Tänään. Kynsihuoltoa ja Selviytyjät alkaa ja ihanaa että huomenna on arki ja näkee murun ja töissä kaikkee mukavaa kehitystyötä.
Elämä on ♥️
Vielä kaikkea ihanaa
18
259
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kaivattuni ei ole noin turhamainen. Voisit pureksia kyntesi samalla, kun katsot selviytyjiä.
- Anonyymi
Laitetut kynnet on kauniit. Teen töitä käsilläni, ne on koko ajan esillä.
Pieni elämän nautinto ja huoliteltu olo 😉 - Anonyymi
:D - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetut kynnet on kauniit. Teen töitä käsilläni, ne on koko ajan esillä.
Pieni elämän nautinto ja huoliteltu olo 😉💅🤩😚
- Anonyymi
Minullakin koiran kynsihuoltoa to do -listalla. Selvityjiä en ole katsonut vuosiin enkä nytkään.
- Anonyymi
Eikö tuo mene jo vähän yli? Sano vielä, että käytät koiraasi kampaajalla, joka pörröttää turkin permanentille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo mene jo vähän yli? Sano vielä, että käytät koiraasi kampaajalla, joka pörröttää turkin permanentille.
Koiran kynsien leikkaus on ihan normit oimenpide ja pakollinen! Ei mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiran kynsien leikkaus on ihan normit oimenpide ja pakollinen! Ei mene.
Miksi et leikkaa itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et leikkaa itse?
Eiköhän ole niin ettei miehellä ole kaikeksi onneksi lemmikkiä.., hönö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et leikkaa itse?
Leikkaan itse. Mistä päättelit etten niin tekisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ole niin ettei miehellä ole kaikeksi onneksi lemmikkiä.., hönö.
En tiedä miehestä kun olen nainen.
- Anonyymi
Kerro mies lisää kynsihuollosta- onko iso remontti?
- Anonyymi
jos kynsihoitoa ensi viikolla iske kynsisieni 😂
- Anonyymi
Tuli täydelliset kynnet ♥️♥️♥️
Ap- Anonyymi
Kiva, koiralta vielä leikkaamatta.
- Anonyymi
Kuulostaa kaikkea muuta kuin ihanalta. Mutta meitä on joka junaan.
- Anonyymi
Miksi et kirjoita tätä aloitusta omaan someen omalla profiililla? Eikö se olisi paljon antoisampaa itsellesikin. Somessa kerrotaan itsestään ja päivästään.
- Anonyymi
Niin vois laittaa mutta se nyt tuli tänne
ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491353- 971159
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta194870Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.316815Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219749- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561