Haaveiletko terveemmästä ja jaksavammasta syksystä, mutta et tiedä mistä aloittaa?
Tule mukaan syyskuussa Puurtilassa alkavaan pienryhmään.
Valmennuksen aikana laitamme aluille pysyvän muutoksen ja valmennuksen jälkeen koet olevasi energisempi, terveempi ja parempi versio itsestäsi.
Valmennuksen aikana tapaamme joka viikko yhteistreenien merkeissä Puurtilan koululla (tiistaisin klo 17-18). Valmennuksen apuna käytämme myös Firstbeat Life mittauksia.
Valmennukseen sisältyy;
viikoittaiset yhteistreenit Puurtilan koululla (ti klo 17)
yksilöllistä ravintovalmennusta (ruokavalion raamit ja ruokapäiväkirjan analysointia)
ohjattuja kotitreenejä omalla verkkoalustalla
pääsy verkkovalmennuksen VIP -alueelle, jossa viikoittain päivittyviä materiaaleja
Firstbeat laite ja lisenssi käyttöösi
minun viikoittainen tuki
kuntotestaus
Olemme viikoittain tiiviisti yhteydessä ja teemme tarvittavia korjausliikkeitä optimoidaksemme hyvinvointiasi.
Ryhmään otetaan vielä YKSI mukaan! Hinta 99€/kk.
Valmennuksen kesto on joulukuun loppuun saakka, jotta varmistamme pysyvät muutokset.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset yksityisviesteillä tai 0445085555.
Haaveiletko terveemmästä ja jaksavammasta syksystä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343723
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192858Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm212426Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2042188Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362047Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.511718Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211644- 341635
- 541583
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631439