Scholzin sosiaalidemokraatit oli jäämässä 6-8 prosentin tuntumaan.

Anonyymi-ap

57

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikö keskustelu maita nat.si antti

    • Anonyymi

      Sama on suunta Suomessa demareilla.

      • Anonyymi

        Tutkimusten mukaan nimenomaan maahanmuutto oli kaikkein tärkein poliittinen kysymys Iowan osa valtion republikaaniäänestäjille. Juuri -siksi Trump voitti esivaalit ylivoimaisesti.


    • Anonyymi

      Moktar gubta sdp?

    • Anonyymi

      oomi8876

    • Anonyymi

      Saksassa demareiden hallituskoalitio tulee kärsimään murskatappion. Demareiden politiikka ajaa siellä päin seinää. Samoin kuin meillä. Maahanmuutto ei ole mikään autius, joka pelastaa kaiken. Tätä mantraa kansa ei enää Saksassa niele. Suomessa tulee käymään samoin.

      • Anonyymi

        Yhdessä sanoo Stubb ja kirjoittaa moktar gubta


    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      mumssia

    • Anonyymi

      Ja laita vasemmisto

    • Anonyymi

      Suomi toimii aina kuten saksa...
      Islam tuhoaa demarit

    • Anonyymi

      influenssa moktar gubta

    • Anonyymi

      Kyllä ne demarit osasivat Saksassakin maan talouden ajaa kuralle. Ei se ollut meidän yksinoikeus.

      • Anonyymi

        Meillä kyllä oli johdossa ylivoimainen tohelo, mutta Saksassa vellip"rse.


    • Anonyymi

      yhdessä nautiotaan maahanmuutosta kuten Juh/a Sipilä

    • Anonyymi

      SDP + vihr = katastrofi

    • Anonyymi

      agfaanijat-naisille hyvää

      muista taksikuskit panohommissa

    • Anonyymi

      yhdessä äänet PS sakille

    • Anonyymi

      ja mitä saksa niin suomi perässä----vanha viidakon sanonta pacosta

    • Anonyymi

      Onko Englannissa työväenpuolueelle käymässä samoin kuin SDP:lle Saksassa?

      • Anonyymi

        Ainakin heti valtaanpäästyään peruivat vaalilupauksensa.


    • Anonyymi

      moktar gubta sdp sanoo syyn?

      nimittäin tietää kaiken

    • Anonyymi

      Helmikuussa vaali näyttävät demareiden kannatuksen.

    • Anonyymi

      Saksalaiset ovat ilmeisen kyllästyneitä jatkuviin puukkohyökkäyksiin ja päälleajoihin.
      Suomessa ei uutisoida kaikista iskuista, aivan kuin tekijöitä halutaan suojella uhrien kustannuksella. Oikeusvaltioon vedotaan kun on kysymys turvapaikanhakijoista mutta kun syyllistyvät jopa lasten tappoihin Yle vaikenee.

    • Anonyymi

      Ps..

    • Anonyymi

      Samassa kannatus luvuissahan on myös suomi demarit, vasta hs teki gallupit oli kannatus 2-5 %.

    • Anonyymi

      Vance sanoi että maahanmuutto on euroopan suurin uhka

    • Anonyymi

      euroopan suunta

      Vance

    • Jos et halua massamaahanmuuttoa muslimimaista olet ”laitaoikeistoa”

    • Sepä se soli sali ratti.🌹🇩🇪

    • Anonyymi

      huolestuneena seuraankin sitä miten Antti Lindtman tuntuu myötäilevän tätä vallanhimoista afgaanitarta. Anttina olisin varovainen, tulee itämaista tikaria helposti selkään...?

    • Anonyymi

      kuulolla

    • Anonyymi

      Tänään selviää mitä mieltä saksan kansa on ollut demareiden politiikasta.

      • Anonyymi

        Tappio tuli. Saivat sentään 16% kannatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappio tuli. Saivat sentään 16% kannatuksen.

        Yllättävän hyvin surkealla politiikalla.


    • Anonyymi

      Ihanaa moktar gubtaa

    • Anonyymi

      SDP laskee kuten Saksan sossut. Kristillisdemokraatit ovat vastuuntuntoisia ja huolehtivat oikeasti vähäosaisista.

      • Anonyymi

        afd


      • Anonyymi

        afd


    • Anonyymi

      "Liittokansleri Olaf Scholzin johtama SPD näyttää yltävän vain noin 16 prosentin kannatukseen. Se on noin 9 prosenttiyksikköä vähemmän kuin edellisissä vaaleissa vuonna 2021."

      • Anonyymi

        oliko


    • Anonyymi

      hyssss

    • Anonyymi

      hyssstre

    • Anonyymi

      oli

    • Anonyymi

      Surkean politiikan johtopäätös.

    • Anonyymi

      Mikä oli äänestystulos?

    • Anonyymi

      Sdp on eläkeläisten taantuva velkavetoinen puolue, jolla ei ole mitään tulevaisuutta ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      yhdessä moktar gubta sanoo

    • Anonyymi

      hy6

    • Anonyymi

      tullit vaikuttaa

    • Anonyymi

      rydman?

    • Anonyymi00064

      moktar gubta AI

    • Anonyymi00065

      suomi toimii aina kuten saksa
      demarit putoaa marginaaliin ja vasemmistoliitosta tulee PS kaltainen maahanmuuttovastainen puolue

    • Anonyymi00066

      suomen demarit ei puhu yhtään saksan demeraista?

      hih

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe