Pattayallakin ropsahti tänään vettä auringonlaskun aikaan sillä erotuksella, että meillä on täällä kamerat https://aijaa.com/E0QoBN
Tuo valokuva aiheuttaa muutaman kysymyksen.
Miten matkasit pelipaikalle, onko sulla pumpattava kajakki kuten tehdasköyhällä hukkapalalla, varmaankin otit räpsyjä myös matkastasi pelipaikalle räpsyttelemään.
Kaikki uskoo jälleen.
Eikö tullut mieleen mitään muuta paikkaa nauttia ruokaa ja juomaa, esimerkiksi varsin mukavalla kattoterassilla erittäin korkealla sateenvarjojen kanssa?
Ropsahtanut räpsäyttelijä.
9
190
Vastaukset
- Anonyymi
Sihteeripojalla on vakavia ongelmia tuon ymmärryspuolen kanssa. Meinaatko että kun sinä et ole Chiang Maissa, niin sitten kukaan muukaan ei ole Pattayalla?
Pattayalla on jokunen sata suomalaista vähintään paraikaa. Kymmenkunta tuttuakin ainakin, en ole laskenut.
Et tiedä edes mistä tuo kuva on, minä tiedän tarkalleen ja tuosta ei ole kuin 200 metriä Jukan Icu- baariin. Eräs roteva suomalaismies asuu tuosta 50 metrin päässä, tai ainakin asui.
Ihmisillä on kameroita ja ihmiset ottaa kuvia Pattayallakin, myös suomalaiset. Vesi laskee usein puolessa tunnissa - tunnissa, joten siihen jäädään odottelemaan missä ei liikkuminen enää ole fiksua.
Veikkaan että joku suomalainen Icun asiakas on kuvan Buakhaolta ottanut ja ei siinä sen kummempaa "pelipaikkaa" olla varmaankaan etsitty.
Tuossa on yksi sporttibaari 300 metrin päässä jossa on muhkea aamiainen 250 bahtilla. Kävin siellä salin jälkeen arviolta 100 kertaa.
2010, mökillä yksin tänään, siunattu rauha. Huomenna tulee kaikki lapset illalla.- Anonyymi
Veikkaat.
Niin näitä veikkauksia voi imuroida.
Tiedät tarkalleen kuvauspaikan, tottakai tiedät sbugena paikan, olethan viettänyt maisemissa tuhat yötä sammuen milloin mihinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaat.
Niin näitä veikkauksia voi imuroida.
Tiedät tarkalleen kuvauspaikan, tottakai tiedät sbugena paikan, olethan viettänyt maisemissa tuhat yötä sammuen milloin mihinkin.Miksi vietät yösi netissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vietät yösi netissä?
Voisiko johtua siitä että minua ei ole olemassa ja olen Paraisissa tai Paraisilla, sinun vaikuttaen Vantaassa tai Vantaalla, kun olet jossain peräkylän umpikujan päässä punaisessa pienessä torpassasi yökusellasi tarkistamassa mitä oireilet aamuvellisi aikaan tarkemmin ajatellen minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko johtua siitä että minua ei ole olemassa ja olen Paraisissa tai Paraisilla, sinun vaikuttaen Vantaassa tai Vantaalla, kun olet jossain peräkylän umpikujan päässä punaisessa pienessä torpassasi yökusellasi tarkistamassa mitä oireilet aamuvellisi aikaan tarkemmin ajatellen minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Oletko Ranskan Paraisilla vai mahdollisesti Paraisissa?
- Anonyymi
Suomi ja Mikkeli eilen rops rops?
https://aijaa.com/2vcIZu
Tuo valokuva aiheuttaa muutaman kysymyksen. Miten kuvaaja muka matkasi pelipaikalle leveilemään? onko sulla pumpattava kajakki kuten tehdasköyhällä hukkapalalla, varmaankin otit räpsyjä myös matkastasi pelipaikalle räpsyttelemään.
Kaikki uskoo jälleen. Eikö tullut mieleen mitään muuta paikkaa nauttia ruokaa ja juomaa, esimerkiksi varsin mukavalla kattoterassilla erittäin korkealla sateenvarjojen kanssa?
>§<- Anonyymi
Tänään, huomenna ja loppuelämän jopa nauttien omaksumastaan nimimerkistä
> §§§§§§§§§§§§§§ <
- Anonyymi
Tuo kuva löytyy facesta paikasta thailand life, muutaman päivän takaa... on siis varastettu sieltä.
- Anonyymi
Tuo kuva on selvästi ihan ihmisen ottama valokuva, eikä mikään thailand lifen ottama.
Se ihminen on ollut Pattayalla "pelipaikoilla" ja ottanut kuvan. Jokainen kuva on ihmisen ottama ja tuon kuvan ottaja on lähettänyt sen pientä palkkiota vastaan Thailand Life- julkaisulle.
Samoin toimitaan Suomessa. Iltamoska maksaa 50-100 euroa julkaistuista kuvista.
Vain selvään omaan kaupalliseen tarkoitukseen toisten kuvien julkaisun voi kieltää, mutta muutoin se on niin yleistä että siitä on turhaa rikosilmoitusta tehdä. Toisten ottamia kuvia liikkuu miljardeja maailmalla joka päivä ja samoja kuvapohjia käytetään lukemattomissa meemeissä ja muissa kuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446