Joskus nämä yrittää esittää sinua

Anonyymi-ap

Mutta ei hätää. Minä tiedän sinut jo ja luotan sinuun. Rakas ihana mies olet.

45

401

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on niin yleinen palsta, että voi helposti tulla kommentteja, jotka sopivat täydellisesti omaan tilanteeseen. Parasta hoitaa IRL asiat.

• Anonyymi

Ei aina voi. Ihmisellä on tarve säilyttää kasvonsa myös.

• Anonyymi

Koetko sinä sen asioiden hoitamiseksi, että kirjoittelet tälle mieshenkilölle seikkaperäisiä ohjeita? Annat itsestäsi epävakaan kuvan

• Anonyymi

Ei pysty antamaan liikaa painoarvoa tälle palstalle. Toivon vain että kohdataan oikeassa elämässä. Kerron sitten kuinka tärkeä olet minulle.

• Anonyymi

Kiitos <3

• Anonyymi

Hän ei kerro. Meidän suhde ei ole vielä sellainen että kerrotaan tuosta vaan yhtään mitään.
        Molemmat on vähän varpaillaan toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos <3

Kiitos on sivusta. Minä ap en koskaan käytä noita sydämiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos on sivusta. Minä ap en koskaan käytä noita sydämiä.

Käytäthän mies kaiken aikaa..

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa tämän lukeminen jos tuolta alkaa tuntumaan.

• Anonyymi

Tämä koukuttaa mutta osaan onneksi pitää pitkiä taukoja. Luulin jo kesällä etten tänne palaa mutta jostain syystä palasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä koukuttaa mutta osaan onneksi pitää pitkiä taukoja. Luulin jo kesällä etten tänne palaa mutta jostain syystä palasin.

Miten vain mutta älä vedä johtopäätöksiä tämän palstan perusteella.
        Se ei päädy hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei päädy hyvin.

Älä kouluta minua. Oikeasti. Olen fiksu ihminen joka tykkää kirjoitella. Lopeta heti. En kaipaa täällä pyöriviltä ihmisiltä yhtään neuvoja. Enkä tee palstan perusteelal yhtään mitään.

• Anonyymi

Etpä sinäkää ään tunnu keksivän mittään uutta enää palstamiehen juttuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei päädy hyvin.

Sanoo tyyppi joka pitää tätä miestrollia itselleen jollain tavalla tuttuna henkilönä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kouluta minua. Oikeasti. Olen fiksu ihminen joka tykkää kirjoitella. Lopeta heti. En kaipaa täällä pyöriviltä ihmisiltä yhtään neuvoja. Enkä tee palstan perusteelal yhtään mitään.

Paitsi sotket miehen ja palstan keskenään. Fiksuako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö taas lausua miehen humpuukiketjuun ns viimeisen sanan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on purkua pässin pää. Aloitus oli noille tädeille vinkkinä laitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on purkua pässin pää. Aloitus oli noille tädeille vinkkinä laitettu.

Joo o...Antaaapi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo o...Antaaapi olla.

No nyt voit poistua miehen ketjusta voittajana pää pystyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt voit poistua miehen ketjusta voittajana pää pystyssä

Ei vaan hän varmasti luulee että olen yksi niistä täti ihmisistä joka yrittää pilata kaiken.

• Anonyymi

Luotan siihen et päädytte yhteen ja lopetatte palstailun.
      Tai ehkä en. Mutta voin toivoa sitä.

• Anonyymi

Rakastan vttuilevia ihmisiä täällä. Se antaa itsellenikin vapauden purkaa pahaa oloa teihin. Kiitos ihmiselle! Puran illalla vasta.

• Anonyymi

Enkä muuten luota yhteenkään palstalaiseen, joka laittaa että sanan tilalle et. Tiedän yhden sellaisen eikä hän ole kovin terve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan vttuilevia ihmisiä täällä. Se antaa itsellenikin vapauden purkaa pahaa oloa teihin. Kiitos ihmiselle! Puran illalla vasta.

Minua enemmän mies säälittää nämä lapsen tasolle jääneet, jotka alentuu tinkaamaan kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua enemmän mies säälittää nämä lapsen tasolle jääneet, jotka alentuu tinkaamaan kanssasi

Tai saati siten ne jotka saa hepulit ja yrittää sanoa viimeisen sanan joka langassa ja jankuttaa samaa stooria aina vaan uudelleen todeksi. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä lainaat koko ajan minun sanontoja, Olen joku esikuva sinulle. Hyi vttu. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä lainaat koko ajan minun sanontoja, Olen joku esikuva sinulle. Hyi vttu. sivusta

Et ole aloittajamies esikuvani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai saati siten ne jotka saa hepulit ja yrittää sanoa viimeisen sanan joka langassa ja jankuttaa samaa stooria aina vaan uudelleen todeksi. Lisäys

Ei täällä mitään lankoja ole. Sä oot ollu Ylilaudassa liian kauan.

• Anonyymi

Lopeta kiusaaminen.

• Anonyymi

En minä ole kiusaaja. Tykkään ihmisistä ja sinustakin tuntematon. Olet varmasti tosi kiva läheisillesi. Kaikissa meissä on jotain hyvää syvällä sisimmässä. Minä en hyväksy kiusaamista missään muodossa. Ja se näkyy tälläkin palstalla. Anteeksi sinulle, mutta tänän en jaksa provosoitua yhtään. Kohta lähden pitkälle metsälenkille jos sää sallii. Ja salliihan se...

• Anonyymi

Mistä tai millaisesta kiusaamisesta sinä jankutat tälle miespuoliselle aapeelle jatkuvasti? Avaa vähän sanaista arkkuas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tai millaisesta kiusaamisesta sinä jankutat tälle miespuoliselle aapeelle jatkuvasti? Avaa vähän sanaista arkkuas

Kiusaa täällä toisen naisen kanssa kun tietää että kaipaan häntä. Olen jo valmiiksi rikki en jaksa enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä et mieheksiIuulija syö niitä Iääkkeitäsi. Vain otettu Iääke auttaa.

• Anonyymi

Hyvä, että olen luottamuksesi arvoinen. 😂
      Ongelma tässä on ollut se, että minä en
      enää luota sinuun. 😐

• Anonyymi

Et olekaan hän. Harmi ettet luota omaasi enää. 🤭

(kovasti ne yrittää nujertaa, hauskaa tämä on)

• Anonyymi

Olenkin yksi laatuani ainoastaan. Näyttelemiseen tulee olla lahjoja vähän ennen.

• Anonyymi

Kirjoitin aloituksen palstanaisille. Noille jotka kovasti esittää miestä ja koittaa vähätellä muiden naisten tunteita. Halusin kaivaa harakat koloistaan ja onnistuin. En usko miehen viettävän täällä sunnuntaitaan. Hyvin sain teidät kaivettua koloistanne rumilukset. Olette tosi tyhmiä naisia!

• Anonyymi

Korkeintaan tuksarin saat mies mukaan tähän noloon näytelmääsi

• Anonyymi

Onko tämä nainen jotenkin outo. Kovasti yrittää jälleen saada palstaa revittyä ja syttymään. Uhkaa tulla illalla uudestaan raivoamaan pariskuntana. Onko tämä järjestäytynyttä. Kutsukaa palokunta.

• Anonyymi

Ei toi palstaakka missään mökillä ollu, kytänny koko ajan kotonaan.

• Anonyymi

Tämä kommentti kuulostaa sinulta miesaloittajalta. Koko kesän olet uhonnut mennä mökille jota ei ole🥱

• Anonyymi

Jotkut esittävät esiintyen toisina se on kyllä selkeätä.

• Anonyymi

Luuletko, että joku mies kiinnostuu palstaharhoissa elävästä naisesta

• Anonyymi

Hyvä tiesin ettet usko kaikkea täältä 🤗 Olet ihana🤍

• Anonyymi

tuli näistä mieleen, että mitä teet jos luulet tuntevasi miehen tietoisuuden? Tai mistä tiedät onko nainen vai mies? Voisiko nämä sekoittua niin ?

Minua helpottaisi kovasti jos ei tarvitsisi tuntea kaikkia miehiä ja naisia. eikä puhuta tunnepuolesta vaan jostakin muusta. Varsinkin aamut ja yöt tuntuvat kovin vierailta, herätys on myös semmoista, että ei ole minua. Ja en haluaisi semmoista, ja en usko että mieskään. Yritän neuvojen mukaan palauttaa niitä, kysyn kenen tietoisuus on ja päästän irti, mutta jokin pitää minusta kiinni ja se ei ole kivaa. Eikä se ole hän, eikä meillä ole seksuaalista suhdetta tai romanttista, tai edes ystävyys suhdetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      139
      926
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      838
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      110
      820
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      745
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      611
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      593
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      45
      511
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      509
    9. 42
      489
    10. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      46
      451
    Aihe