Anna minulle anteeksi

Anonyymi-ap

Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.

107

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä mahdat pyydellä anteeksi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sivusta totean, että raukkamaisia tekoja en antaisi ikinä anteeksi, koska ne helposti myös toistuu tällaisella, vaikka kuinka väittäisi muuta. Samaan kategoriaan menee häikäilemätön ja arvaamaton. Tällaiset osaavat esittää hyvin paljon parempaa kuin ovat.


      • Anonyymi
        UUSI

        vieläpä yrititte iskeä uudelleen, jotta saisitte lisää :)

        Yrittäneet estäneet kaikki oikaisut, kaikki mikä voisi todistaa että olitte väärässä, valehtelitte, koska se tuntui uskomattoman hyvältä ja vapautti teidät pinteestä, toi teille hyvää. Lopuksi yrititte tappaa lopullisesti jotta ette jäisi kiinni.

        Kerro ihmeessä mitä kohtaa kadut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että raukkamaisia tekoja en antaisi ikinä anteeksi, koska ne helposti myös toistuu tällaisella, vaikka kuinka väittäisi muuta. Samaan kategoriaan menee häikäilemätön ja arvaamaton. Tällaiset osaavat esittää hyvin paljon parempaa kuin ovat.

        Teetkö itse niin vai


    • Anonyymi
      UUSI

      Keneltä pyydät anteeksi ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Naiselta kenelle vain kuulun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta kenelle vain kuulun.

        No kenelle sä muka kuulut


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenelle sä muka kuulut

        Kerro nyt keneltä pyydät eihän muuten oikea henkilö saa sitä tietoon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Taasko? Anteeksipyyntö menettää merkityksen, jos kokoajan joutuu pyytämään anteeksi. Virheitä saa tulla, mutta jos niistä ei ota opiksi niin mitä väliä millään on?
      -mieheltä!

      • Anonyymi
        UUSI

        😃😆🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei se helppoa ole

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä koettelin sinua ja en ikinä halua kokea itseltäni mitään vastaavaa. Haluan olla sinulle paras mies. Parantuminen teki kipeää ja sinua loukkasin tuskissani, mutta mikään ei oikeuta silti tekoani. Olet rakkain ja tärkein minulle. Aina.❤️‍🩹


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä koettelin sinua ja en ikinä halua kokea itseltäni mitään vastaavaa. Haluan olla sinulle paras mies. Parantuminen teki kipeää ja sinua loukkasin tuskissani, mutta mikään ei oikeuta silti tekoani. Olet rakkain ja tärkein minulle. Aina.❤️‍🩹

        Loukkasit tuskissasi- oliko isokin tuska?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä koettelin sinua ja en ikinä halua kokea itseltäni mitään vastaavaa. Haluan olla sinulle paras mies. Parantuminen teki kipeää ja sinua loukkasin tuskissani, mutta mikään ei oikeuta silti tekoani. Olet rakkain ja tärkein minulle. Aina.❤️‍🩹

        Kaikelta vei pohjan asiat jotka liittyvät asioihin mikä sai pelkäämään sinua. Se mitä kirjoitit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikelta vei pohjan asiat jotka liittyvät asioihin mikä sai pelkäämään sinua. Se mitä kirjoitit.

        Mitä kirjoitus koski? - sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitus koski? - sivusta

        Lapsia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitus koski? - sivusta

        Mies vähän herkuttelee eri aiheilla, että jotakuta peljättäisi hänen hurrjat kirjoituksensa. Ehkä epänormaaleja?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies vähän herkuttelee eri aiheilla, että jotakuta peljättäisi hänen hurrjat kirjoituksensa. Ehkä epänormaaleja?

        Sinähän täällä herkuttelet. Kerropa vihdoinkin, että onko tuo mieheksi Iuuleminen aitoa vai troIIaatko sinä? sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Saat


    • Anonyymi
      UUSI

      En mä oo sulle vihanen? En oo yhtäkään vihaista tai ilkeää juttua sust täällä kirjoittanut <3

    • Anonyymi
      UUSI

      Never ever.

    • Anonyymi
      UUSI

      Juu tietenkin saat anteeksi rakas.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sitä nolausta en anna anteeksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä nolaan si julkisesti kaikkien nähden jos koen että siihen on tarvetta ni tietää muutkin millaisesta ihmisestä on kyse


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nolaan si julkisesti kaikkien nähden jos koen että siihen on tarvetta ni tietää muutkin millaisesta ihmisestä on kyse

        Ja itse oletat ihmisistä tuntematta ketään oikeasti ja uskot et kaikki muka kirjottaa rehellisesti täällä esittämättä mitään.
        Johan oot selvännäkijä meedio.


    • Anonyymi
      UUSI

      Enkö jo yrittäny kertoa et annan? En unohda mut anteeksi saan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rakastan sinua.

    • Anonyymi
      UUSI

      En anna koskaan anteeksi. Olet rikkonut mut sisältä ja sitä ei voi kukaan enään korjata.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuolema korjaa kaiken


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema korjaa kaiken

        Se mies menee kipuineen päivineen helvettiin ihan yksin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies menee kipuineen päivineen helvettiin ihan yksin

        Taitaa jossain tapauksessa naisen korjata koska jollain oli niin ihana leikki ja tarkoitus hajottaa naisen elämä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Siinä olet luultavasti oikeassa jos tuon taidon opin ni korjausyrityksistä huolimatta ei sua kukaan osaa korjata mu siihen on jo todella hyvä syy jos koen tarvetta rikkoa jonkun täydellisesti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies menee kipuineen päivineen helvettiin ihan yksin

        Helvetti voi korkeintaan olla se elämä mitä elät kuoleman jälkeen ei ole muuta kuin hautaus tai tuhkaus eli polttohautaus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti voi korkeintaan olla se elämä mitä elät kuoleman jälkeen ei ole muuta kuin hautaus tai tuhkaus eli polttohautaus

        Minkä noistakin koen että maata säästääksemme ihmisestä vois tämän kuoltua tehrä ravintoa eläimille ei menis hukkaan ruokaa joltain ovathan ihmiset kautta aikain syöneet jopa toinen toisiaan nälkäänsä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olet luultavasti oikeassa jos tuon taidon opin ni korjausyrityksistä huolimatta ei sua kukaan osaa korjata mu siihen on jo todella hyvä syy jos koen tarvetta rikkoa jonkun täydellisesti

        Nää on näitä. Sit ollaankin taas hullujenhuoneella ja siinä onkin leikki kaukana. On nekin rakennukset muuttuneet muutamassa vuodessa aika erilaisiksi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko tehnyt jotain poikkeavaa, josta haluat anteeksi pyytää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikä mies jo avannut tätä asiaa, että on länkyttänyt netissä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mies jo avannut tätä asiaa, että on länkyttänyt netissä?

        Se netissä länkyttäminen voi katkaista hentoisen tuttavuudenkin. Kun riittävän kauan yrittää pahoittaa toisen mielen, niin kyllä se lopulta onnistuu.

        🥀


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se netissä länkyttäminen voi katkaista hentoisen tuttavuudenkin. Kun riittävän kauan yrittää pahoittaa toisen mielen, niin kyllä se lopulta onnistuu.

        🥀

        Tuttavuutta ei ollut, eikä tullut, mutta mieli on pahoitettu puolin ja toisin.

        Minun ainakin pitää ja kuuluu anteeksi pyytää.

        Mieheltä, Naiselle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavuutta ei ollut, eikä tullut, mutta mieli on pahoitettu puolin ja toisin.

        Minun ainakin pitää ja kuuluu anteeksi pyytää.

        Mieheltä, Naiselle

        Puolin ja toisin varmasti mutta toinen vissiin
        teki sitä takaisinpäin tietystä syystä. Eikös?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolin ja toisin varmasti mutta toinen vissiin
        teki sitä takaisinpäin tietystä syystä. Eikös?

        Ja jatketaan kun jäi pois tuosta sellainen kysymys että ajattelitko kertaakaan sitä että nainen ei edes itse ollut se joka sanoi täällä jotain pahasti? Oliskos niin voinut olla että
        luulit sen olevan hän vaikkei ollutkaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatketaan kun jäi pois tuosta sellainen kysymys että ajattelitko kertaakaan sitä että nainen ei edes itse ollut se joka sanoi täällä jotain pahasti? Oliskos niin voinut olla että
        luulit sen olevan hän vaikkei ollutkaan?

        On mahdollista, on käynyt mielessä ja miltei toivonkin että niin on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On mahdollista, on käynyt mielessä ja miltei toivonkin että niin on.

        Nii ja silti oot ite tehnyt sillei toiselle ilman syytä.
        Mahtaa olla hyvä mieli ja vointi sillä.


      • Anonyymi
        UUSI

        En


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se netissä länkyttäminen voi katkaista hentoisen tuttavuudenkin. Kun riittävän kauan yrittää pahoittaa toisen mielen, niin kyllä se lopulta onnistuu.

        🥀

        Ei mun tarvi edes yrittää jos mä haluan pahoittaa toisen mielen on aivan varma että mä onnistun siinä kyllä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se netissä länkyttäminen voi katkaista hentoisen tuttavuudenkin. Kun riittävän kauan yrittää pahoittaa toisen mielen, niin kyllä se lopulta onnistuu.

        🥀

        Riittävän kauan yrittää pahoittaa mieltä ja suurin osa täällä on mt porukkaa, raakaa peliä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatketaan kun jäi pois tuosta sellainen kysymys että ajattelitko kertaakaan sitä että nainen ei edes itse ollut se joka sanoi täällä jotain pahasti? Oliskos niin voinut olla että
        luulit sen olevan hän vaikkei ollutkaan?

        Jep, näinhän se menee aina.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuntuu taas tutulta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Saat anteeksi tietysti. Jos olet oma kultani, aina vain rakastan sinua.

    • Anonyymi
      UUSI

      syyttömänä joskus anelin armoa teidän edessä - sitähän ei ikinä tullut!

      Miksi sinulle pitäisi antaa anteeksi? Ja mitä ja miksi teit sen?

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua sellaista miestä, jonka pitää pyytää anteeksi. Haluan sellaisen, joka ei koskaan tee mitään sellaista, mitä pitäisi pyytää anteeksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        sinähän varsinainen harakka olet. Pysy yksin vaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Aloitus oli naiselta. Petin miehen luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Eikä ollut ensimmäinen kerta 😔.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta. Petin miehen luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Eikä ollut ensimmäinen kerta 😔.

        Valehtelet


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta. Petin miehen luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Eikä ollut ensimmäinen kerta 😔.

        Koitatko taas maalailla kenties? Ei taida oikein onnistua kun hän tietää kyllä miten asiat on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta. Petin miehen luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Eikä ollut ensimmäinen kerta 😔.

        Ensimmäisen kerran voi antaa anteeksi, jos kyse on virheestä. Toisen kerran kun se tapahtuu, on jo liian myöhäistä. Siitä ensimmäisestä kerrasta pitää aikuisen osata ottaa opikseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran voi antaa anteeksi, jos kyse on virheestä. Toisen kerran kun se tapahtuu, on jo liian myöhäistä. Siitä ensimmäisestä kerrasta pitää aikuisen osata ottaa opikseen.

        Mutta se oli erimies. En tehnyt samaa virhettä uudestaan vaan uuden virheen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Melkolailla sanoisin että mahdoton toive löytää sellainen mies joka ei KOSKAAN tekis MITÄÄN sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi si joudut etsiin koomapotilaan mieheksesi saattaa tul hoitaminen hintoihinsa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran voi antaa anteeksi, jos kyse on virheestä. Toisen kerran kun se tapahtuu, on jo liian myöhäistä. Siitä ensimmäisestä kerrasta pitää aikuisen osata ottaa opikseen.

        Mulle pettäminen on jotain sellaista et se oli si siin turha yrittää neuvotella itsehillinnän puute yleisin syy eikä ihan äkisti korjaannu jos ei ole pienestä jo opetellu itseään hillitsemään liian suuri riski mielestäni että toinen pettää kun on sen jo kerran tehny ei ole silloin arvostanut toista ni mistä se arvostus muka yht äkkiä itsestään ilmestys


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli naiselta. Petin miehen luottamuksen pahimmalla mahdollisella tavalla. Eikä ollut ensimmäinen kerta 😔.

        Jos näin, niin on keksitty stoori tai kissatappeluita.


    • Anonyymi
      UUSI

      This is like a nice piece of toiletpaper perhaps

    • Anonyymi
      UUSI

      Miten psykopaattisia ihmiset voivat olla, tuntuu niin hyvältä tieten tahtoen uhrata ihminen, hakata sitä jota siitä vapautuu muille energiaa ja tietoisuutta, ja he voivat paremmin, määrätä ihmisiä, jakaa heille elämää, pitää heitä orjina ja vankeina. Hakata ihminen, vetää sitä päähän kiskoa sen päätä lattiaan, jotta vapautuu muille hyvää, saavat tuntea jonkun ihmisen itsessään, saada sen tietoisuuden hyötyä ja tuntea olotilaa ja energiaa. Eikä edes hävetä sitä, vaan tietäen tehdä sitä uudelleen ja uudelleen, välillä viedä muuten, yrittää tuhota ihmisen elämä, jotta se voisi hyödyntää muille.

      Tehdä sitä jopa ihmisen tietämättään, koska se tekee hyvää.
      Kuinka psykopaattista väkeä te olette? Mitä pyydätte anteeksi?

    • Anonyymi
      UUSI

      Hakkaat ihmisen tappamaan itsensä, jotta saatte tuohon tietoisuuteen vielä lääkettä mitä jotenkin teidän mielestä auttaa muita. Mitä pyydätte anteeksi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä tossa sanoit sen mitä saivat aikaan. Toivottavasti jäi hyvä mieli, varsinkin kun ei ollut edes oikea ihminen joksi luulivat eikä uskoneet vaikka sanottiin. Pyytäkööt anteeks lapsilta jos jotenkin kaduttaa tai jotain.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jahdata ihmistä vuosia, ja tuhota sen elämää, jotta eläisi psykopaattisessa ryhmässänne. tuhota työelämää, estää ystävyyssuhteita, kostaa rahaa ja estää kaikkea elämässä, urkkia sitä, estää eroa estää parisuhteita jotta pysyisi vaan orjana, jota yritetään hakata ja tappaa. saada muille hyvää.

      Mitä pyydätte anteeksi?

      • Anonyymi
        UUSI

        Vaatii SISUA taistella jo muutamaa yksilöä vastaan jokka yrittää orjuuttaa koitappa taistella koko maailmaa vastaan ei riitä enään pelkkä sisu ja luonne ja koko maailma on jo aina silloin kun on kyse enemmistöstä ja enemmistö on 51 prosenttia kun on kyse yrityksestä esim jonka voi käsittää yksilönä silloin kun päätetään yhteisön asioista enemmistön mielipiteeksi minun mielestäni voi hyväksyä vasta kun yksi ehdotus on saanut 60 prosenttia äänistä joka taas tarkoittaa KOKO KANSAA EI KAHTASATAA KANSANEDUSTAJAA


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä pyydät anteeksi, että teette jotain semmoista ja saman piirin naisille, jotka mustasukkaisuuksissa jopa tappaa toisiaan, yrittää saada elämän pois, hakkaavat muuttamaan ja pakenemaan ja aloittavat aina alusta sairaan psykopaattisen toimintansa.
      Tai ehkä henkilöt ovat eri henkilöitä, mutta oikeasti sairaita ei toimiteta hoitoon vaan yritetään saada siihen uhreja, jotta voitte jatkaa suhteita ja normaalia elämää? Että kellään ei ole tarkoitus ottaa yhteyttä, estetään jotta pidetään vaan yhteys jolla pyritään manipuloimaan ja ohjaamaan naisia sekä miehiä.

      Mitä te pyydätte anteeksi?

    • Anonyymi
      UUSI

      Pyydätkö anteeksi jo asuntoon murtoja? Vai toimistoon? Vai auton sabotointia? Vai mitä, mitä keinoja ikinä käytättekään.

      Hirttoköysi vessassa oli jo aika suuri juttu, ja sehän oli vaan kuvitelmaa :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko Niuvassa parhaillaan?


    • UUSI

      Jos kaivattuni pyytäisi anteeksi niin antaisin anteeksi ja ottaisin hänet hellään halaukseen...
      Toivoisin, että hän uskaltaisi kertoa avoimemmin asioista jotka häntä vaivaavat, jotta välttyisimme väärinymmärryksiltä ja voisimme kasvaa yhdessä vahvempina oppien tuntemaan toisemme syvemmin...
      Maaliskuinen keskustelu osoitti, että se on mahdollista

      • Anonyymi
        UUSI

        Siitä on jo puolisen vuotta miksi ei ole edistystä asian suhteen tapahtunut


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi täällä pyydät anteeksi? Pyydä suoraan ihmiseltä, jonka koet rakkaaksesi. Jos olet parisuhteessa, niin turhaan pyytelet anteeksi menneeltä rakastetulta. Kai hän on jo unohtanut.

      Erään miehen pitäisi pyytää minulta anteeksi, mutta miehet eivät koskaan pyydä anteeksi enkä odota anteeksipyyntöä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Anteeksi, että en pystynyt tyydyttämään tarpeitasi. Se oli minun vika, että kävit pettämässä minua useasti. Lupaan, ettei tämä tule toistumaan enää ikinä.
        😅😂🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, että en pystynyt tyydyttämään tarpeitasi. Se oli minun vika, että kävit pettämässä minua useasti. Lupaan, ettei tämä tule toistumaan enää ikinä.
        😅😂🤣

        En ole pettänyt ketään. Noi on ihan sinun kuvitelmiasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pettänyt ketään. Noi on ihan sinun kuvitelmiasi.

        Nää on puollustuksia mitä mulle on ihan turha lässyttää


    • Anonyymi
      UUSI

      Taitaa olla rahat loppu ja naisella tilillä rahaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Nainen on saanut perinnön.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on saanut perinnön.

        Ja sinä puhut HÄNEN perinnöstään kuin omastasi niinkö


    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen että pian olen valmis antamaan anteeksi, mutta en halua kaikki ihmisiä elämääni. Ja toivoisin kyllä ettei minun tietoisuutta, olemusta ja tai energiaa käytetä mihinkään mihin en halua, tiedä tai ymmärrä. Tai että minuun tietoisuuteeni ei ole mitään sinne kuulumatonta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eiköhän se mee niin että voit kysyä noilta
      lapsilta antaako ne anteeks tätä mitä sait aikaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on kuule toisinpäin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule toisinpäin.

        Kerroppas mitä mä muka tein?
        Aivan niin, en mitään väärää.
        Ellei sitten nyt lasketa vääryydeksi sitä että
        uskoin, luotin, yritin auttaa ja tukea,
        sekä välitin vaikkei olis kannattanut näköjään.
        Tietenkin se on vääryyttä mitä tein varmaan kun kaiken vedätyksen seassa pyysin tai siis vaadin jotain varmuuksia asioista ja epäilin.
        Tais olla ihan oikeassa lopulta vaistot ja epäilyt.

        Että kuule ihan ite vaan.
        Asiaa voidaan selvittää muualla jos jostain
        syytät koska mä en tiedä mistä syyttelet.
        Tiesit miten otan tän ja mistä syystä...

        Ja vastasin kuten hänelle jos hän olisi tuon kirjoittanut. En siis väitä että sä oot hän joten
        älä säkään väitä että mä olen joku toinen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mun ei onnekseni tarvitse lapsiltani anteeksi pyytää sen olen tehny aina heti jos olen vahingossakaan satuttanu siksi että he ovat syyttömiä olemassa oloonsa syy lasten olemassa oloon on aina vanhemmissa BIOLOGISISSA vanhemmissa adoptiovanhempi tai isäpuoli tai äitipuoli ei ole lapsen BIOLOGINEN vanhempi vaikka toisilla lapsilla on kenties saattanu käydä hyvä tuuri ja joku toinen välittää hänestä enemmän kun oma vanhempi tai vanhemmat


    • Anonyymi
      UUSI

      Anteeksi pyyntö menettää merkityksen, menetti jo.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki menettää merkityksensä jos teot osoittaa muuta kun puheet ettekö ny ole sitä oppinu jo saamista malleistanne vai ettekö muka ole koskaan saanu ketään edes yhdestä valheesta kiinni


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei anteeksiantoa rotille

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikkea ei voi antaa anteeksi

    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko iloinen että in hotat minua?

      • Anonyymi
        UUSI

        Luultavasti eiköhän se ollu tarkoituskin


    • Anonyymi
      UUSI

      Itseään kunnioittava ihminen voi ehkä antaa anteeksi, mutta ei jatka suhdetta rikkoneen kanssa

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä viiti lyttäillä tollei muita. Tollein kyl sanois myös se joka tääl tahallaan rikkoo muiden välejä.
        Kyllä jotkut saattaa jatkaa ja silti se ei tarkoita ettei kunnioita itseään. Ei tosiaan tarkoita.
        Katsos kun se Rakkaus kahden välillä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viiti lyttäillä tollei muita. Tollein kyl sanois myös se joka tääl tahallaan rikkoo muiden välejä.
        Kyllä jotkut saattaa jatkaa ja silti se ei tarkoita ettei kunnioita itseään. Ei tosiaan tarkoita.
        Katsos kun se Rakkaus kahden välillä...

        Pettäjä on itse aina se joka rikkoo suhteensa jo siinä hetkessä kun teki valinnan pettää ihmistä josta kehtaa väittää kenties jopa välittävänsä mu ulkoistaminen on nykyajan jalotaito


    • Anonyymi
      UUSI

      One famous Finn once said: "Jumala armahtaa, minä en."
      Kinda applies here.

      • Anonyymi
        UUSI

        Edes jumala ei armahtais kaikkia josko sellainen edes olis olemassa JUMALA NOUDATTAS RANGAISTUKSISSA NIITÄ KAHDEKSAA KUOLEMAN SYNTIÄ et sinänsä ihminen pääse melkolailla helpolla ei olis ihmisiä luultavastikaan kovinkaan montaa miljoonaa verrattuna nykyiseen reiluun seitsemään miljardiin


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja tuo oli tony viikinki halme se ois paskonu housuun kun tarpeeksi kova mies olis vaan ärähtän sille


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko että osaisit olla suhteessa pettämättä.

      • Anonyymi
        UUSI

        No onneksi sinun uskosi ei ole minun huoleni sulla on pettämisen raja luultavasti siinä toisen perseen katsomisessa johon syyllistyt itsekin et suosittelen pysyyn sinkkuna parisuhteesta osaat ihan omatoimisestikin tehdä helvetin


    • Anonyymi
      UUSI

      Cant forget your insults & the way you lied to me.
      Only reasonable not to forgive. As of you'd give a fuck about it.

      • Anonyymi
        UUSI

        Itsepä olet antanu aihetta jos noin tein


    • Anonyymi
      UUSI

      Nää on näitä turhaakin turhempia anteeksi pyyntöjä ennen kui olis pienikään todennäköisyys että voi antaa yhtään mitään anteeksi pitäs tietää mitä pyydetään anteeksi sen jälkeen pitäs aina pyytää henkilökohtaisesti anteeksi siltä jolta anteeksiantoa haluaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Olipa sairaan turha ja mitätön ketju täällä.

      Epätoivoinen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Taitava provo. Kun ei sano oikein mitään niin täällä saa paljon huomiota.

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Voin vaa arvata. En avaa sitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vaa arvata. En avaa sitä.

        aivan varmasti avasit


    • Anonyymi
      UUSI

      Ystävällisesti laita kirjaimet keneltä kelle saat varmaan vastauksen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2221
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      90
      979
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      106
      974
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe