Joudun luopumaan sinusta, kun on kulunut liikaa aikaa. 😢
Näin viime yönä sinusta unta, jollaista en ole ennen nähnyt, kun tapailimme. Olimme tutkimassa porukassa muinaislinnaa vuorella. Pussailimme. Sitten menin valmistelemaan ruokaa. Istuit nuotiolla ja kuulin kuinka yksi naisista haukkui minua selän takana sinulle.
Elämä on luopumista
12
465
Vastaukset
- Anonyymi
Joko ehti kolme viikkoa kulua?
- Anonyymi
On kulunut paljon pidempi aika...
- Anonyymi
Mitä ihmettä. En kirjoittele tuollaisia.
- Anonyymi
sinähän elät vain toisten mielipiteistä ei se mitään se on sinun elämääsi itse elän hyvää elämää nyt miettimättä yhtään ketään eikä kiinnosta kenenkään juorut tai mielipiteet Mun elämä🖕🖕
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Äläpäs nyt hosu. Kyllä tämä tästä vielä lähtee.
- Anonyymi
Vain yksi kirjoittaja pystyy tähän viestien poistoon.. huomasitteko?
- Anonyymi
Kirjoittajat eivät voi poistaa keskustelufoorumien viestejä. Vain adminit, modet ja modebotit voivat niin tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajat eivät voi poistaa keskustelufoorumien viestejä. Vain adminit, modet ja modebotit voivat niin tehdä.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.Oisko käyny meillä kalaonni
- Anonyymi
Joo, on täällä yksi vakiopalstalainen, joka niitä pystyy poistelemaan
- Anonyymi
Tuollaisia tarinoita on helppo keksiä, niin.
https://m.youtube.com/watch?v=OjCEVCudqN8 - Anonyymi
Oispa kesä ainainen😪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999