Jälkiperinnässä olevan velan alkuperää?
Noitahan voi tehtailla kuka tahansa ja laittaa minkä tahansa tilinumeron, kun velan alkuperää ja alkuperäistä summaa ei kerrota. Kyllä täällä suomessa on sallittua mikä tahansa, mutta kun kansalainen tekee pienenkin virheen, niin kyllä ollaan heti oikeudella uhkaamassa.
Miksi Lowell ei ilmoita kirjeessä
4
176
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Itsekin uskon maksavani toista kertaa velkojani, koska velkojen myyntirumba on jo sekin häivyttänyt alkuperäisen summan ja se joka otti niistä päävoiton, on niin hämäräheikki ettei ole tosikaan.
Eikä ulosottajakaan ole puhdas pulmunen näissä kuvioissa.- Anonyymi
Keneltä voi pyytää ulosotossa olevien velkojen tarkistamista vai pitääkö vain hyväksyä että kusetusta tämä koko homma vain on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä voi pyytää ulosotossa olevien velkojen tarkistamista vai pitääkö vain hyväksyä että kusetusta tämä koko homma vain on?
Itse olen saanut parhaimman lainainfon verottajan positiivisen luottotietorekisterin tiedoista. Siellä on no. mainittu se alkuperäinen luotonantaja, ei perintäyhtiö. Tosin velkasaldo on aivan eri kuin uo:n, koska lainapääoma on siellä se todellinen summa, eikä korkojen, perinnän, uo-taulukkomaksujen ja kulujen rasittama.
Itselläni ero on 10t euroa! Eli, olen maksanut velkojani viisi vuotta, mutta velkasaldo on käsittelyissä kasvanut 24 tuhanteen. (alunperin velkaa 14t, mutta uo:n jälkeen 24t) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen saanut parhaimman lainainfon verottajan positiivisen luottotietorekisterin tiedoista. Siellä on no. mainittu se alkuperäinen luotonantaja, ei perintäyhtiö. Tosin velkasaldo on aivan eri kuin uo:n, koska lainapääoma on siellä se todellinen summa, eikä korkojen, perinnän, uo-taulukkomaksujen ja kulujen rasittama.
Itselläni ero on 10t euroa! Eli, olen maksanut velkojani viisi vuotta, mutta velkasaldo on käsittelyissä kasvanut 24 tuhanteen. (alunperin velkaa 14t, mutta uo:n jälkeen 24t)Ja täällä vielä Toopet väittävät että mitään korkoa ulostossa ei ole, no onhan siinä ja se vasta kallis onkin.
Kyllä tämä on sairas järjestelmä,oikea kusetus rankaisu koko systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194087
- 1153892
- 503565
- 612852
- 2002701
- 492458
- 202429
- 202356
- 412239
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412185