ettei minusta kuulu täällä tai irl mitään, niin tiedät, että siirryn nyt syrjään. Kukaan ei jaksa loputtomiin toivoa ym.
Anne, jos ihmettelet
12
313
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään enää jaksa, sinä voisit laittaa viestiä.
- Anonyymi
Tahtoisin suudella sinua t Anne
- Anonyymi
Tiedät, mihin se johtaisi? S:llä alkavaan. m>n
- Anonyymi
Sitten pitäisi tavata oikeasti. Ei täällä kukaan jaksa loputtomiin kahlata.
Jos kerran tunnetaan niin miksi et lähesty jos minut jossain näet?- Anonyymi
Toivon että otat yhteyttä jos luulet että olen hän jolle viestisi oli. Tulet vaan reilusti juttelemaan. Olen odottanut erään lähestymistä jo jonkin aikaa..
- anne
- Anonyymi
Ota ihmeessä yhteyttä häneen. Ethän tiedä tilannettaan. Saisitte seviteltyä välinne.
- Anonyymi
Ihanko totta Antti. Niinkö meinaat. Mehän ollaan pari. Miksi noin kirjoitat.?
- Anonyymi
Luulet vaan, mä oon varannut hänet jo vuonna X.
- Anonyymi
Oliko viesti puupäälle?
- Anonyymi
No voi että Antti. Miksi nyt syrjään siirryt. Jatketaan vaan kiusaamista täällä. Tämä on kivaa. Meillä on hyvä harrastus kun kiusataan täällä. Eikö vaan. Meistä tulee hyvä pariskunta ja meidän tulevat lapsetkin oppivat hyvän harrastuksen. Kosi nyt.
- Anonyymi
Mä luulin että Risto lopetti palstalla ajat sitten. 🤔
- Anonyymi
Muistan vieläkin ne kirjoitukset "riippukivilutkakirjoitukset" 🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1887804Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425335Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1334271Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.42999Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732867Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172617- 2822479
Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112463Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1452390Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5772186