Hyvä perussuomalainen
Tulevissa kunta- ja aluevaaleissa perussuomalaisella kansanliikkeellä on tavoitteena säilyttää asemansa merkittävänä kuntapuolueena, alueellisena toimijana ja olla se aito oikea vaihtoehto!
Niin valtakunnan tasolla kuin paikallisesti kannatuksemme pysyy kun lunastamme sen joka päivä uudestaan puolustamalla Suomen ja suomalaisten etua.
Kannatus ei kuitenkaan realisoidu valtuutetuiksi ilman kattavia ehdokaslistoja jokaisessa kunnassa ja kaikilla alueilla. Ehdokaslistojen kokoaminen onkin työläs tehtävä, johon tarvitaan koko kentän panosta. Nyt jos koskaan on tärkeää, että kuntiin ja hyvinvointialueille saadaan runsaasti perussuomalaisia päättäjiä, jotka osaavat laittaa asiat tärkeysjärjestykseen!
Kiitos vielä kerran kenttäväelle! Ilman teidän tärkeää työtänne ei vaalien käyminen olisi mahdollista.
Nyt on aika kääriä hihat, kerätä ehdokkaat ja voittaa vaalit!
Joopati joo, asiat tärkeysjärjestykseen kyläkoulujen lopettamisella! Ei pysty äänestään PS enää!
PS jäsenkirje
51
860
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä puhe. Ei yhtään vasemmistolaista ruikutusta. Koulut joutikin mennä, kun ei oppilasluku ollut kaikkien puolueiden sopiman mukainen.
- Anonyymi
miehen puhetta. hyvä orimattila ei mene muiden vasemmistohömppään. arvot ja sivistys kotoa koulu vain stalinistinen järjestys!
- Anonyymi
Kiitos kirjeestä. En kuuna kullan valkeana ennää koskaan äänestä perusjuomalaisia. Ne tuhoavat kaiken.
- Anonyymi
Perusjuomalaiset saa kuntavaaleissa koko valtakunnassa noin 10% kannatuksen ja seuraavissa eduskuntavaaleissa kannatus on niinkin hyvä kun 8,50%
- Anonyymi
Taitaa olla suuria vaikeuksia persujen saada ehdokkaita seuraaviin vaaleihin. On paljon pettyneitä entisiä persuja.
- Anonyymi
Höpö höpö. Lista täyttyy hyvää vauhtia.
Laatu ehdokkaita jälleen kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Lista täyttyy hyvää vauhtia.
Laatu ehdokkaita jälleen kerran.Vai laatu ehdokkaita. Koska niitä on ollut persuilla?? Keskustalla on Riitan lisäksi hyviä mies ja nais ehdokkaita. Kyllä kelpaa persuihin verrattuna.
- Anonyymi
Keskusta tulee kokemaan rökäletappion vaikka siellä pari hyvää onkin. Naisoletettu voi päästä läpi, mutta on senverran jo kujalla että yhteistyö tulee olemaan vaikeaa...
- Anonyymi
Kuka tietää kuka hoitaa Persussuomalaisten ehdokkaita vaaleihin? Olisin kiinnostunut jos pääsee ehdokkaaksi. Tavotteena olisi päästä valtuuston ja laittamaan Orimattilan asioita kuntoon. T: Ilkka
- Anonyymi
Varmaan kalkkikärryn työntäjä tai mittamies osaavat sanoa keneen voit ottaa yhteyttä kun haluat persujen ehdokkaaksi.
Mutta jos voit niin harkitse hyvä ihminen mihin olet menossa ja miltä listalta.
- Anonyymi
Onko tämä persujen virallinen tiedotus palsta vai yleinen kaikille? Kepulaiset saavat osallidtua?
- Anonyymi
Ainoastaan meille persuille. Hallitsemme joka instanssia Orimattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ette hallitse autolla ajamista!
Kovaa alamäkeä mennää! PS. päin ympyrää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vaatii kyllä perusteluita! Löytyykö?
- Anonyymi
Sille ette vinkujat vaan mahda mittäään että persut on Orimattilan ainut oikia voima.
- Anonyymi
Jep. Meillä on tieto ja taito kehittää kaupunki nousu-uralle.
Siinä sivussa kuivatamme tatamit.
- Anonyymi
Ilman Perussuomalaisten valtuutettujen huippuosaamista Orimattila olisi kusessa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Tv Jari
- Anonyymi
Persuissa on joka alan asiantuntijoita. Orimattila laiva on nyt kovassa nosteesssa.Pakko korjata kokoomuksen tyhmyyksiä kuten henna ym ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa on joka alan asiantuntijoita. Orimattila laiva on nyt kovassa nosteesssa.Pakko korjata kokoomuksen tyhmyyksiä kuten henna ym ym.
Olen samaa mieltä. Tv Ville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tv Ville
Hyvä Ville. Meillä menee hyvin. Tv Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Ville. Meillä menee hyvin. Tv Jari
Kyllä. Me osaamme myös somemaailman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Me osaamme myös somemaailman.
Näin on. Nyt lähden mopoilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Nyt lähden mopoilemaan.
Sinähän pyöräilet sähköpelillä? Onko ollut mittahommia?
- Anonyymi
Kuka on persujen pomo Orimattilassa? Onko se sittenkin veturi mies?
- Anonyymi
En ole. Pitävät minua tyhmänä, mitä en kyllä ymmärrä.
- Anonyymi
PS pomot kokoontuivat tänään Mäkelän ja Purran johdolla r kioskin edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS pomot kokoontuivat tänään Mäkelän ja Purran johdolla r kioskin edessä.
Oliko Jarikin mukana. Hänpä on eri kiva persuksi.
- Anonyymi
Mie lähden ehdolle. kohta alkaa kampanja! make ola smart again eli mosa! kaikille lunta talvella ilmastonmuutos?? , mahanmuutto seis!!!! ja koulu kuti palautettava keinoila millä hyvänsä
- Anonyymi
Saat ääneni on hyvät tavotteet. Toivotttavasti olet kepu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ääneni on hyvät tavotteet. Toivotttavasti olet kepu.
Täytyy sanoa että teillä on molemmilla (?) ongelmia kirjoituksessa. Noin muutoin kuulostaa hyvältä :) Mahan muutosta en tiedä mikä se on, mutta kuulostaa pahalta. Maahanmuutto on ok... ja maalle muutto.
- Anonyymi
Vika kerta kun persujq äänestin. Vetäkää v****u päähån
- Anonyymi
Peruilla tutisee jo puntissa kun ensi vuonna saavat roiman tappion Orimattilassa. Hymyt hyytyy jo nytten.
- Anonyymi
Saatanan kommarivikisijät. Meillä on hyvä hallitusohjelma ja maaliman paras kaupunginjohtaja. Älkää mussuttako.
- Anonyymi
näin juuri ilman petteriö riikkaa ja kallea olisi orimattila tuhossa nyt toivoa vielä kalle ville johtaa kuin columpus ameriikam valloitusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin juuri ilman petteriö riikkaa ja kallea olisi orimattila tuhossa nyt toivoa vielä kalle ville johtaa kuin columpus ameriikam valloitusta
Kalle on kova pätkä. Villestä ei voi mainita mittään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on kova pätkä. Villestä ei voi mainita mittään.
Näin on. lakkauttaa niiden kuivannon kermaperseiden koulunkin. Hyvä,hyvä !
- Anonyymi
Kiitos perusjuomalaiset kun pelastatte orimattilan. Ilman teitä olisimme kusessa ja kunta vero olisi korkealla.
- Anonyymi
Onkohan se ääni kuningatar ehdokkaana persuissa? Se mikä oli lähellä päästä eduskuntaan. Ekberg.
- Anonyymi
Mikäs sen Kekkenbergin työhistoria on? Onko tehny päivääkään töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sen Kekkenbergin työhistoria on? Onko tehny päivääkään töitä
No eipä nuo persut muutenkaan töistä ole innostuneet. Veronmaksajien rasitteena kulkevat yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä nuo persut muutenkaan töistä ole innostuneet. Veronmaksajien rasitteena kulkevat yleensä.
Valehtelet! Olassa jokainen valtuutettu saa rahansa työnteosta tai ansaitusta eläkkeestä. Taas on sun kommentti yhtä mettässä kun aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet! Olassa jokainen valtuutettu saa rahansa työnteosta tai ansaitusta eläkkeestä. Taas on sun kommentti yhtä mettässä kun aina.
Kiitos oikaisusta Jari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos oikaisusta Jari.
Joo kiitos. Hatuttaa vaan kun täällä on joskus väärää tietoa persuista.
- Anonyymi
Ai se, joka tulee aina torillakin valmiiseen pöytään? Silleen ne käyttäytyy, kun luulee olevansa joku merkittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se, joka tulee aina torillakin valmiiseen pöytään? Silleen ne käyttäytyy, kun luulee olevansa joku merkittävä.
Nyt meni yli persu ymmärryksen.
- Anonyymi
En bonjaa tuota kekkenbergiä. Kuka lie.
- Anonyymi
Kari Tapion laulun sanoin:
Olen perussuomalainen. - Anonyymi
Kuulemma mittamies on ehdokkaana seuraavissa vaaleissa. Ääni hänelle ei mene hukkaan niin kuin monille muille persuille.
- Anonyymi
Jarille miekin vetäsen numberin kun on mukavin persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarille miekin vetäsen numberin kun on mukavin persu.
Niin on. Jari aina ilosesti tervehtii kun pyöräilee tai moboilee Erkkontiellä ja me istutaan ärrän terassilla. Kiireinen on mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569