ettei minusta kuulu täällä tai irl mitään, niin tiedät, että siirryn nyt syrjään. Kukaan ei jaksa loputtomiin toivoa ym.
Anne, jos ihmettelet
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään enää jaksa, sinä voisit laittaa viestiä.
- Anonyymi
Tahtoisin suudella sinua t Anne
- Anonyymi
Tiedät, mihin se johtaisi? S:llä alkavaan. m>n
- Anonyymi
Sitten pitäisi tavata oikeasti. Ei täällä kukaan jaksa loputtomiin kahlata.
Jos kerran tunnetaan niin miksi et lähesty jos minut jossain näet?- Anonyymi
Toivon että otat yhteyttä jos luulet että olen hän jolle viestisi oli. Tulet vaan reilusti juttelemaan. Olen odottanut erään lähestymistä jo jonkin aikaa..
- anne
- Anonyymi
Ota ihmeessä yhteyttä häneen. Ethän tiedä tilannettaan. Saisitte seviteltyä välinne.
- Anonyymi
Ihanko totta Antti. Niinkö meinaat. Mehän ollaan pari. Miksi noin kirjoitat.?
- Anonyymi
Luulet vaan, mä oon varannut hänet jo vuonna X.
- Anonyymi
Oliko viesti puupäälle?
- Anonyymi
No voi että Antti. Miksi nyt syrjään siirryt. Jatketaan vaan kiusaamista täällä. Tämä on kivaa. Meillä on hyvä harrastus kun kiusataan täällä. Eikö vaan. Meistä tulee hyvä pariskunta ja meidän tulevat lapsetkin oppivat hyvän harrastuksen. Kosi nyt.
- Anonyymi
Mä luulin että Risto lopetti palstalla ajat sitten. 🤔
- Anonyymi
Muistan vieläkin ne kirjoitukset "riippukivilutkakirjoitukset" 🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841666Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691571Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2761317Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841- 42838
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44801