Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet vielä samoin, tee edes pieni kiinnostuksen ele kun nähdään. Haluaisin niin kovasti olla sun kanssa. Tahtoisin halata sinua ja pitää kiinni nyt ens alkuun.
Anna vielä vähän vihreää valoa
52
3004
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin näemme?
- Anonyymi
Lähipäivinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähipäivinä
Onko mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheltä
Joo, olethan rohkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähipäivinä
Nähdäänkö 4.9 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olethan rohkea.
Missä nähdään oliko se 4.9
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mieheltä
Ohi
- Anonyymi
Miten usein te näette? Antaisin niin mielellänki merkkejä kiinnostuksesta taas, mutta tähän vastaaminenkin on niin epätoivoista. Olet joku ja kirjoitat jollekin. Miksi se minuun liittyisi.
- Anonyymi
Säännöllisen epäsäännöllisesti nähdään. Meidän etunimien ekojen kirjainten välissä on aakkosissa kaksi kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säännöllisen epäsäännöllisesti nähdään. Meidän etunimien ekojen kirjainten välissä on aakkosissa kaksi kirjainta.
Ok, ei sitten mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan että kerrankin joku antaa asiallisen vihjeen! Ei kuitenkaan osu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ari ja Mari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ari ja Mari?
Noiden etunimien ensimmäisten kirjainten välissä ei ole kahta kirjainta vaan yksitoista...
- Anonyymi
Ei osu aloitus. Ei nähdä koskaan missään. Pitäisi kai siihen tottua jo, mutta ei - en totu. Olen ajatellut, että joka päivä on uusi mahdollisuus nähdä häntä. Mutta entä jos ei vaan missään törmää?
- Anonyymi
Sanon jotain hassua ja punastelen. Käykö tämä.
- Anonyymi
toivottavasti selviää<3
- Anonyymi
J ja M
- Anonyymi
Joo, mutta kumpi on kumpi?
- Anonyymi
Mitä se vuhreävalo pitää olla
- Anonyymi
Mulla on vihreät sammuttaa
Valmiiks - Anonyymi
.. LAZER?
- Anonyymi
Vau
- Anonyymi
Siis vielä enemmän..kö.
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Kenelle
- Anonyymi
Annoin palautetta kirjoitusvirheistä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoin palautetta kirjoitusvirheistä !
Kiitos 🙂
Oli erittäin epämiellyttävää lukea arvostelusi. Et kirjoittanut sitä muille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🙂
Oli erittäin epämiellyttävää lukea arvostelusi. Et kirjoittanut sitä muille.Arvasin. Kiusaltani laitoin.
- Anonyymi
Vetäkää ne valot ,no empä sanokkaan.
- Anonyymi
Sanompas enpä sano sanompas:d
- Anonyymi
Legit bro
- Anonyymi
Jos toinen on joskus yrittänyt varovasti lähestyä, niin se tilaisuus oli siinä. Olet käytökselläsi osoittanut ettei kiinnosta. Juna meni jo
- Anonyymi
Älä hölmöile kuules. Se mies ei ole kiinnostunut sinusta, koska olet helppo nakki pelimiehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hölmöile kuules. Se mies ei ole kiinnostunut sinusta, koska olet helppo nakki pelimiehille.
Minä olen nakki! Mikä tietysti tarkoittaa, miten on olemassa monia muitakin nakkeja.
KYTÄT!!!!!!!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=vWq-mIxvH3k
- Anonyymi
Liikenteessä niin kuin muuallakin on säännöt🚦🚦🚦
- Anonyymi
Jos vaan nähtäis edes joskus.
- Anonyymi
Ei näkynyt
- Anonyymi
Missä päin Suomea?
- Anonyymi
et sä tiedä
- Anonyymi
etin sut 👀
- Anonyymi
Juu parempi kun olet siitä erossa ei naisista ole kuin harmia muuta teekkään kun ärsyttää ja kiusaa miehiä todella aikuismaista käytöstä aikuisten täytyy ollla nätisti ja kunnolla ei saa pelleillä kuin pikku lapset
- Anonyymi
Anna mulle pieni hetki
- Anonyymi
Tule ensin luokseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ensin luokseni
Hmm...Minulla on tunne,että pian joku kaipaa minua.-Äiti saa tulla pyyhkimään.!Taas tuonkin arvata saatoin.
- Anonyymi
Mut oot kadonnut kun pieru saharaan.
- Anonyymi
mummo marjassa
- Anonyymi
Antaisin vihreää valoa, jos tietäisin varmasti, että et ole varattu.
- Anonyymi
Eihän näitä tiedä ketä nämä on,annat vihreetä valoa jollekin väärälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näitä tiedä ketä nämä on,annat vihreetä valoa jollekin väärälle
Sinulla se ei usko lopu näihin miehen höpinöihin itsensä kanssa, usko pois syy ei löydy täältä ns
- Anonyymi
vaimo kyllä taitaa kärsiä tästä
- Anonyymi
Mä oon samassa paikassa ja samaan aikaan ensi viikon tiistaina, jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Mikä maa mikä valuutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027