Sofia ei tehnyt ostotarjousta Martinan ostamasta talosta.
Sofia ei tehnyt ostotarjousta Martinan ostamasta talosta
10
170
Vastaukset
- Anonyymi
Sofialla kun ei ole rahaa, kun ne menee laukkuihin ja luxus tuotteisiin!
- Anonyymi
Hernariin ja ruikkikseen menee myös pieni siivu.
- Anonyymi
Sofian rahat olisivat riittäneet korkeintaan yhteen ikkunankarmiin.
- Anonyymi
Levi on liian vaatimaton paikka Sofialle.
- Anonyymi
On Levilläkin kauneushoitoloita ja hotellejakin. Stefu hankki Sofialle laskettelunopettajan ja kalliit sukset ja Sofia pyllisteli rinteessä esitellen eri lasketteluasuja. Se oli niin luksusta. Esitteli myös mun Levin mökkiä ja kalliita merkkisaappaita mitkä Stefu oli ostanut Sofialle lahjaksi. Kaikki oli sitä Martinan suosikkimerkkiä mitä Sofia esitteli Stefulta saaneensa. Myös shamaanilla tämä rakastunut pariskunta kävi.
Sitten se teatterin toinen puoli että hotelliin Sofia meni Stefun riehumista pakoon, joskus joidenkin poikien mökkiinkin. Stefu kuvasi instaansa kun Sofia kompasteli suksiensa kanssa kun piti mennä hissiin. Sofia kertoi että on kyllä lautaillut mutta laskettelu oli hieman hakusessa. Seiskassa oli myös että Stefu oli soittanut kaverilleen ja pyytänyt rahaa koska Sofian sukset oli niin kalliit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Levilläkin kauneushoitoloita ja hotellejakin. Stefu hankki Sofialle laskettelunopettajan ja kalliit sukset ja Sofia pyllisteli rinteessä esitellen eri lasketteluasuja. Se oli niin luksusta. Esitteli myös mun Levin mökkiä ja kalliita merkkisaappaita mitkä Stefu oli ostanut Sofialle lahjaksi. Kaikki oli sitä Martinan suosikkimerkkiä mitä Sofia esitteli Stefulta saaneensa. Myös shamaanilla tämä rakastunut pariskunta kävi.
Sitten se teatterin toinen puoli että hotelliin Sofia meni Stefun riehumista pakoon, joskus joidenkin poikien mökkiinkin. Stefu kuvasi instaansa kun Sofia kompasteli suksiensa kanssa kun piti mennä hissiin. Sofia kertoi että on kyllä lautaillut mutta laskettelu oli hieman hakusessa. Seiskassa oli myös että Stefu oli soittanut kaverilleen ja pyytänyt rahaa koska Sofian sukset oli niin kalliit.Martina kävikin ennen tuota hakemassa Leviltä omat suksensa pois mökiltä. Seuranaan oli valokuvaajansa sekä Martinan ystävää siihen aikaan esittänyt Roope. Nythän Roope on Sofian bestis. Martina kirjoitti että "mun suksilla ei kyllä ala suksimaan". Sitten se kirjoitusviheitä hokeva, joka ei itsekään osaa kirjoittaa, irvaili tuota suksimaan, kun ei ole äidinkielenopettaja ja koulut jääneet käymättä. Ei siis ymmärtänyt tuota sanaa että se on vanha sanonta, joita Martina aina joskus mielellään käyttääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se teatterin toinen puoli että hotelliin Sofia meni Stefun riehumista pakoon, joskus joidenkin poikien mökkiinkin. Stefu kuvasi instaansa kun Sofia kompasteli suksiensa kanssa kun piti mennä hissiin. Sofia kertoi että on kyllä lautaillut mutta laskettelu oli hieman hakusessa. Seiskassa oli myös että Stefu oli soittanut kaverilleen ja pyytänyt rahaa koska Sofian sukset oli niin kalliit.Tonttulassa Stefu oli riehunut ja paiskinut ovia ja Sofia oli uhannut soittaa poliisit. Koskaan Sofia ei ole soittanut eikä ole tehnyt rikosilmoituksia elättäjistään vaikka ovat pahoinpidelleet ja jopa huoritelleet julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tonttulassa Stefu oli riehunut ja paiskinut ovia ja Sofia oli uhannut soittaa poliisit. Koskaan Sofia ei ole soittanut eikä ole tehnyt rikosilmoituksia elättäjistään vaikka ovat pahoinpidelleet ja jopa huoritelleet julkisesti.
Tuo oli mielenkiintoista että niiden piti mennä uutena vuotena 2020 Stefun kanssa Dubaihin, jossa Ranta-ahokin oli viettämässä syntympäiviään mutta sitten tulivat vain autolla Keskiselle. Se oli ihmettelyn aihe. No, siitä parin viikon päästä Ranta-aho pidätettiin Marbellasta Stefun asunnosta. Tai siis sieltä lähistöltä. Poliisit mursivat Stefun asunnon oven ja siitä on video. Sofia kertoikin että on soitellut Ranta-ahon kanssa ja kertoi että viimeksi juuri tuona uutena vuotena. Sofia halusi tuoda esille että on ollut yhteydessä Ranta-ahon kanssa ja että heillä on hyvät välit. Ranta-aho kertoi että Sofia yritti takaisin.
- Anonyymi
Juuri näin. Talo on aivan liian pieni hänelle.
- Anonyymi
Etenkin kun *mun talo* lomaosake, muutaman viikon käyttöoikeus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987