Älä edes luule että minä olisin niin ajatellut sinusta. Olet parasta mitä tiedän.
Mieheltä
Et ole lapsellinen nainen
15
513
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Antti ihana tuleva mieheni. A
- Anonyymi
Hyvä, sillä en olekkaan! Olen yllättävän aikuinen pienoisella leikkimielisellä twistillä varustettuna tosin..Niinkuin ilmeisesti sinäkin, kun lähdet niin ketterästi juttuihini mukaan. Pidän siitä mies.
- Anonyymi
mhk
- Anonyymi
No niin kiva, olen kyllä lapsellinenkin. Pieni huumori elämään ei ole koskaan pahasta.😉
- Anonyymi
En mutta huumorintajua on ja joskus vaikka vähän lapsellinen. 🤪 mitäs sitten. Ei täällä muuten pärjää.
- Anonyymi
Nyt on hyvä asenne! ap
- Anonyymi
En ole niin pelännytkään, koska lapsellisuus ei ole huono piirre.
- Anonyymi
Sehän oli naurettava, ei lapselline.
- Anonyymi
Kiitos! Niin sinäkin olet. Miehelle.
Naiselta.- Anonyymi
Kiitos paljon, muru ❤️ -ap
- Anonyymi
Ihana, kiitos. Jos oli minulle. Hänkin on paras.
- Anonyymi
Ole hyvä, tuli hyvä mieli! -ap
- Anonyymi
Ole hyvä, tuli hyvä mieli! -ap
- Anonyymi
Voi olla myös susi lampaan vaatteissa.😄😄
- Anonyymi
Älä maalaa pirua seinälle...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838