Etäinen veli

murau

Kertokaapa kokemuksia, vinkkejä ja sun muuta jos teillä on sama tilanne kuin itselläni. Eli minulla on noin kaksi kertaa itseni ikäinen veli johon minulla on aika etäinen veli-sisko-suhde. Emme juttele koskaan enempiä, puhumattakaan että kertoisin hänelle jotain omia asioitani jne. Rakastan häntä tietenkin ja pidämme toistemme puolta vanhemmille mutta on vaikea keksiä sanottavaa ihmiselle joka on niin paljon vanhempi ja aivan eri maailmassa kuin itse. Olen asunut suurimman osan elämästäni kolmestaan vanhempieni kanssa ja veli usein kaukana joten olemme nähneet harvoin. Olen nyt 18 enkä halua että tämä jää tällaiseksi :( Nyt saatatte ajatella että mikä pöyröö perheemme on ja etenkin minä mutta en ehkä ole yksin.

6

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      kutsu veljes joskus kylään ja yritä puhua sille keskeisitä asioista, vaikka työstä tai jotain...

    • pikkuinen veli

      Jos joskus tuntuu siltä ettei ole sisarukselle mitään sanottavaa, voi olla hiljaa. Kyseessä sentään on oma veli tai sisko, eli ei ole pakko keksiä mitään small talkin aiheita kohteliaisuuden vuoksi. Tietysti jos veljesi asuu kaukana niin olisi hyvä mailailla tai soitella säännöllisesti, etkä tarkemmin kertonut millaisessa maailmassa se veljesi sitten asuu. Mutta ikäero ei tarkoita ettetkö voisi veljesi kanssa jutella. Ei sisarusten kesken tarvitse olla jutuissaan mitenkään eksakti. Ihan hyvin voit kertoa asioita "omasta maailmastasi" jos haluat ja kysellä veljesi asioita jos kiinnostaa, veljesi varmasti osaa kertoa jotain "omasta maailmastaan" ja jos et jotain käsitä niin sitten aina voi kysyä. Sillälailla sitä juttua syntyy :)

      Voisin kuvitella että jos välinne eivät ole mitenkään kylmät niin veljesikin taatusti haluaisi olla sinulle läheisempi. Täytyy vain löytää oikea aallonpituus teidän välillenne. Siinä ei oikein kukaan ulkopuolinen osaa auttaa, ikävä kyllä...

      • Todella kateellinen pikkuve...

        Mun mielestä tässä teidän välillänne on voimakas eroottinen lataus joka kaipaisi purkautumista. Ainakin minua alkoi panettamaan ajatus ujoilevasta pikkuveljestä ja kenties ujoilevasta isoveljestä. Voi kun mulla olisi ihana 18wee pikkuveli.


    • perämies

      Olen 34 v. mies ja olen töissä merillä. Siis olen paljon pitkiä aikoja pois Suomesta. Oikeastaan olen käytännössä matkoilla koko ajan. Minulla on kanssa 20 v. sisko, mutta emme ole oikeastaan missään yhteydessä toisiimme. Muutin aikoinani opiskelujen takia nuorena pois kotoa ja sisko on pikku hiljaa tullut vain etäämmäksi. Emme ole koskaan olleetkaan todellisia sisaruksia, mutta ennen kuitenkin juttelimme jotain nähdessämme. Nyt ei oikeastaan nähdä koskaan, emmekä ole ottaneet yhteyttä toisiimme esim. puhelimitse vuosikausiin. Nähdessämmekin juttelu jää muutamaan yleisluontoiseen sanaan.

      Syy on tietenkin paljon minussa, koska olen koko ajan poissa, mutta muutenkaan en keksi siskon kanssa enää mitään juteltavaa. Hän on käytännössä minulle täysin vieras ihminen. Ja kun en tunne häntä, niin en myöskään kaipaa häntä. Voi tuntua karulta, mutta totta.

      • Kapteeni Koukku

        Kuulostaa romanttiselta. Jos veisit hänelle ensi kerralla kukkia, juottaisit humalaan ja vetäisit viikseen, tässä järjestyksessä.


      • kaiku ei vastaa

        surullista. Mut niin tää ihmiselo menee. 10 vuotta täälläkin on edelisestä tapaamisesta aikaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe