Perinteiset baarin ovat kuulemma menettämässä asiakkaitaan ja moni räkälä joutuu pistämään lapun luukulle.
Se on ihan helevetin hieno asia se. Jo noita yhteiskunnan rahoja on tuhlattukkin juopottelusairauksien hoitoon tarpeeksi.
Saattaahan tosin käyvä niinki, jotta se kotidokaaminen lisääntyy, mikä ei olis lainkaan hyvä homma.
Parasta olis nostaa alkoholivero sellaseksi, että persaukinen tenukeppi ei sitä pulloa sais ostettua ja rahakkaampiki miettis pari kertaa. Samalla kotivalmistus pantas isosti rangastavaksi.
Tenukeppien päivähoito
2
296
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmin osa kansasta pimentää päänsä ihan millä vain kun ovat muutenkin yksinkertaista väkeä.
- Anonyymi
Typerä kommentti. On paljon yksinäisiä ja vaikkapa parisuhteessakin olevia henkisesti yksinäisiä, jotka haluaisivat tavata muita ja kenties saada sänkyseuraakin, juoden samalla alkomahoolia. Ei ole sama asia dokata kotona, siellä tylsistyy. Kapakoissa on ollut mukava turista kaikesta, kuunnella taustamusaa tai laittaa jukeboksista itse soimaan, ja karaokeakin on. Tunnelma nyt vaan on hämyisessä ajan patinoimassa pubissa loistava! Harmi kun nykyisin ne ovat autioita, ei juuri asiakkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876