Mulla on ihan hirveä ikävä sua

Anonyymi-ap

Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.

47

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita viestii jo lopultakin. 😊

      • Anonyymi

        Ajattelin yrittää nähdä sattumalta hänet. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin yrittää nähdä sattumalta hänet. 😔

        Toivottavasti näet. 😊Tsemppiä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti näet. 😊Tsemppiä. 👍

        Kiitos sinulle 😎.


    • Anonyymi

      Et ole hän, mutta mieti sitä ihmistä. Voisiko hän inhota sinua?

      • Anonyymi

        En usko että inhoaa mua, mutta sitä että mulla on tunteita häneen. Kaikki on ok, jos en näytä niitä tunteita hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että inhoaa mua, mutta sitä että mulla on tunteita häneen. Kaikki on ok, jos en näytä niitä tunteita hänelle.

        Just. No kuule sitten se ihminen ei ole sua varten. Ei kukaan voi inhota tunteiden takia! Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. No kuule sitten se ihminen ei ole sua varten. Ei kukaan voi inhota tunteiden takia! Tsemppiä!

        Ei inhoa tunteiden takia vaan niitä tunteita. Sä et kässää tätä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei inhoa tunteiden takia vaan niitä tunteita. Sä et kässää tätä nyt.

        En taida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida.

        Enkä minä jaksa koko iltaa vääntää kanssasi. Hän ei inhoa minua vaan ehkä sitä tunnetta että minä rakastan häntä. jos ei rakasta takaisin. Et sinäkään halua sellaisen rakastavan itseäsi, jota et rakasta takaisin. Vaikka et varsinaisesti sitä ihmistä inhoakaan. Ja mulle riitti tämä omahyväiset palstalapset nyt taas. Lähden ulos ja sitten siivoan tämän ihanan kotini loistokuntoon. Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä jaksa koko iltaa vääntää kanssasi. Hän ei inhoa minua vaan ehkä sitä tunnetta että minä rakastan häntä. jos ei rakasta takaisin. Et sinäkään halua sellaisen rakastavan itseäsi, jota et rakasta takaisin. Vaikka et varsinaisesti sitä ihmistä inhoakaan. Ja mulle riitti tämä omahyväiset palstalapset nyt taas. Lähden ulos ja sitten siivoan tämän ihanan kotini loistokuntoon. Moi

        Okei. Kyllä mä ton tajusin. En vaan tajua miten joku voi inhota sitä. Ja miten ihminen ei pysty käsittelemään asiaa, vaan inhoaa. Moi moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kyllä mä ton tajusin. En vaan tajua miten joku voi inhota sitä. Ja miten ihminen ei pysty käsittelemään asiaa, vaan inhoaa. Moi moi.

        Jotkut palstalla kirjoittelevat elävät jossain ihme tosi-tv-ohjelmassa, jossa kaikki tunteet on koko ajan TOOOOOSI suuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kyllä mä ton tajusin. En vaan tajua miten joku voi inhota sitä. Ja miten ihminen ei pysty käsittelemään asiaa, vaan inhoaa. Moi moi.

        Tuo mistä tuo toinen kirjoitti on aivan totta. Omalla kohdalla täysin samanlainen tapaus, ei vaan ilmennyt inhona vaan pelkona ja pakenemisena ja alkoi tyrkyttämään minulle paremmin minulle käyviä naisia ja aloitti sellaisen sirkuksen että oli vaan luovutettava.


    • Anonyymi

      Olispa kiva nähä ja jutella. Välitän niin paljon.

      • Anonyymi

        Niin mustakin olis.


    • Anonyymi

      Sinulla on hieman reippaammin päässä vikaa.

      • Anonyymi

        Sinulla on hieman ikävä tapa sanoa mielipiteesi keskustelupaltoilla. Suuret luulot itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on hieman ikävä tapa sanoa mielipiteesi keskustelupaltoilla. Suuret luulot itsestäsi?

        Kokemus. En luule, vaan tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemus. En luule, vaan tiedän.

        Haista sinä jo pska siellä. Minun päässä ei ole mitään vikaa. Miten tuollaisella suomi24:lla luuhavalla toisia haukkuvalla itsekkäällä sinulla voisi olla kokemusta jostain todellisesta. Ei mitenkään. Eiköhän minun elämänkokemus ja tietämys ylitä tuollaisen rakkikoiran mennen tullen. Pidä jo suusi kiinni. Sinä et yhden 2 lauseen aloituksen perusteella ole pätevä täällä muita arvioimaan.. Kysy jos on kysyttävää äläkä tarjoa lapsellisia diagnoosseja täällä.

        Todennäköisesti et edes ymmärtänyt mitä tarkoitin, koska olen fiksu ja sinä et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä jo pska siellä. Minun päässä ei ole mitään vikaa. Miten tuollaisella suomi24:lla luuhavalla toisia haukkuvalla itsekkäällä sinulla voisi olla kokemusta jostain todellisesta. Ei mitenkään. Eiköhän minun elämänkokemus ja tietämys ylitä tuollaisen rakkikoiran mennen tullen. Pidä jo suusi kiinni. Sinä et yhden 2 lauseen aloituksen perusteella ole pätevä täällä muita arvioimaan.. Kysy jos on kysyttävää äläkä tarjoa lapsellisia diagnoosseja täällä.

        Todennäköisesti et edes ymmärtänyt mitä tarkoitin, koska olen fiksu ja sinä et.

        Jahas, iltadiapamien aika sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, iltadiapamien aika sulla.

        Pösilö mikä pösilö, yritäpä sitä vakuuttaa, ei ole psykatestejä kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, iltadiapamien aika sulla.

        Saatpa ainakin hetken kuvitella että tämä avautujamies on tämä naurettavan katkeruutesi kohde. Harmi että joudut uusimaan reseptin monta kertaa illassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatpa ainakin hetken kuvitella että tämä avautujamies on tämä naurettavan katkeruutesi kohde. Harmi että joudut uusimaan reseptin monta kertaa illassa

        Itku kurkussa väljähtynyt viinilasi edessä


    • Anonyymi

      Minulla myös on sinua ikävä ja haluaisin enemmän, kuin mitään, että tavataan. Jos ne ei ole vihan tunteita niin en varmasti inhoa, päin vastoin olisin ikionnellinen, jos näyttäisit tunteesi vihdoin.

      • Anonyymi

        Kyllä me vielä näemme, jos se musta on kiinni
        Nyt poistun. ap


    • Anonyymi

      En todellakaan inhoa:)

    • Anonyymi

      Ilmoitan vaan että en inhoa koska mullakin on tunteita suhun.
      Tämä sille miehelle jonka kanssa ei olla vielä päästy kunnolla alkuun.
      Joten ei huolta, hiljaa hyvä tulee. Näytät vaan niitä tunteita uloskin päin, niin ei mene minulla arvailuksi vaan voin sitten vaikka varmemmin lähestyä.

      • Anonyymi

        Kai ymmärrät, ettei mitään enempää ole tulossa.


      • Anonyymi

        Yritän kun vaan nähtäisiin useammin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät, ettei mitään enempää ole tulossa.

        Sinulla lievästi sanoen poukkoilee tämä ns asia mistä naisena esiintyvälle kertoilet, välillä mitään miestä ei ole, sitten se on varattu, sitten löytänyt jotain muuta ja tämän absurdin psyykkaamisen ympärillä elämä pyöriikin


      • Anonyymi

        noi vastas sivusta. Ne ei ole aloittaja. Epäkohteliasta kun vastasit mulle niin epärehelliset puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät, ettei mitään enempää ole tulossa.

        Kai ymmärrät, että sinä et tiedä tuon ihmisen tulevista suhteista yhtään mitään.
        Mikä vttu sua vaivaa kun et tajua miten tyhmä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lievästi sanoen poukkoilee tämä ns asia mistä naisena esiintyvälle kertoilet, välillä mitään miestä ei ole, sitten se on varattu, sitten löytänyt jotain muuta ja tämän absurdin psyykkaamisen ympärillä elämä pyöriikin

        Oh, mitään miestä tai naista ei ole. Olen sen täällä monesti sanonut. Joku vaan ei halua sitä uskoa. Taas kaivellaan jotain vanhoja, katsotaanko saadaanko joku peloteltua..


    • Anonyymi

      Milloin näit minut?

      • Anonyymi

        Monta kertaa nähnyt hänet.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hilijoo m mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hilijoo m mies

        Oisko kuitenkin M eikä m?


    • Anonyymi

      Eilen taisin nähdä.

      • Anonyymi

        Minutko? Missä muka? Sunnuntainako?


    • Anonyymi

      Tunnen sinun epävarmuuden meistä ja samaan aikaan sen valtavan kasvavan voiman, mikä sussa on, mikä kannattelee tarpeen tullen myös minua. Tunnen ikävää ja turvalliselta tuntuvaa välittämistä. Mystistä ja mieltä lämmittävää, lohdullistakin. Aistin energioita liiankin hyvin ja sinun energiat tunnen vaan niin voimakkaasti. Joskus keväällä sanoit minulle, että olemme yhtä ikuisesti.. Painoin sen sillon syvälle sydämeeni ja siltähän tämä on tuntunut. Tuli mitä vaan niin siellä sä aina olet.. ajatuksissa ja sydämessä.

      • Anonyymi

        En ole sanonut hänelle noin. Eihän aloitus sovi yhtään tuollaisen sanojan kirjoittamaksi.


    • Anonyymi

      Mieluisia vastauksia saa sitten napsia näköjään 😉 no oli miten oli. Mehän nähdään pakostakin kun samalla alueella ollaan.
      Siinä se sitten selviää ilman välikommentteja.
      Hyvää yötä Miehelle jota kuitenkin ajatellen, sopii tai ei. Ajatukset eivät ketään loukkaa kun ne on lämpimiä 🙂

      • Anonyymi

        En minä ole mies.


    • Anonyymi

      Miten sitä voi inhota? Päinvastoin.

    • Anonyymi

      Ymmärrän ja en kääntynyt siihen fiilikseen. Ne on niitä lostonfeelingejä..

    • Anonyymi

      En inhoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe