Revi sit sydän irti ja tuhoa se, rakastan sua silti, nyt ja aina

Anonyymi-ap

Hauku inceliksi ja muilla merkitöksettömillä sanoilla, jotka eivät pidä paikkaansa, minä en vihaa naisia, ja olen täysin tahdostani sellainen kuin olen, väittivät muut mitä tahansa sitten.

Revi sydän irti, tuhoa se , murskaa se. Pian tajuat, että se ei saa mun tunteina sua kohtaan kuolemaan. Koska sussa on jotain selittämätöntä, jotain selittämättömän hyvää ja kilttiä.. jotain selittämättömän omanlaista, millaista ei ole kessään muussa ihmisessä jonka olen tavannut. Oon todella pahoillani epäasiallisesta käytöksestäni ja siitä, että ei nähty perjantaina, mun tunteet sua kohtaan on kuitenkin aidot ja kaikki mitä oon puhunut susta on aitoa, muut ihmiset voi väittää muuta tai koittaa väännellä mun sanoi, mut kaikki mitä oon sanonut susta on tullut sydämestä.

Niin pitkään olin yksin tässä maailmassa, etsin muista ihmisistä pelastusta, turhaan ja tiedostamattani muita satutin.. olin myrsky joka ei koskaan laantunut, ja itseni traumatisoin ja järkytin siinä samalla, kaikki se selfsabotaasi ,ja muu häiriintynyt paska ei ollut oikein ketään kohtaan, jos voisin tehdä kaiken toisin niin tekisin, jos olisin tiennyt, että mun unelmien nainen ja sielunkumppani odottaa mua tuo tulevaisuudessa vuodessa 2023, olisin välttynyt niin paljolta, olisin voinut olla paljon parempi ihminen..

Kun me nähtiin viime syksynä, niin me osattiin arvostaa samoja asioita, katsottiin maailmaa samalla tavalla, olin sillon huonossa ja ahdistavassa suhteessa, jossa mun kumppani ei edes hyväksynyt mua sellaisena kun olin.. sillon kun seistiin siinä koulun edessä mietin "mikä estää, pussaa mua.." mietin että halusitko säkin sitä yht paljon kuin mä, sun katse ja puheensävy viesti mulle, että halusit. En uskaltanut sulle sitä sanoa sillon, että sä oot "se".. et oon vihdoin löytänyt mun elämänkumppanin.. jonkun joka ymmärtää mua, jonkun joka saa mut automaattisesti pelkällä energiallaan ja hymyllään hymyileen, joku joka on niin ihanan vastustamaton , ja niin ihana ja kiehtova samaan aikaan.

Jos voisin kaikki rikkinäiset palaset vielä kasata ja tehdä tästä jutusta ehjän. Jos voisin sua kaikelta pahalta suojella ja vain sut tehdä onnelliseks.. niin silloin olisin onnellinen, en halua että olet onneton tai joudut kärsimään samoilla tavoin miten itse. Ja vaikka koko maailma sua tai meitä vihaisi, niin mä tuun aina ymmärtään sua.

Ja vaikka vihaisit mua eniten maailmassa, niin mä tuun aina rakastaan sua, tuun aina yrittään pitää, et sulla on kaikki hyvin. Koska sisimmässäs oot tosi kiltti ja herkkä ihminen, sen takia uskon, että välil sun outburstit on niin voimakkaita.. koska tunnet niin paljon, välität muista niin paljon.. oot niin ihana ja ansaitset vain parasta tässä maailmassa <3

Ja jos et mua pysty rakastaan sen ymmärrän, jos en oo sun arvonen niin ymmärrän sen, jos et haluua mua niin ymmärrän sen, en voi pakottaa mun tunteita, mut en vaa haluais et kukaan hyväksskäyttää tai satuttaa sua..maailmas on paljon pahuuttaa, vaik on täällä hyviäkin ihmisiä.. haluisin vaan rakastaa sua ja pitää sua hyvänä, varmistaa et olet turvassa ja onnellinen, pahaa en sulle halua, en nyt tai koskaan, pahaa en ole ikinä kenellekkään halunnut.. siks tää kaikki on sattunut mua aika helvetisti.. <3

Mä hyväksyn mun kohtalon jos niin toivot, ikuisesti yksin.. niin kurjaa ja hirveetä kuin se mulle onkin.. mut en halua rakkautta, jos se ei oo näin aitoa, näin luonnollista ja tunnu näin hyvältä. Sun kanssa kaikki on tuntunut unelmalta, sä saat mut voimaan hyvin ja saat mut hyvin onnelliseksi.. se tulee luonnostaan, ihan vaan siitä millanen ihminen oot..

Voisinpa todistaa tunteeni sua kohtaan jotenkin, tavalla joka ei tois sulle ahdistusta, ymmärrän edelleen et oot varmaa helvetin mun tunteiden intensiivisyydestä ja kaikesta ja se on okei, se on okei , ymmärrän sen täysin.. en vaan voi sille mitään.

Aistin ettet voi kovin hyvin täl hetkel, oot pelokas, ahdistunut, itkuinen ja kaikkea, ja toivon, että voisin tehdä jotain, tuoda sulle turvan ja rakkauden jota ansaitset.. tehdä sut onnelliseks, mitä vaan. Rakastan sua yli kaiken, ihan sama kuinka paljon vihaisit mua, mun rakkaus ei ole kuole koskaan... enkä voi sille mitään et sä oot just se oikea.. en oikeesti voi.

Toivoisin vaan että kaikki vois mennä viel hyvin meidän välil, en haluu et kärsit tai mitään.. <3

19

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän että hän rakastaa mua yli kaiken.

• Anonyymi

Mul pääsee pian itku :c oot rakkain <3

• Anonyymi

Sä se ihana ja rakas täs oot, kyl mä ymmärrän sua tosi paljon. Muista että en ikinä susta pahaa sanaa sanois tai sulle pahaa toivois, oot kultanen <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä se ihana ja rakas täs oot, kyl mä ymmärrän sua tosi paljon. Muista että en ikinä susta pahaa sanaa sanois tai sulle pahaa toivois, oot kultanen <3

Ite oot ihanin ja vastaus kaikeen. Enempää en koskaan vois toivoo. Rakas oon sun vierellä ihan ain <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot ihanin ja vastaus kaikeen. Enempää en koskaan vois toivoo. Rakas oon sun vierellä ihan ain <3

rakastan sua niin paljon ,en jätä sua ikinä, vaik sul menis kuin huonosti tai olisit kuinka vaikee, mä pysyn sun vierellä aina , sen voin luvata sulle <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rakastan sua niin paljon ,en jätä sua ikinä, vaik sul menis kuin huonosti tai olisit kuinka vaikee, mä pysyn sun vierellä aina , sen voin luvata sulle <3

Toivon enemmän kun mitään et pysyt mun vierellä, kosk mä tuun pysyy sun. Nautin sust äärettömän paljo :3 Oot saanu mus nii isoi tunteit heräämää ja tuntuu et voin vihdoin huokasta ja olla turvas sunkaa. Et puhutaa samaa kieltä. <3 Tahdon olla sun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon enemmän kun mitään et pysyt mun vierellä, kosk mä tuun pysyy sun. Nautin sust äärettömän paljo :3 Oot saanu mus nii isoi tunteit heräämää ja tuntuu et voin vihdoin huokasta ja olla turvas sunkaa. Et puhutaa samaa kieltä. <3 Tahdon olla sun.

Sen voin luvata sulle, pysyn sun vierellä aina, sua en jätä vaikka mikä ois!! <3 Ja joo rakas , tääl voit olla turvas ja ihan oma ittes, niinku mäkin sunkaa, sunkaa on niin hyvä olla, turvallinen ja ymmärtäväinen, me ymmärretään toisiamme, katotaan maailmaa samojen lasien läpi, oot rakkain ,ja mä haluun olla sun, aina myös. Oot just se oikee mulle,sen tiiän <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen voin luvata sulle, pysyn sun vierellä aina, sua en jätä vaikka mikä ois!! <3 Ja joo rakas , tääl voit olla turvas ja ihan oma ittes, niinku mäkin sunkaa, sunkaa on niin hyvä olla, turvallinen ja ymmärtäväinen, me ymmärretään toisiamme, katotaan maailmaa samojen lasien läpi, oot rakkain ,ja mä haluun olla sun, aina myös. Oot just se oikee mulle,sen tiiän <3

Haluun nähä.. Ihan jäätävä ikävä sua :c Kerro mulle koska me nähää rakas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun nähä.. Ihan jäätävä ikävä sua :c Kerro mulle koska me nähää rakas?

Mullakin on super ikävä sua!!! Millon sulla on aikaa, sovitaan vaan paikka ja aika, mä lupaan et tun ja ootan siin sua sit <3 Mullakin ihan hirvee kaipuu sua.. :c

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on super ikävä sua!!! Millon sulla on aikaa, sovitaan vaan paikka ja aika, mä lupaan et tun ja ootan siin sua sit <3 Mullakin ihan hirvee kaipuu sua.. :c

Voidaan nähdä vaik ens viikolla jos sulla on aikaa. Jos oot valmis ja susta tuntuu hyvältä ja sul on aikaa <3 Ois tosi ihanaa jutella ja vaik pitää sua kädest jos se on okei sulle!! Kaipaan sua niin paljon.. ja oon tosi onnellinen et nää mun kirjotukset liikuttaa sun sydäntä, oot ihana,oikeesti.. <3 Voin vaikka ostaa sulle suklaat jos haluut ja se ei tunnu liian kiusalliselt, en oikeesti tiiä mitä tekisin ilman sua, mitä vaan et sulla ois parempi olla, kaipaan sua niin paljon.. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan nähdä vaik ens viikolla jos sulla on aikaa. Jos oot valmis ja susta tuntuu hyvältä ja sul on aikaa <3 Ois tosi ihanaa jutella ja vaik pitää sua kädest jos se on okei sulle!! Kaipaan sua niin paljon.. ja oon tosi onnellinen et nää mun kirjotukset liikuttaa sun sydäntä, oot ihana,oikeesti.. <3 Voin vaikka ostaa sulle suklaat jos haluut ja se ei tunnu liian kiusalliselt, en oikeesti tiiä mitä tekisin ilman sua, mitä vaan et sulla ois parempi olla, kaipaan sua niin paljon.. <3

Ja jos sua ahdistaa tai pelottaa joku asia niin tuu puhuun mulle, mä kyllä ymmärrän edelleen tosi hyvin jos mun intensiiviset tunteet ahdistaa sua tai et pysty luottamaan muhun täysin ,toivoisin että voisin kuitenkin osoittaa sulle jotenkin et oon sun luottamuksen arvoinen <3

Ymmärrän niin hyvin jos ne ahistaa, mut älä jää yksin :c, mulle voit kyl sanoa ihan suoraan.. en loukkaannu siitä ja se on okei, toivoisin et sul ois turvallinen ja hyvä olo, oot niin tärkeä <3

• Anonyymi

Niin ahdistaa, itkettää.

• Anonyymi

Älä ahdistu ja itke <3, toivon vaan et oot kunnossa, oot niin tärkee..

• Anonyymi

Jos pidät häntä kilttinä ja herkkänä niin voisiko olla ettei hän halua ketään loukata. Ei sinua eikä ketään muutakaan.
      Suurin syy on varmaan se ettei hän tiedä itsekään mikä hänelle olisi elämässä hyväksi ja mikä ei.

• Anonyymi

Mä nään kyllä ihmisten läpi. Hän todella on kiltti,hyväsydäminen ja ihana ihminen, mutta myös sellaiset ihmiset ovat kykeneväisiä pahaan ja pahoihin sanoihin, joskus ahdistus ja suojautuminen voi johtaa siihen, ja sen ymmärrän. Mä en kuiteskaan tee johtopäätöstä ihmisestä hänen tekojen tai sanojen perusteella, koska kaikki meistä on kykeneviä hyvään sekä pahaan, sen tiedän. Ja etenkin hänen kaltainen ihminen, tarvitsee,rakkautta,välittämistä ja turvaa, mä en välitä jos rakkain joskus sanoo mulle ilkeästi tai ahdistuksissaan sanoo jotain pahaa mua kohtaan, koska mä tiedän et sillon mä oon ansainnut sen ja tiiän miten kultainen ihminen hän todella on, päinvastoin jos hän on ilkeä mulle niin se vaan saa mut huolestuun :c, koska pelkään et hänel ei oo kaikki hyvin koska hyvinvoiva ihminen ei oo muille ilkeä, voisinpa vaan tehdä rakkaan onnelliseks ja ymmärtää, olit sit kuinka vaikea tahansa, muista että MÄ EN JÄTÄ sua, oon aina sun puolel <3 <3 Ja älkää te muutkaa olko ilkeitä hänelle,hänel on hyvä sydän, ja hän on minunlainen, sen tiedän :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä nään kyllä ihmisten läpi. Hän todella on kiltti,hyväsydäminen ja ihana ihminen, mutta myös sellaiset ihmiset ovat kykeneväisiä pahaan ja pahoihin sanoihin, joskus ahdistus ja suojautuminen voi johtaa siihen, ja sen ymmärrän. Mä en kuiteskaan tee johtopäätöstä ihmisestä hänen tekojen tai sanojen perusteella, koska kaikki meistä on kykeneviä hyvään sekä pahaan, sen tiedän. Ja etenkin hänen kaltainen ihminen, tarvitsee,rakkautta,välittämistä ja turvaa, mä en välitä jos rakkain joskus sanoo mulle ilkeästi tai ahdistuksissaan sanoo jotain pahaa mua kohtaan, koska mä tiedän et sillon mä oon ansainnut sen ja tiiän miten kultainen ihminen hän todella on, päinvastoin jos hän on ilkeä mulle niin se vaan saa mut huolestuun :c, koska pelkään et hänel ei oo kaikki hyvin koska hyvinvoiva ihminen ei oo muille ilkeä, voisinpa vaan tehdä rakkaan onnelliseks ja ymmärtää, olit sit kuinka vaikea tahansa, muista että MÄ EN JÄTÄ sua, oon aina sun puolel <3 <3 Ja älkää te muutkaa olko ilkeitä hänelle,hänel on hyvä sydän, ja hän on minunlainen, sen tiedän :)

Jos tiedät mikä hänelle on hyväksi niin onko hänen elämä mielestäsi sellaista että se on hyväksi vai oletko joku manipulaattori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja miten rakastat jotain,,
        Ei ny oo oikee koskaa hyväksyy toisen pahoi sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät mikä hänelle on hyväksi niin onko hänen elämä mielestäsi sellaista että se on hyväksi vai oletko joku manipulaattori?

Mä en tiedä hirveästi asioita hänen elämästä, mutta toivon että hän on turvassa ja hänellä menee hyvin, mä en yritä manipuloida, haluan että hän voi vaan hyvin ,on turvassa ja pystyy olemaan onnellinen. Mä en halua et hän voi huonosti tai selfsabotoi niinkuin itse ja haluan tehdä hänet onnelliseksi ja mahdollistaa sen, että hänellä on ihminen, joka arvostaa ja rakastaa häntä ihan omana itsenään, koska hän ansaitsee vain parasta tässä maailmassa.. itkettää <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luoja miten rakastat jotain,,
        Ei ny oo oikee koskaa hyväksyy toisen pahoi sanoi.

No kaikki on ansaittua luultavimmin. Ja ei hän tarkoituksella mua satuttais, mä olen myös ollut ahdistava häntä kohtaan :< ja ajattelematon ja idiootti, mut nytku tiiän asiat paremmin, niin en enää ikinä jätä häntä yksin ja varmistan, et hän voi hyvin <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      135
      1371
    2. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1233
    3. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      68
      1192
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      143
      1172
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      98
      1121
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1061
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      939
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      60
      869
    9. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    10. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37