....eikö se voisi olla, myös tunnoton?
Järjetön ainakin on...sen tietää ken on kokenut.
Harmi, ettei voi itse valita keneen rakastuu tai rakastuuko vai ei, koska ja kuinka vahvasti se nuppiin kilahtaa. Onhan se helppoa naureskella sellaiselle, jos ei itse ole samaa koskaan kokenut. Toisten tunteilla ei, mielestäni saisi silti koskaan leikkiä tai niitä pilkata. Se voi haavoittaa syvästi.
Rakkaus on sokea, kuuro ja rampa...
18
273
Vastaukset
- Anonyymi
On se kamalaa kuinka jonkun tuntemattoman kimppuun käydään ja sotketaan toisten välejä tarkoituksella koska jotkut voisivat välittää toisistaan. Ja sekin että ei edes mietitä sitä vaihtoehtoa ettei ehkä olekaan meneillään mikään parisuhde-tilanne vaan ystävyyssuhde,
silti mustasukkaisuuttaan sekin pitää sotkea. Tilanteet menneet niinkin pitkälle että tuhotaan koko ihmisen elämä täysin ilman syytä. Eikä se tuhoaminen riko vain sitä yhtä ihmistä vaan muutkin läheiset. Voitko uskoa että nämä eräät menevät niin pitkälle että jopa esittävät ihan toisia palstan ulkopuolella jotta saavat lisää millä tuhota toinen. Niin suruisaa ja järkyttävää.Nyt on myöhäistä enää selitellä. Näen kaiken tuon läpi. Ystävyyteen helppo vedota mutta tiedän jo mihin suuntaan se meni romanttisten tunteiden osalta ja tiedän miten epärehellisin keinoin siihen oli pyritty ja toiseen ystävyyteen on tuossa päädytty. Tuosta kerronnasta puuttuu jälleen havainnot siitä mitä on itse aiheuttanut muille. Ei anteeksipyyntöä. Ei katumusta. Itsereflektointi puuttuu. Toiminta on ollut pitkäkestoista, manipuloivaa, systemaattista ja siihen on sisältynyt häikäilemättömyyttä, täydellistä piittaamattomuutta mainitsemiasi läheisiä kohtaan ja toiminta on tähdännyt vain ja ainoastaan itsekäisiin päämääriin kenestäkään muusta piittaamatta. Minusta tälläinen ei ole millään tavalla hyväksyttävää eikä mikään ole antanut oikeutusta tälläiseen. En tule ikinä antamaan hänelle anteeksi.
Rotan arvo on olematon ja sen on parempi pysyä mahdollisimman kaukana ihmisistä.
Kaikki on onneksi paljastunut ja paha saa aina palkkansa.- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Nyt on myöhäistä enää selitellä. Näen kaiken tuon läpi. Ystävyyteen helppo vedota mutta tiedän jo mihin suuntaan se meni romanttisten tunteiden osalta ja tiedän miten epärehellisin keinoin siihen oli pyritty ja toiseen ystävyyteen on tuossa päädytty. Tuosta kerronnasta puuttuu jälleen havainnot siitä mitä on itse aiheuttanut muille. Ei anteeksipyyntöä. Ei katumusta. Itsereflektointi puuttuu. Toiminta on ollut pitkäkestoista, manipuloivaa, systemaattista ja siihen on sisältynyt häikäilemättömyyttä, täydellistä piittaamattomuutta mainitsemiasi läheisiä kohtaan ja toiminta on tähdännyt vain ja ainoastaan itsekäisiin päämääriin kenestäkään muusta piittaamatta. Minusta tälläinen ei ole millään tavalla hyväksyttävää eikä mikään ole antanut oikeutusta tälläiseen. En tule ikinä antamaan hänelle anteeksi.
Rotan arvo on olematon ja sen on parempi pysyä mahdollisimman kaukana ihmisistä.
Kaikki on onneksi paljastunut ja paha saa aina palkkansa.Mä tiesinkin sen et sä liityit asiaan.
Voisitte kyl selvittää tän asian pikimmiten suoraan palstan ulkopuolella mitä varten te mulle näin teitte. Ja ketkä edes kun mä en satu tuntemaan teitä. Te vaan oletitte mun olevan joku joka en ole ja teitte mitä teittekään.
Läheiset mistä mainitsin on mun lapset jotka tästä teiän touhusta myös kärsivät.
En tietenkään pyydä anteeksi kun mä en mitään ole tehnytkään kellekään.
Nyt ois aika selvittää huomiseen mennessä
asia mun kanssa.
★ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiesinkin sen et sä liityit asiaan.
Voisitte kyl selvittää tän asian pikimmiten suoraan palstan ulkopuolella mitä varten te mulle näin teitte. Ja ketkä edes kun mä en satu tuntemaan teitä. Te vaan oletitte mun olevan joku joka en ole ja teitte mitä teittekään.
Läheiset mistä mainitsin on mun lapset jotka tästä teiän touhusta myös kärsivät.
En tietenkään pyydä anteeksi kun mä en mitään ole tehnytkään kellekään.
Nyt ois aika selvittää huomiseen mennessä
asia mun kanssa.
★Lopettakaa nyt tuo höpötys, molemmat.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa nyt tuo höpötys, molemmat.
MieheltäNoinko sanot et on höpötystä?
Kysy mun muksuilta Onks vaa höpötystä kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäMut voinhan mä antaa jonkun selvitettäväksi
tän aamulla. En vaan usko et kovin moni haluaa et exä alkaa setvii tätä hommaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut voinhan mä antaa jonkun selvitettäväksi
tän aamulla. En vaan usko et kovin moni haluaa et exä alkaa setvii tätä hommaa.Mä en ymmärrä että mistä sä puhut. Olen sanonut jo monta kertaa. Se että joku sun eksä alkaisi selvittelemään julkisen palstan tuhansien eri kirjoittajien kautta jotain mielikuvitus-sotkua, niin siinä ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä että mistä sä puhut. Olen sanonut jo monta kertaa. Se että joku sun eksä alkaisi selvittelemään julkisen palstan tuhansien eri kirjoittajien kautta jotain mielikuvitus-sotkua, niin siinä ei ole mitään järkeä.
Onko se mielikuvitusta että mun lapselle soitellaan ja laitellaan viestiä palsta-asioista mm ja paljon muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se mielikuvitusta että mun lapselle soitellaan ja laitellaan viestiä palsta-asioista mm ja paljon muuta?
No syynä on varmaan huono tietoturva. Pitäisikö laittaa se puoli kuntoon tai lopettaa palstailu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No syynä on varmaan huono tietoturva. Pitäisikö laittaa se puoli kuntoon tai lopettaa palstailu?
Voi lopeta ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi lopeta ihan ite.
En missään nimessä halua ajaa sua pois. Oon vaan huolestunut tosta tilanteesta. Lapsen etu menee aika kaiken edelle. Koita nyt hiivatti saada noi asiat kuntoon.
Anonyymi kirjoitti:
En missään nimessä halua ajaa sua pois. Oon vaan huolestunut tosta tilanteesta. Lapsen etu menee aika kaiken edelle. Koita nyt hiivatti saada noi asiat kuntoon.
Mä en nyt pysy kärryillä, että mitä täällä tapahtuu ja kuka sun muksuilles soittelee. Tietoturva-asia luultavimmin. Myös mun puhelin on hakkeroitu ja elää omaa elämäänsä niin, että kyllä noitä tapahtuu. Mä en liity asiaan mitenkään.
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäHänen (A) ystävyys osoittautui suureksi virheeksi minulle. Laitoin tähän ketjuun juuri äsken pitkän viestin siitä, että miksi. Ehkä se auttaa hahmottamaan tilanteen vakavuuden ja sen miten petollista se on. Pystyykö hän todellisiin suhteisiin/ystävyyssuhteisiin?
Koen tärkeäksi, että "ystävä" pyytäisi anteeksi ja jättäisi minut rauhaan.
Asiat joista odotan "ystävältä" anteeksipyyntöä:
- että on hakeutunut elämääni ja lähelleni esittäen ystävää tarkoituksena hyötyä.
- Esittänyt ystävää jonka varjolla saanut mut avautumaan hänelle ja kertomaan luottamuksellisia asioita.
- kun luottamuksellisesti olen kertonut kaivatustani ja siitä miten kaipaan häntä ja miten haluaisin rakentaa yhteisen tulevaisuuden, "ystävä" on alkanut haluta kaivattuni itselleen ja kaivamaan tietoa hänestä, etsimään häntä eri alustoilta ja paikoista jotka liittyvät häneen. Hän on pyytänyt useasti nähdä hänen kuviaan kuin olisi obsessioitunut hänestä. Hän on ajellut päivittäin paikoissa joissa voisi häneen törmätä. Oletan että ollut kateellinen ja halunnut itse kokea sen kaiken kauneuden mitä kaivattuni ja minun välillä on.
-odotan anteeksi pyyntöä sitä että on urkkinut ja halunnut kuulla viikoittain mikä tilanteeni on kaivattuni kanssa ja hyödyntänyt tietoja. "Ystävä" tiedi miten ikävöin ja miten ihania asioita yhteyteemme ja hetkisiimme liittyy ja samalla kun "ystävä" on selkäni takana yrittänyt saada hänet.
- "ystävä" voisi pyytää anteeksi tekeytymistä minuksi matkien tekemisiäni, puheita, olemusta, harrastuksiani ja käyttäen loitsuja(hän uskoo niihin) tarkoituksenaan hurmata kaivattuni keinoja kaihtamatta.
- odotan anteeksipyyntöä minun mustamaalaamisesta kaivatulleni ja muille kun hän on jäänyt kiinni, että saisi huomion pois tekemisistään ja tehtyä minusta pahiksen kaikkeen tekosilleem.
- odotan anteeksipyyntöä siitä miten on minuksi tekeytymällä tänne kirjoittaen kaikenlaista sabotoiden välejäni kaivattuuni ja varmistaen hänet itselleen. Itse en väkisiin ketään halua.
- odotan anteeksipyyntöä asioiden kääntämisestä päälaelleen mm.että olen mustasukkainen kun kaivattuni on nyt hänen kanssaan, että olisin kateellinen, että olisin obsessioitunut, että olisin narsistinen ja manipuloiva ja pilannut asioita kun olen tuonut julki hänen toimiaan. Kun katsotaan kuukausia taaksepäin niin on helppo nähdä mitä todella on tapahtunut ja kuka tehnyt mitä.
- haluan anteeksipyynnön siitä että on tietoisesti ja systemaattisesti toiminut kuukausien ajan häikäilemättömästi esittäen ystävää ja käyttänyt luottamustani hyväkseen saadakseen kaivattuni.
Tunnen syvää surua siitä miten luotin häneen ja miten hän on käyttänyt hyväkseen minua ja kaivattuani tekeytymällä hänen ystäväkseen ja minun ystäväksi ja koittamalla salakavalasti vietellä häntä kertomatta, että pitää yhteyttä häneen. Jos häärää usean miehen kanssa samaan aikaa niin sillon tuskin on aidosti sitoutunut kaivattuuni. Toisin kuin minä, hän on sosiaalisesti lahjakas ja uskottava. Asiat on helppo sillon kääntää päälaelleen. Minun sosiaaliset taitoni eivät ole hyvät sillä olen nepsy mutta oikeudenmukaisuudentuntoni on vahva. Aina voi kuitenkin miettiä, minkälainen ihminen toimii kuten luettelin ja mistä odotan anteeksipyyntöä.
Uskon, että minulla on oikeus olla vihainen siitä mitä minulle ja kaivatulleni on tehty ja miten asiat käännetään päälaelleen.
Otan vastuun niistä asioista mitä teen ja kykenen itsereflektointiin. En silti ota syytä siitä, jos ihminen itse sotkee elämänsä toimimalla seläntakana.
Kaivatulleni kirjoitan rakkaudella ja tälle "ystävälle" en. Siinä varmaan syy kirjoitusteni erilaisuuteen.
Jaoin tänne kirjasuosituksen manipuloinnin tunnistamiseksi (why does he do that?) sillä uskon, että se avaa näkemät kuka tekee ja mitä, vie keinot manipuloijilta ja siitä olisi apua kaikille kilteille ihmisille täällä jotka ovat joutuneet manipuloiduiksi tai vastaavaan tilanteeseen.
En ehdi täällä viettää aikaa juurikaan ja ainoastaan profiilillani kirjoitetut ovat minulta.- Anonyymi
Sä et voi omistella toisen ihmisen aviopuolisoa! Turhaa ruikutat, olet saastainen ja mt ongelmainen, et ymmärrä tekojas, mitä olet kohdistanut miehen puolisoon! Olet hirveuden perikuva, itse saatana!
Anonyymi kirjoitti:
Sä et voi omistella toisen ihmisen aviopuolisoa! Turhaa ruikutat, olet saastainen ja mt ongelmainen, et ymmärrä tekojas, mitä olet kohdistanut miehen puolisoon! Olet hirveuden perikuva, itse saatana!
Nyt sä sekoitat mut johonkin toiseen henkilöö. Kaivattuni ei ole naimisissa.
Hän on 30v.- Anonyymi
Et enempää kuin 24/7!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192