Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
Uskotko että kohdataan vielä?
78
1304
Vastaukset
- Anonyymi
En. Vastaus tässä,ei muuta lisättävää.
- Anonyymi
Minä tykkään monien ihmisten kohtaamisista, vaikka ne kohtaamiset ei johtaisi edes mihinkään. Aloitteellinen en ole, koska uskon liikaa epäonnistumisiin omalla kohdallani. Vilkas mielikuvitus on osin haitta itsellä, välillä haluan uskoa, että olisin hyvä ihminen toiselle ja toisinaan, etten ole riittävä toiselle.
Siksi tyydyn vain kohtaamisiin, ne voivat olla parhaimmillaan niitä valon tuojia päivään? Keskittymiskykyni on menossa huonompaan suuntaan, sekin ruokkii tota riittämättömyyden tunnetta. Yksin ollessa on vähemmän huolia, eikä tarvetta riitelyyn. Minä olisin lähes aina riita tilanteissa se joka joutuu nöyrtymään. Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään monien ihmisten kohtaamisista, vaikka ne kohtaamiset ei johtaisi edes mihinkään. Aloitteellinen en ole, koska uskon liikaa epäonnistumisiin omalla kohdallani. Vilkas mielikuvitus on osin haitta itsellä, välillä haluan uskoa, että olisin hyvä ihminen toiselle ja toisinaan, etten ole riittävä toiselle.
Siksi tyydyn vain kohtaamisiin, ne voivat olla parhaimmillaan niitä valon tuojia päivään? Keskittymiskykyni on menossa huonompaan suuntaan, sekin ruokkii tota riittämättömyyden tunnetta. Yksin ollessa on vähemmän huolia, eikä tarvetta riitelyyn. Minä olisin lähes aina riita tilanteissa se joka joutuu nöyrtymään.Voisin kuvitella mun kaivattuni kirjoittavan vastaavaa
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Voisin kuvitella mun kaivattuni kirjoittavan vastaavaa
Kiva kuulla, toivon mukaan olet minun näitä kohtaamiani valon tuojia päivään, tästäkin sain hyvän mielen. Kiitos tästäkin kommentista.
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla, toivon mukaan olet minun näitä kohtaamiani valon tuojia päivään, tästäkin sain hyvän mielen. Kiitos tästäkin kommentista.
Kiitos sinulle
Tottakai
- Anonyymi
Kaupunginosiemme välimatka oli vuosien ajan vähän päälle 3 km ja emme koskaan törmänneet.
- Anonyymi
Ei se oo uskon assii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oo uskon assii
Ei ole niin. Se on kylmä fakta. Emme törmää, emme täällä emmekä siellä.
- Anonyymi
Et viestittänyt koskaan, odotin,että tulet kylään bussilla tai pyörällä, ei olisi ollut pitkä matka pyörätietä. J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et viestittänyt koskaan, odotin,että tulet kylään bussilla tai pyörällä, ei olisi ollut pitkä matka pyörätietä. J
En kirjoittanut J-nimisestä. Emme törmänneet pyöräteillä tai hiihtoladuilla.
(kirjoitin 2024-09-01 18:24:51)
- Anonyymi
En usko minulla on vahva tunne etten elä pitkään nainen
- Anonyymi
Mikä tauti on
- Anonyymi
Hetken elät mun kanssa rakas/sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetken elät mun kanssa rakas/sivusta
Ota joku muu hoitaman onhan sulla noita tossa rivissä. Hyiiii
- Anonyymi
Hyi kuinka inhottava lause! Samaa sanoi mun aviomies montakertaa viikon sisällä. Alkaa oksettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi kuinka inhottava lause! Samaa sanoi mun aviomies montakertaa viikon sisällä. Alkaa oksettamaan.
Ei kuulosta rakkaudelta. Miksi ihmeessä naimisissa, jos tuo tilanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta rakkaudelta. Miksi ihmeessä naimisissa, jos tuo tilanne?
Ja mikä oli tarkemmin tämä naisena kirjoittelevan joka siviilisäätyä esittävän tilanne?
- Anonyymi
Ei väliä
Tunteet/yhteys häneen ei kuole koskaan
Ihan sama nähdäänkö vai ei - Anonyymi
Montakin kertaa 😉
- Anonyymi
Mutta varmaan kohdataan roskiksilla eikö niin ? Kun se aika koittaavi.
- Anonyymi
Jo pukkaa susitrolliäijältä tänään toinen toistaan typerämpiä aloituksia eri nikeillä kuin liukuhihnalta.
- Anonyymi
Kyllä ja nyreät tarinoitsijat yrittää roikkua edes yhdessä kiinni ku elämänsyrjässä ikään
- Anonyymi
Kohtaamme kyllä, aika varmasti.
- Anonyymi
Jos se on minusta kiinni niin todennäköistä.
Mutta jos en tavoita mistä enää niin sitten ei. - Anonyymi
Meistä itsestämme kiinni. Mutta kun taidetaan olla kumpikin vähän ujoja tässä asiassa. Ainakin minä olen.
- Anonyymi
Mie en oo
Tunnenhan sut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie en oo
Tunnenhan sutHän sanoisi mä. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoisi mä. 🙂
Mut "Hän" vois sanoa mie ellei ole kontaminoitunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut "Hän" vois sanoa mie ellei ole kontaminoitunut
Mie on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie on oikein.
Missä päin Suomea vaikutat?
- Anonyymi
En jaksa uskoa siihen enää...
- Anonyymi
Not if I can help it! 🤗
- Anonyymi
Se on no, ei not. Miksi niin monet, jotka ei oikeasti osaa englantia, tunkee sitä tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on no, ei not. Miksi niin monet, jotka ei oikeasti osaa englantia, tunkee sitä tänne?
Jaah, ja,sinäkö osaat. Ookko enkun maikka vai muuten vaa pilkun nüssia
- Anonyymi
En usko että enää kohtaamme. Tai minä ainakaan en tahdo koskaan kohdata, se tekee liian kipeää💔
- Anonyymi
Viimeisimmän jälkeen pisti miettimään välttelenkö jatkossa...-miehen vastaus kysymykseen
- Anonyymi
Joo o en tiedä oikein sen sun viimeisen viestisi jälkeen meni luottamus pohja suhun ei ole mitään tunteita ei niin yhtään mitään sen viestin jälkeen en ymmärrä miksi käyttäydyt noin kuin joku hullu eli antaa olla ei susta ole mihinkään
- Anonyymi
Toivottavasti ei kohdata enää koskaan. Eilen tapahtui jotain mikä katkaisi sen viimeisenkin kamelin selän. Tulen lopun elämääni välttelemään niitä paikkoja joissa olisi mahdollisuus joutua kasvokkain. Välttelen myös hänen piiriinsä kuuluvia henkilöitä. Heitä ei ole enää minulle olemassa.
- Anonyymi
No mitäs hassua eilen tapahtui?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs hassua eilen tapahtui?!
Niin mitä eilen tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä eilen tapahtui
Etkö ole vieläkään saanut nettiäijältä vastausta monen tunnin passissa olon jälkeen? On se harmi
- Anonyymi
Keskiviikkona♥️
- Anonyymi
Huomenna 🤭🫶🏻
- Anonyymi
Kohtaamme, hymyilemme ja nautimme iloisesta tunteesta.. Ikävä ja odotukset purkautuvat usein ärtymyksenä, vaikka haluaisi olla lämmin ja hyväntuulinen.
https://youtu.be/oJqFEk67eLE - Anonyymi
Varmasti nähdään naisen kanssa.
Sitä en osaa sanoa että koska.
Hänestä huokuu silti hyvää energiaa vaikka ei nähtäisikään ja unohtaminen ei ole vielä käynyt mielessäkään.
Kaikki siis avoinna vielä- Anonyymi
Olet tavannut mahtavan ihmisen <3
- Anonyymi
Minäkin haluan nähdä Miehen kanssa vielä monta kertaa 🙂 ollaan vähän kuin sielunkumppanit. Tuntuu hyvältä kun vain näenkin hänet. Ei tarvitse mitään sanoa, tunne siitä että hän on siinä, vaikka en edes näkisi häntä, tekee hyvän olon.
Toki tunnelma tuskin pilaantuisi vaikka aloittaisimmekin keskustelun, aiheella tuskin on väliä 😉
Ei ole muiden kanssa koskaan ollut tällaista tunnetta, joten jotain tässä meillä on! - Anonyymi
Tietenkin, tänäänkin. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Ei. Hän liikkuu parempien ihmisten seurassa .
- Anonyymi
Minkälainen on parempi ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen on parempi ihminen?
Muodollisesti pätevät, pitkät, kauniit ja komeat menestyvät.
- Anonyymi
No sitten en ole minä. Minun seurassani ei ketään kuvailemaasi ole näkynyt. Enkä ole itsekään mikään malli.
- Anonyymi
Nähdään huomenna ❤
- Anonyymi
En usko että haluat edes nähdä...
M->N - Anonyymi
En usko. En mene sinne päin missä asustaa.
Ja luulen että oisko tunne jo väljähtynyt. Riippuu siit onko mitään tuttua jos nähdään.
Kaulaan roikkumaan ei kuitenkaan heti käydä. - Anonyymi
En ole varma. J-mies lakkasi käymästä töissä 🫣😅
- Anonyymi
Ottiko loparit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko loparit.
Hahah, näin hänet just nyt.
False alarm 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah, näin hänet just nyt.
False alarm 😂Näet vain Jiitä jo joka puolella. Olet sekoamassa lopullisesti.
- Anonyymi
Eipä kai meidän tarvi nähdä kun olen sinun mielestä paha ihminen etkä muutenkaan halua nähdä
Ei minua kiinnosta nähdä häntä, kun on jo toisen oma.
- Anonyymi
Joo pussailee mun kaulaa ihan pian
- Anonyymi
Uskon.
- Anonyymi
Luulisin näin.
- Anonyymi
Mie en ole varma, mitä nainen aikoo. m>n
- Anonyymi
Ei sillä ole suurempaa merkitystä vaikka kohdataan. Siellä missä kohdataan niin tuskin kummallakaan olisi edes aikomusta aloittaa mitään läheisyyttä tekemään.
Se ei ole oikea paikka siihen.- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Aika usein, päivittäin jopa, on hän siinä lähellä.
Mutta ihan väärä paikka näkemiseen, myös se toinen missä usein ollaan samaan aikaan.
Ainoa keino on tarkoituksella valita joku paikka missä tavataan.
Eikä se voi olla kumpikaan noista.
Nytkin kun tulin kuulin jotain ihme hälinää sieltä missä sä yleensä..
Toivottavasti kaikki kunnossa sulla 🥺
Mun pinna ei kestä niitä ihmisiä, tiedät mitä tarkoitan. Siksi pysyn kaukana etten ala laukoa mitä ajattelen jos joku ärsyttää siellä.
On koettu lapsuudessa sitä ihan tarpeeksi!!- Anonyymi
Et tiedä, etten ole siellä nyt.
- Anonyymi
No toivottavasti et! 😳
- Anonyymi
Kyllä olen uskossa
- Anonyymi
Ole rauhassa. Minä en ole!
- Anonyymi
Uskon kyllä että päädymme napit vastakkain ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Pian
- Anonyymi
Ehkä siksi edelleen jumitan, kun pelkään niin tapahtuvan
- Anonyymi
Ehkä, mutta pyrin välttämään ettei hänen tarvitse tuntea ahdistusta omasta käytöksestään minua kohtaan, ne on jo menneen talven lumia, unohdettu ja anteeksi annettu, ymmärrän häntä koska ❤ ihana nainen sellaisena kuin on, ei se mielessäni muuksi muutu vaikka kuinka kipuilen.
- Anonyymi
Miehenä minä taas en aio. Aion selvittää hänestä kaiken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2773246Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1361221Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3121192Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l211138Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo141118Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s35951Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli147951Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t41928Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha67882Toivokasta torstaipäivää
Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞161817