä vastaan. Eli keksit että "fanit" olisi sanoneet sitä ja tätä ja sitten kirjoitat tuollaista kuten edellä. hehheh

        Eikös se Martina tai seuraaja sanonut, että Martinaa ei kutsuta TTK, koska Martina on ammattitanssija? Varmaan sama dyy Masked Singer, ei kutsuta, kun on levytähti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Martina tai seuraaja sanonut, että Martinaa ei kutsuta TTK, koska Martina on ammattitanssija? Varmaan sama dyy Masked Singer, ei kutsuta, kun on levytähti?

        HihHIHHII, päivän paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se Martina tai seuraaja sanonut, että Martinaa ei kutsuta TTK, koska Martina on ammattitanssija? Varmaan sama dyy Masked Singer, ei kutsuta, kun on levytähti?

        Martina " ammattitanssija ja levytähti " 😂 😂 😂


    • Anonyymi

      No miksei se Sofia Bölväst´ osallistunut, vai onko sillä niin kiireitä PULMU-pappojen kans, ettei ehdi?

      • Anonyymi

        Ohjelmaan kutsutaan tanssijat, ei sinne niin vaan osallistuta tai ilmoittauduta, eii Sofia eikä Martina.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Linnea Leino tai Isaac Senen voittaisi.

      Koriseva "käkättäjä, ylipirteys" olisi voinut jäädä pois, samoin Laitinen.

    • Anonyymi

      Eihän tota ohjelmaa voi edes katsoa, kun juontajana on räähkä.

    • Anonyymi

      Ei jaksa enää kiinnostaa tanssikilpailu.

      • Anonyymi

        Muutamalla naisella näytti olevan vyötärö kadoksissa, joten toivon että hoikistuvat ja ehkä ovat vielä loppu kisassa mukana.


    • Anonyymi

      Gogi oli kyllä paras. Yllätti miten superhauska.

    • Anonyymi

      Korte karmeen jäykkä.

      • Anonyymi

        14:17 Katoin samaa, eikä näytä rytmitajuakaan löytyvän.


    • Anonyymi

      Mahatura tai Gogi🤗

      • Anonyymi

        Gogi on huumorintajuinen ja iloinen persoona 👌.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe