Et ole lapsellinen nainen

Älä edes luule että minä olisin niin ajatellut sinusta. Olet parasta mitä tiedän.

Mieheltä
15617
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Voi Antti ihana tuleva mieheni. A

Äänestä

Hyvä, sillä en olekkaan! Olen yllättävän aikuinen pienoisella leikkimielisellä twistillä varustettuna tosin..Niinkuin ilmeisesti sinäkin, kun lähdet niin ketterästi juttuihini mukaan. Pidän siitä mies.

Äänestä

mhk

Äänestä

No niin kiva, olen kyllä lapsellinenkin. Pieni huumori elämään ei ole koskaan pahasta.😉

Äänestä

En mutta huumorintajua on ja joskus vaikka vähän lapsellinen. 🤪 mitäs sitten. Ei täällä muuten pärjää.

Äänestä
  • Nyt on hyvä asenne! ap

Äänestä

En ole niin pelännytkään, koska lapsellisuus ei ole huono piirre.

Äänestä

Sehän oli naurettava, ei lapselline.

Äänestä

Kiitos! Niin sinäkin olet. Miehelle.
Naiselta.

Äänestä
  • Kiitos paljon, muru ❤️ -ap

Äänestä

Ihana, kiitos. Jos oli minulle. Hänkin on paras.

Äänestä
  • Ole hyvä, tuli hyvä mieli! -ap

Äänestä

• Ole hyvä, tuli hyvä mieli! -ap

Äänestä

Voi olla myös susi lampaan vaatteissa.😄😄

Äänestä
  • Älä maalaa pirua seinälle...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Älä edes luule että minä olisin niin ajatellut sinusta. Olet parasta mitä tiedän.

Mieheltä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu