https://www.kaleva.fi/laitaoikeisto-matkalla-vaalivoittoon-saksan-osaval/11313205?utm_campaign=Feedit&utm_source=Kaleva&utm_medium=RSS
PS. se povaa myös suomessa demareille mahalaskua ensi keväänä-aihe on sama-maahanmuutto
Nasiman kommenttia odotellen saksan tuloksesta
Scholzin sosiaalidemokraatit oli jäämässä 6-8 prosentin tuntumaan.
57
645
Vastaukset
- Anonyymi
eikö keskustelu maita nat.si antti
- Anonyymi
Sama on suunta Suomessa demareilla.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan nimenomaan maahanmuutto oli kaikkein tärkein poliittinen kysymys Iowan osa valtion republikaaniäänestäjille. Juuri -siksi Trump voitti esivaalit ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Moktar gubta sdp?
- Anonyymi
oomi8876
- Anonyymi
Saksassa demareiden hallituskoalitio tulee kärsimään murskatappion. Demareiden politiikka ajaa siellä päin seinää. Samoin kuin meillä. Maahanmuutto ei ole mikään autius, joka pelastaa kaiken. Tätä mantraa kansa ei enää Saksassa niele. Suomessa tulee käymään samoin.
- Anonyymi
Yhdessä sanoo Stubb ja kirjoittaa moktar gubta
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
mumssia
- Anonyymi
Ja laita vasemmisto
- Anonyymi
Suomi toimii aina kuten saksa...
Islam tuhoaa demarit - Anonyymi
influenssa moktar gubta
- Anonyymi
Kyllä ne demarit osasivat Saksassakin maan talouden ajaa kuralle. Ei se ollut meidän yksinoikeus.
- Anonyymi
Meillä kyllä oli johdossa ylivoimainen tohelo, mutta Saksassa vellip"rse.
- Anonyymi
yhdessä nautiotaan maahanmuutosta kuten Juh/a Sipilä
- Anonyymi
SDP + vihr = katastrofi
- Anonyymi
Niin kävi Saksassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kävi Saksassakin.
- Anonyymi
agfaanijat-naisille hyvää
muista taksikuskit panohommissa - Anonyymi
yhdessä äänet PS sakille
- Anonyymi
ja mitä saksa niin suomi perässä----vanha viidakon sanonta pacosta
- Anonyymi
Onko Englannissa työväenpuolueelle käymässä samoin kuin SDP:lle Saksassa?
- Anonyymi
Ainakin heti valtaanpäästyään peruivat vaalilupauksensa.
- Anonyymi
moktar gubta sdp sanoo syyn?
nimittäin tietää kaiken - Anonyymi
Helmikuussa vaali näyttävät demareiden kannatuksen.
- Anonyymi
Saksalaiset ovat ilmeisen kyllästyneitä jatkuviin puukkohyökkäyksiin ja päälleajoihin.
Suomessa ei uutisoida kaikista iskuista, aivan kuin tekijöitä halutaan suojella uhrien kustannuksella. Oikeusvaltioon vedotaan kun on kysymys turvapaikanhakijoista mutta kun syyllistyvät jopa lasten tappoihin Yle vaikenee. - Anonyymi
Ps..
- Anonyymi
Samassa kannatus luvuissahan on myös suomi demarit, vasta hs teki gallupit oli kannatus 2-5 %.
- Anonyymi
Vance sanoi että maahanmuutto on euroopan suurin uhka
- Anonyymi
euroopan suunta
Vance Jos et halua massamaahanmuuttoa muslimimaista olet ”laitaoikeistoa”
Sepä se soli sali ratti.🌹🇩🇪
- Anonyymi
huolestuneena seuraankin sitä miten Antti Lindtman tuntuu myötäilevän tätä vallanhimoista afgaanitarta. Anttina olisin varovainen, tulee itämaista tikaria helposti selkään...?
- Anonyymi
kuulolla
- Anonyymi
Tänään selviää mitä mieltä saksan kansa on ollut demareiden politiikasta.
- Anonyymi
Tappio tuli. Saivat sentään 16% kannatuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappio tuli. Saivat sentään 16% kannatuksen.
Yllättävän hyvin surkealla politiikalla.
- Anonyymi
Ihanaa moktar gubtaa
- Anonyymi
SDP laskee kuten Saksan sossut. Kristillisdemokraatit ovat vastuuntuntoisia ja huolehtivat oikeasti vähäosaisista.
- Anonyymi
afd
- Anonyymi
afd
- Anonyymi
"Liittokansleri Olaf Scholzin johtama SPD näyttää yltävän vain noin 16 prosentin kannatukseen. Se on noin 9 prosenttiyksikköä vähemmän kuin edellisissä vaaleissa vuonna 2021."
- Anonyymi
oliko
- Anonyymi
hyssss
- Anonyymi
hyssstre
- Anonyymi
oli
- Anonyymi
Surkean politiikan johtopäätös.
- Anonyymi
Mikä oli äänestystulos?
- Anonyymi
Sdp on eläkeläisten taantuva velkavetoinen puolue, jolla ei ole mitään tulevaisuutta ja hyvä niin.
- Anonyymi
yhdessä moktar gubta sanoo
- Anonyymi
hy6
- Anonyymi
tullit vaikuttaa
- Anonyymi
rydman?
- Anonyymi00064
moktar gubta AI
- Anonyymi00065
suomi toimii aina kuten saksa
demarit putoaa marginaaliin ja vasemmistoliitosta tulee PS kaltainen maahanmuuttovastainen puolue - Anonyymi00066
suomen demarit ei puhu yhtään saksan demeraista?
hih
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492