Kajaanin katukuvasta ei mitään hyvää sanottavaa

Anonyymi-ap

Köyhät hallitsevat katuja Kajaanissa ja se näkyy palvelutarjonnassa mitään ei ole ja kaikki on huonolaatuista.

19

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhien euroja ei kukaan halua laskea kustannukset suuremmat mitä tulot.

      • Anonyymi

        Köyhän jonossa asiakaspalvelu kestää odottamista mikä ei tulisi kuuloonkaan paremmissa paikoissa.


    • Anonyymi

      Köyhät ääntelevät omituisesti matkivat luonnon ääniä iltamyöhään.

      • Anonyymi

        Kajaanissa asutaan metsässä mitä muutakaan kajaanilaiset keksivät äännellä jos eivät metsän eläimiä.


    • Anonyymi

      Lehmät siellä huutavat

    • Anonyymi

      Korjausehdotuksena nostetaan liikenteen maksuja ja polttoaineita saadaan Kajaani siivottua.

    • Anonyymi

      Hallituksessa ei ymmärretä mitä köyhien olemassa oleminen ylipäätään tarkoittaa ei yksinomaan rahan menetystä budjetista vaan kokonaisvaltaisesti kansantaloudessa.

      • Anonyymi

        Leikkauksilla vain saadaan enemmän köyhiä katukuvassa mikä tarkoittaa palvelujen alasajo ja konkursseja.


      • Anonyymi

        Kymmenen köyhää täytyy ravintolat useammaksi tunniksi kun kolmella rikkaalla saadaan sama liikevaihto muutamassa minuutissa.


    • Anonyymi

      Köyhät parturiin ja armeijan palvelukseen Afrikkaan.

      • Anonyymi

        Itsetuhoista toimintaa ei saa Valtion taholta käskeä.


    • Anonyymi

      Olut Kajaanissa maksaa baareissa vain kolmasosan esimerkiksi Saksan hintoihin ja tämä jos mikään kertoo Suomen talouden tilasta joka ei ole kestävällä pohjalla köyhien varassa.

      • Anonyymi

        Odotan ALV korotuksen nostavan hintoja yli köyhyysrajan muuten meidät köyhät tuhoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan ALV korotuksen nostavan hintoja yli köyhyysrajan muuten meidät köyhät tuhoavat.

        Köyhille tavoite päästä takaisin baareihin ja syömään pizzaa ei tarvitse tuleen jäädä makaamaan.


    • Anonyymi

      Silti maksetaan suomen kalleinta sähkönsiirtoa Kajavelle.

    • Anonyymi

      Alkoholi ei maksa ikinä niin paljoa että puliukot ei olisi kännissä, kyllä se sokeriin ja hiivaan aina raha löytyy.

      • Anonyymi

        Ja tukiaisilla elävillä on semmonen kaveripiiri, että jollain on aina rahapäivä. Ne on osanneet asiansa järjestää, ei raha ikinä lopu.


    • Anonyymi

      Aikoinaan rikkaat olivat vapaalla ja köyhät töissä ja nyt rikkaat ovat töissä ja köyhät vapaalla.

    • Anonyymi

      Muuta pois valittamasta. Ai niin, et pysty koska olet persaukinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe