Mutta ei hätää. Minä tiedän sinut jo ja luotan sinuun. Rakas ihana mies olet.
Vastaukset 45
- Anonyymi
Tämä on niin yleinen palsta, että voi helposti tulla kommentteja, jotka sopivat täydellisesti omaan tilanteeseen. Parasta hoitaa IRL asiat.
- Anonyymi
Ei aina voi. Ihmisellä on tarve säilyttää kasvonsa myös.
- Anonyymi
Koetko sinä sen asioiden hoitamiseksi, että kirjoittelet tälle mieshenkilölle seikkaperäisiä ohjeita? Annat itsestäsi epävakaan kuvan
- Anonyymi
Ei pysty antamaan liikaa painoarvoa tälle palstalle. Toivon vain että kohdataan oikeassa elämässä. Kerron sitten kuinka tärkeä olet minulle.
- Anonyymi
Kiitos <3
- Anonyymi
Hän ei kerro. Meidän suhde ei ole vielä sellainen että kerrotaan tuosta vaan yhtään mitään.
Molemmat on vähän varpaillaan toisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos <3
Kiitos on sivusta. Minä ap en koskaan käytä noita sydämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos on sivusta. Minä ap en koskaan käytä noita sydämiä.
Käytäthän mies kaiken aikaa..
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa tämän lukeminen jos tuolta alkaa tuntumaan.
- Anonyymi
Tämä koukuttaa mutta osaan onneksi pitää pitkiä taukoja. Luulin jo kesällä etten tänne palaa mutta jostain syystä palasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä koukuttaa mutta osaan onneksi pitää pitkiä taukoja. Luulin jo kesällä etten tänne palaa mutta jostain syystä palasin.
Miten vain mutta älä vedä johtopäätöksiä tämän palstan perusteella.
Se ei päädy hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei päädy hyvin.Älä kouluta minua. Oikeasti. Olen fiksu ihminen joka tykkää kirjoitella. Lopeta heti. En kaipaa täällä pyöriviltä ihmisiltä yhtään neuvoja. Enkä tee palstan perusteelal yhtään mitään.
- Anonyymi
Etpä sinäkää ään tunnu keksivän mittään uutta enää palstamiehen juttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei päädy hyvin.Sanoo tyyppi joka pitää tätä miestrollia itselleen jollain tavalla tuttuna henkilönä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kouluta minua. Oikeasti. Olen fiksu ihminen joka tykkää kirjoitella. Lopeta heti. En kaipaa täällä pyöriviltä ihmisiltä yhtään neuvoja. Enkä tee palstan perusteelal yhtään mitään.
Paitsi sotket miehen ja palstan keskenään. Fiksuako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö taas lausua miehen humpuukiketjuun ns viimeisen sanan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on purkua pässin pää. Aloitus oli noille tädeille vinkkinä laitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on purkua pässin pää. Aloitus oli noille tädeille vinkkinä laitettu.
Joo o...Antaaapi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo o...Antaaapi olla.
No nyt voit poistua miehen ketjusta voittajana pää pystyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt voit poistua miehen ketjusta voittajana pää pystyssä
Ei vaan hän varmasti luulee että olen yksi niistä täti ihmisistä joka yrittää pilata kaiken.
- Anonyymi
Luotan siihen et päädytte yhteen ja lopetatte palstailun.
Tai ehkä en. Mutta voin toivoa sitä.- Anonyymi
Rakastan vttuilevia ihmisiä täällä. Se antaa itsellenikin vapauden purkaa pahaa oloa teihin. Kiitos ihmiselle! Puran illalla vasta.
- Anonyymi
Enkä muuten luota yhteenkään palstalaiseen, joka laittaa että sanan tilalle et. Tiedän yhden sellaisen eikä hän ole kovin terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan vttuilevia ihmisiä täällä. Se antaa itsellenikin vapauden purkaa pahaa oloa teihin. Kiitos ihmiselle! Puran illalla vasta.
Minua enemmän mies säälittää nämä lapsen tasolle jääneet, jotka alentuu tinkaamaan kanssasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua enemmän mies säälittää nämä lapsen tasolle jääneet, jotka alentuu tinkaamaan kanssasi
Tai saati siten ne jotka saa hepulit ja yrittää sanoa viimeisen sanan joka langassa ja jankuttaa samaa stooria aina vaan uudelleen todeksi. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä lainaat koko ajan minun sanontoja, Olen joku esikuva sinulle. Hyi vttu. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä lainaat koko ajan minun sanontoja, Olen joku esikuva sinulle. Hyi vttu. sivusta
Et ole aloittajamies esikuvani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai saati siten ne jotka saa hepulit ja yrittää sanoa viimeisen sanan joka langassa ja jankuttaa samaa stooria aina vaan uudelleen todeksi. Lisäys
Ei täällä mitään lankoja ole. Sä oot ollu Ylilaudassa liian kauan.
- Anonyymi
Lopeta kiusaaminen.
- Anonyymi
En minä ole kiusaaja. Tykkään ihmisistä ja sinustakin tuntematon. Olet varmasti tosi kiva läheisillesi. Kaikissa meissä on jotain hyvää syvällä sisimmässä. Minä en hyväksy kiusaamista missään muodossa. Ja se näkyy tälläkin palstalla. Anteeksi sinulle, mutta tänän en jaksa provosoitua yhtään. Kohta lähden pitkälle metsälenkille jos sää sallii. Ja salliihan se...
- Anonyymi
Mistä tai millaisesta kiusaamisesta sinä jankutat tälle miespuoliselle aapeelle jatkuvasti? Avaa vähän sanaista arkkuas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tai millaisesta kiusaamisesta sinä jankutat tälle miespuoliselle aapeelle jatkuvasti? Avaa vähän sanaista arkkuas
Kiusaa täällä toisen naisen kanssa kun tietää että kaipaan häntä. Olen jo valmiiksi rikki en jaksa enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et mieheksiIuulija syö niitä Iääkkeitäsi. Vain otettu Iääke auttaa.
- Anonyymi
Hyvä, että olen luottamuksesi arvoinen. 😂
Ongelma tässä on ollut se, että minä en
enää luota sinuun. 😐- Anonyymi
Et olekaan hän. Harmi ettet luota omaasi enää. 🤭
(kovasti ne yrittää nujertaa, hauskaa tämä on)
- Anonyymi
Olenkin yksi laatuani ainoastaan. Näyttelemiseen tulee olla lahjoja vähän ennen.
- Anonyymi
Kirjoitin aloituksen palstanaisille. Noille jotka kovasti esittää miestä ja koittaa vähätellä muiden naisten tunteita. Halusin kaivaa harakat koloistaan ja onnistuin. En usko miehen viettävän täällä sunnuntaitaan. Hyvin sain teidät kaivettua koloistanne rumilukset. Olette tosi tyhmiä naisia!
- Anonyymi
Korkeintaan tuksarin saat mies mukaan tähän noloon näytelmääsi
- Anonyymi
Onko tämä nainen jotenkin outo. Kovasti yrittää jälleen saada palstaa revittyä ja syttymään. Uhkaa tulla illalla uudestaan raivoamaan pariskuntana. Onko tämä järjestäytynyttä. Kutsukaa palokunta.
- Anonyymi
Ei toi palstaakka missään mökillä ollu, kytänny koko ajan kotonaan.
- Anonyymi
Tämä kommentti kuulostaa sinulta miesaloittajalta. Koko kesän olet uhonnut mennä mökille jota ei ole🥱
- Anonyymi
Jotkut esittävät esiintyen toisina se on kyllä selkeätä.
- Anonyymi
Luuletko, että joku mies kiinnostuu palstaharhoissa elävästä naisesta
- Anonyymi
Hyvä tiesin ettet usko kaikkea täältä 🤗 Olet ihana🤍
- Anonyymi
tuli näistä mieleen, että mitä teet jos luulet tuntevasi miehen tietoisuuden? Tai mistä tiedät onko nainen vai mies? Voisiko nämä sekoittua niin ?
Minua helpottaisi kovasti jos ei tarvitsisi tuntea kaikkia miehiä ja naisia. eikä puhuta tunnepuolesta vaan jostakin muusta. Varsinkin aamut ja yöt tuntuvat kovin vierailta, herätys on myös semmoista, että ei ole minua. Ja en haluaisi semmoista, ja en usko että mieskään. Yritän neuvojen mukaan palauttaa niitä, kysyn kenen tietoisuus on ja päästän irti, mutta jokin pitää minusta kiinni ja se ei ole kivaa. Eikä se ole hän, eikä meillä ole seksuaalista suhdetta tai romanttista, tai edes ystävyys suhdetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 139926
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?102838Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha110820- 60745
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55611Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26593Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett45511- 152509
- 42489
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.46451