Haaveiletko terveemmästä ja jaksavammasta syksystä, mutta et tiedä mistä aloittaa?
Tule mukaan syyskuussa Puurtilassa alkavaan pienryhmään.
Valmennuksen aikana laitamme aluille pysyvän muutoksen ja valmennuksen jälkeen koet olevasi energisempi, terveempi ja parempi versio itsestäsi.
Valmennuksen aikana tapaamme joka viikko yhteistreenien merkeissä Puurtilan koululla (tiistaisin klo 17-18). Valmennuksen apuna käytämme myös Firstbeat Life mittauksia.
Valmennukseen sisältyy;
viikoittaiset yhteistreenit Puurtilan koululla (ti klo 17)
yksilöllistä ravintovalmennusta (ruokavalion raamit ja ruokapäiväkirjan analysointia)
ohjattuja kotitreenejä omalla verkkoalustalla
pääsy verkkovalmennuksen VIP -alueelle, jossa viikoittain päivittyviä materiaaleja
Firstbeat laite ja lisenssi käyttöösi
minun viikoittainen tuki
kuntotestaus
Olemme viikoittain tiiviisti yhteydessä ja teemme tarvittavia korjausliikkeitä optimoidaksemme hyvinvointiasi.
Ryhmään otetaan vielä YKSI mukaan! Hinta 99€/kk.
Valmennuksen kesto on joulukuun loppuun saakka, jotta varmistamme pysyvät muutokset.
Lisätiedot ja ilmoittautumiset yksityisviesteillä tai 0445085555.
Haaveiletko terveemmästä ja jaksavammasta syksystä
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979