Oletko tutustunut muihin

Anonyymi-ap

Samalla tavalla kuin häneen?

68

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon siltä häneltä että tekee sorisorit uudelleen tai hakeutuu seuraan
      N-n

    • Anonyymi

      Kyllä on ainutkertanen matka ollu tähän hetkeen.. Se miten hän löysi mut ja miten löysin hänet ja sit vielä tänne ikävöimään…Liian pitkään toki ikävöity s24:lla. Olis kiva joskus olla hänenkaa ihan muutenki

      • Anonyymi

        Voitko kahjo hankkiutua enemmän irl


      • Anonyymi
        UUSI

    • Anonyymi

      En ole. Toivottavasti hän ei niin luulisi. En halua tutustua muihin kuten häneen.

    • Anonyymi

      En ikinä halua tätä kokea kun hänen kanssa. Ei psyyke kestäisi.
      Tämäkin on jo melkein liikaa.... 😉

      • Anonyymi

        Samat sanat

        Tutkaillaan


    • Anonyymi

      Me oikein olla saatu rauhaa tämä on ollut tämmöistä outoa puuhaa. En edes tiedä miten hänellä menee, tai kuka oikeasti on.

      Jotain oli, sitten alkoi tapahtumaan kummia, ja enemmän tämä on ollut muiden ihmisten juttuja. Jos haluaisin noin tutustua johonkin, valitsisin rauhallisen ajan jakson, ja nyt olisin enemmän tietoinen asioista. Mutta yhdistäisin se mielelläni oikeaan suhteeseen. Tämä on kyllä ollut enemmänkin jonkinlaista epätoivoista pakoa, ja yrittää pitää kiinni itsestä ja rakentaa elämää. Tästäkin päivästä on mennyt hirmu paljon niin sanotusti hukkaan, koska en edes tiedä keitä nämä ihmiset ovat joita tunnen. Seuraavan deitti-ilmoitukseen on kyllä lisättävä plussaa rauhallisuus, ajatukset selkeitä ja pahin tunnemyrsky ohi. En usko että tämä on vain hän. Enkä tiedä onko tämä nainen vai mies. Rakas, sukulainen vai joku muu. En usko että me ollaan missään tilassa kahdestaan, muuta kuin hetken rauhaa ollut, ja sekin on ollut ei niin tutustumista. Siksi vähän luulen että hänellä on joko useampi tai ollut joku muu ja suhde jotenkin jatkunut minuun? Onpas sekavaa. toivoisin että tämä loppuisi jo.

      • Anonyymi

        Jos sä olet yhteydessä oikeesti nii kuin et tiiä onko nainen vai mies?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä olet yhteydessä oikeesti nii kuin et tiiä onko nainen vai mies?

        Olisiko sinunkin jo aika havahtua tämän rolliäijän kirjoitelmien suhteen?


    • Anonyymi

      En minä ole vielä edes tutustunut kunnolla. Enkä haluakaan kehenkään muuhun kuin häneen naiseen....

    • Anonyymi

      Tunnen monia muita paremmin kuin häntä. Tällä menolla en tutustu häneen koskaan.

      • Anonyymi

        Mikä estää tutustumasta häneen?


    • Anonyymi

      Erääseen tahtoisin tutustua muutenkin kuin vain kirjoittelemalla, mutta näyttää siltä, ettei se tule onnistumaan. Syitä tähän on useita.

      Samalla tavalla en ole tutustunut kehenkään.

      Yks prototyyppi

      • Anonyymi

        No se on sun valintasi ollut viime kuukaudet ettei muuten ole onnistunut.
        Eikä näköjään se ole kovinkaan tärkeetä sulle.
        Ei tunnu haittaavan jos ei ikinä enää edes kirjoita tai ees kuule mitään. Tai että onko edes toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sun valintasi ollut viime kuukaudet ettei muuten ole onnistunut.
        Eikä näköjään se ole kovinkaan tärkeetä sulle.
        Ei tunnu haittaavan jos ei ikinä enää edes kirjoita tai ees kuule mitään. Tai että onko edes toista.

        Ei ole oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oma valinta.

        No ei se mun valinta ainakaan ole.
        En tiiä ees sun oikeeta nimeä tai mitään.
        Näyttää sille että ei kiinnosta edes jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se mun valinta ainakaan ole.
        En tiiä ees sun oikeeta nimeä tai mitään.
        Näyttää sille että ei kiinnosta edes jutella.

        Sulle annettiin mahdollisuus päästä mm. puhelinkontaktiin. Et noteerannut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle annettiin mahdollisuus päästä mm. puhelinkontaktiin. Et noteerannut sitä.

        Toivottelen tässä hyvät yöt sinne, ihan senkin varalta, jos joku muu sattuisi tulemaan sotkemaan tähän eli öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle annettiin mahdollisuus päästä mm. puhelinkontaktiin. Et noteerannut sitä.

        Siihen vetoot edelleen vaik tiiät mitä siinä kävi.
        Siinä sun yhteis synttäris ja puhees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottelen tässä hyvät yöt sinne, ihan senkin varalta, jos joku muu sattuisi tulemaan sotkemaan tähän eli öitä.

        En ota täällä vastaan mitään.
        Jännä ettet tiedä synttäri päivää vaik
        onnittelitki sillo.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota täällä vastaan mitään.
        Jännä ettet tiedä synttäri päivää vaik
        onnittelitki sillo.

        Eipä tuo jäänyt niin tarkasti mieleen, että ihan päivän muistaisi. Ei siinä mitään jännää ole.

        Ja siihen yhteydettömyyteen vetoan yhä, koska itse kärtät minulta tietoja antamatta niitä itse. Ei se ole reilua ja toisaalta kun taas toisenlaisia tietoja, joita en voi antaa tässä vaiheessa, niin ei se sekään ole reilua.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo jäänyt niin tarkasti mieleen, että ihan päivän muistaisi. Ei siinä mitään jännää ole.

        Ja siihen yhteydettömyyteen vetoan yhä, koska itse kärtät minulta tietoja antamatta niitä itse. Ei se ole reilua ja toisaalta kun taas toisenlaisia tietoja, joita en voi antaa tässä vaiheessa, niin ei se sekään ole reilua.

        Ai että mä kärtän tietoja antamatta mitään?
        Mietipä toiseen kertaan tota asiaa!
        Mä oon kertonu nimen, iän, kaupungin,
        ja vaikka mitä. Ootko sä ?
        Ai nii oothan sä nimen kertonut.
        Itseasiassa montakin eri nimeä?
        Ai että ei jäänyt mielee se päivä?
        Oikeesti mietit jotain yhteis synttäreitä. Viettäisitkö niitä palstalla vai missä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että mä kärtän tietoja antamatta mitään?
        Mietipä toiseen kertaan tota asiaa!
        Mä oon kertonu nimen, iän, kaupungin,
        ja vaikka mitä. Ootko sä ?
        Ai nii oothan sä nimen kertonut.
        Itseasiassa montakin eri nimeä?
        Ai että ei jäänyt mielee se päivä?
        Oikeesti mietit jotain yhteis synttäreitä. Viettäisitkö niitä palstalla vai missä?

        "Rakkaalla lapsella on monta nimeä" kuuluu sanonta.

        Mikä ettei voisi yhteissyndet pitää ja sehän olisi vain järjestelykysymys, missä ja milloin. Ei ainakaan palstalla, jollei ny ihan pienesti kävis moikkaa täällä ja tööttäämässä fanfaareja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rakkaalla lapsella on monta nimeä" kuuluu sanonta.

        Mikä ettei voisi yhteissyndet pitää ja sehän olisi vain järjestelykysymys, missä ja milloin. Ei ainakaan palstalla, jollei ny ihan pienesti kävis moikkaa täällä ja tööttäämässä fanfaareja.

        Jos ei ole mitään yhteyksiä ni en kyllä oikei
        tiiä miten vois kerrokko mulle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole mitään yhteyksiä ni en kyllä oikei
        tiiä miten vois kerrokko mulle?

        Jos ei se ainoa aiempi yhteys enää pelitä, niin sitten ei voi sanoa mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei se ainoa aiempi yhteys enää pelitä, niin sitten ei voi sanoa mitään.

        No se on ollut sullakin tiedossa jo kauan että se ei oo jäämässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei se ainoa aiempi yhteys enää pelitä, niin sitten ei voi sanoa mitään.

        Nyt se vielä pelittää mut ei välttämättä enää huomenna.


    • Anonyymi

      💕💕

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketä häntä tarkoitat tarkenna hieman niitä riittää täällä useita.

    • Anonyymi

      En ole. Tutustuminen on vielä aika alussa, mutta joka kerta tavatessamme mies saa kyllä melkoiset tunnemyrskyt aikaan mikä on minulle ihan uutta.
      En silti valita, ihanaahan tämä on.

      • Anonyymi

        Olen tässä huomannut että ei katso ikää tai elämänkokemusta jos tapaa jonkun erityisen joka saa aikaan ennenkokemattomia tunteita vaikka olisin luullut että ne on jo kaikki kokenut kun puhutaan kahden ihmisen välisistä tunteista. /sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä huomannut että ei katso ikää tai elämänkokemusta jos tapaa jonkun erityisen joka saa aikaan ennenkokemattomia tunteita vaikka olisin luullut että ne on jo kaikki kokenut kun puhutaan kahden ihmisen välisistä tunteista. /sivusta

        Niinpä, nainen. 🥴

        ja sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, nainen. 🥴

        ja sivusta

        Mies olen, mies. /20:47


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä huomannut että ei katso ikää tai elämänkokemusta jos tapaa jonkun erityisen joka saa aikaan ennenkokemattomia tunteita vaikka olisin luullut että ne on jo kaikki kokenut kun puhutaan kahden ihmisen välisistä tunteista. /sivusta

        Olen huomannut saman. Toisaalta tämä on upeaa, kun ei näin vahvoja tunteita koe vain nuorena tai sinkkuna. Ja toisaalta tämä on ihan kamalaa kun ei näin vahvoja tunteita koe vain nuorena tai sinkkuna. No elämä yllättää kokeneemmankin. En tunne häntä vielä riittävän hyvin, mutta eri tasolla lähden syventämään tutustumista kuin koskaan ennen. Sivusta tämäkin. Naiselta miehelle


    • Anonyymi

      En ole. Ihan samanlaisia hetkiä, mitä hänen kanssaan oli, ei ole aiemmin ollut.

      • Anonyymi

        Saman voisin kirjoittaa miehelle. EiAp


    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä tarkoitat kokonaisuudessaan tuolla. Voisitko selventää kiitos hieman?

    • Anonyymi

      Hän (mies) on yksi harvoja jotka ovat nähneet minun todellisen luonteeni. Minut virheineen päivineen. Kun olen allapäin, kun olen iloinen. Hän on päässyt kuoreni sisälle, ja sinne ei kovin moni pääse.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei pidä paikkaansa?!


      • Anonyymi
        UUSI

        Pitää sinusta 😊


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitdn. En ole häneenkään. Ei ole lähes mitään kontaktia. Pitäisi luovuttaa jo. Ehkä olen jo tarpeeksi uupunut luovuttamaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole edes jutellut muiden kanssa.

    • Anonyymi
      UUSI

      En minä vielä häntä tunne kunnolla vaikka tuntuukin, että ollaan aina tunnettu. Muiden kanssa ei samaa yhteyttä vaikka ne muutkin siellä ihan mukavia on.

      Naiselta

      • Anonyymi
        UUSI

        Haizsta paska valhehtelija! Elät jatkuvasti mielikuvitus harhoissa ja tänne niit kirjoittelet!


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole. Ja se johtuu siitä, etten ole kokenut näin vahvoja tunteita koskaan ketään kohtaan. Se tekee tästä nyt niin erilaista, ja kaikki mitä hän sanoo tai tekee suodattuu sellaisen imelän sokerin läpi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika moneenkin. Muiden kanssa se ei vaan mennyt niin pitkälle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taisi olla liian helppo tapaus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla liian helppo tapaus

        Vaikein. Mutta ainut jonka kanssa halusin edetä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikein. Mutta ainut jonka kanssa halusin edetä.

        Häne ei halunnut edetä? Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häne ei halunnut edetä? Sivusta

        Kuinka niin hän sen aloitteen teki.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin hän sen aloitteen teki.

        Mitä teet palstalla? Sinä haluat, hän haluaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikähän täällä palstalla on nyt käynnissä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kylän kaikki koneet urokset moikkaa mulle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Totuus on tarua ihmeellisempää. Pitäisi poistua ainakin 10 vuodeksi taas

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole tarvinnut.On olleet aloitteen tekijöitä .

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli sinä teit aloitteen kaivattusi suuntaan, mutta kaikki muut ovat tehneet sinun suuntaasi aloitteen? Eikö se kerro siitä, että sinä tunsit jotain erityisen vahvasti juuri häntä kohtaan, jos kerran teit normaalista poiketen aloitteen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt olisi korkea aika tutustua muihinkin. Syksyn pimeät illat lähestyy kovaa vauhtia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ai millä tavalla?

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      No enpä kuule ole..

    • Anonyymi
      UUSI

      No en kyllä! Aika noloa ja hauskaa jopa! Muutta onhan se aika outoa sattumaa jos täälläkin muka? Ei kyllä tosiaankaan mihkään voi suolessa johtaa. Hän on Hän! Ei kukaan muu eikä tarviikaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Outo juttu kerrassaan. Vähän sellanen spesiaali ei oikein muuten ole ollut mahdollista jos nytkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voiko kahteen ihmiseen tutustua ihan samalla tavalla? Enpä usko.

    • Anonyymi
      UUSI

      Opimme tuntemaan elämän yksityiskohtia mutta myös sisintä. Se on uusi painos uuden elämän kunniaksi

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen tehnyt tätä pitkään. Kutsunut harvoja ja vslittuja keskinäiseen leikkiin missä pelissä on paljon. Sielu kaikkine syovereineen. Jotkut on revittävä auki päästäkseen käsiksi siihen mikä muutoin pakenee.

    • Anonyymi
      UUSI

      En kerro tänne enää koskaan mitään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe