Jos suviksissa sattuu oikein helteinen päivä, niin voisko siellä pitää bikineitä?
Entä oman vaunun "alueella" eli edessä?
Lyhyetkin vastaukset riittää...
Bikinit suviseuroissa?
26
9885
Vastaukset
- Make
Biitsille sopii, mutta ei mielestäni suvareihin. Eihän sitä kukaan kiellä, mutta aika oudolta näyttäisi. Jos olet viehättävä nainen, katselen sinua mielelläni muutenkin.:)
- Vesipeto
Rannalla saa toki pitää bikineitä, mutta suviksissa vois olla vähä juhlavampaa päällä.
Mut en mä ainakaa ala kieltään mitään.
- nasaretti
ensinnäkin kirjoituksesi ei ole totinen.
vastauksen kysymykseesi tiedät itsekin;hyvin pärjää hihattomallakin paidalla ja hameelle,sortseilla...
bikinit ja uimapuku kuuluvat uimarannalle.
jos tuommosia mietit,pää asiasi ei ole seurapuheiden kuunteleminen.
älä viitti höpöttää tuollasia juttuja.- Vesipeto
En ole ihan samaa mieltä. Neuvoisin pukeutumaan toisin, mutta en kyllä tuomitse bikineitäkään. Ei bikinit kyllä uimisenkaan ole tarkoitettu.
- nasaretti
Vesipeto kirjoitti:
En ole ihan samaa mieltä. Neuvoisin pukeutumaan toisin, mutta en kyllä tuomitse bikineitäkään. Ei bikinit kyllä uimisenkaan ole tarkoitettu.
mutta ei kyllä bikinit ole seurapukeutumistakaan.alimmaisena vaatekertana käy...
- frufani
Vesipeto kirjoitti:
Aijaa. Mihin ne sitten on tarkoitettu?
- Paidaton vl
Tottakai voit. Saattaahan se joissakin herättää kummastelua mutta en minä ainakaan häiriinny siitä. Katselen kyllä mielelläni vähäpukeisia naisia puheiden kuuntelun lomassa ;)
- Vesipeto
"Katselen kyllä mielelläni vähäpukeisia naisia puheiden kuuntelun lomassa ;)"
Mitä varten edes käyt suviseuroissa? Ei kovin terveitä ajatuksia.... :( - paitaressu
Vesipeto kirjoitti:
Mitä varten edes käyt suviseuroissa? Ei kovin terveitä ajatuksia.... :(Ei se, että on uskomassa, muuta niitä haluja, mitä meissä on. Ne halut ovat Jumalalta. Ja sen nimittäminen epäterveeksi on jo huolestuttavaa. Uskovaisen tulee kyllä käyttäytyä tietyllä tavalla, mutta siitä tässä ei ollut kyse.
- Paidaton vl
Vesipeto kirjoitti:
Mitä varten edes käyt suviseuroissa? Ei kovin terveitä ajatuksia.... :(Ja minäkun luulin jo vastanneeni. No toistan itseäni hieman.
Käyn suviseuroissa kuuntelemassa sanaa ja katselemassa vähäpukeisia naisia.
Jokohan nyt meni perille.
Terve et ole sinäkään jos kiellät kiinnostuksesi vastakkaiseen sukupuoleen. Se on sitä Jumalan luomaa halua naista kohtaan, kuten Raamatun alussakin sanotaan, jos yleensä olet Raamattua edes kädessäsi pitänyt.
- Kerttumaa
....en muuta sano, kuin siitä puhe, mistä puute!
- Vesipeto
Nyt on kyse bikinien pitämisestä. Mistä ihmeen puutteesta puhut?
- Jimi
Jos otat aurinkoa vaunusi luona.
Kentälle ei kuitenkaan kannata lähteä bikineissä.
Olen nähnyt suviksissa, kun jotkut ottavat bikineissä aurinkoa oman vaunun lähellä.
Eräskin pariskunta otti aurinkoa asuntoautonsa katolla, miehellä vain sortsit ja naisella bikinit.
Kentällä voi pukeutua muunlaisiin hellepukuihin, ja niitä näkyykin varsinkin helteillä paljon.. - He he he he
Mistähän tuollainen paljastelun halu mahtaa tulla? Mieluummin sitä hieman verhoaa näitä läskejään.
- vastausta
Bikinit eivät sinänsä ole synti. Mutta kannattaa kuitenkin ajatella tilannetta. Ollaan kuitenkin hengellisessä ihmistilaisuudessa, eikä suinkaan uimarannalla.
Vaikka olenkin nähnyt bikineissä olevia jonkun suviksissa, se oli enemmän vielä sitä pikkuteltta-aikaa jolloin teltan saattoi sijoittaa vaikkapa siten ettei oviaukko ole ainakaan kulkuväylän puolella ja vieressä.
Siis jos tuntuu siltä että aurinkoa tarvis ottaa bikineissä kannattaa katsellä paikka ja tilanne sellaiseksi ettei ainakaan kenelläkään käy sellainen mielessä että siellä yksi vartaloaan esittelee tuolla tavalla.
Uskoisin että jos tekee kaikkensa että voi olla mahdollisimman suojassa tuskin kenelläkään on mitään sanomista jos aurinkoa otat bikinit päällä.
Silloin kun suviseuroissa sai vielä uida jos uimapaikka oli alueella, joki tai järvi. Silloin oltiin tietysti normaaleissa uimavarusteissa uimassa. Mutta uintihommiin tuli sittemmin kielto koska se oli hukkumisaltista hommaa kun oli paljon lapsia ja varsinkin joenrannat saattoivat olla jyrkkiä.
Jos aiot ottaa aurinkoa,ota paikallaan. Mielestäni ei ole soveliasta lähtä kävelemään edes asuntovaunualueella bikineissä, ei edes vessakäyntiä.Mutta laita suojaisa paikka vaunusi eteen, ja vaikka vanha pikkuteltta mukaan ja tee vaunun eteen paikka, toiselle puolelle auto suojaksi ja toiselle teltta. Lisäksi mm puutarhatuoleista saa hyviä suojia.
Minä ainakin saisin suojaisat systeemit siihen tilanteeseen, mutta minä otan aurinkoa kotona nytkin, että olen ruskea jo valmiiksi kun suvikset alkavat. otan sitten lisää aurinkoa suviksien jälkeen.
Se huono puoli siinä auringonotossa siellä ainakin on että jos on suojaisa aurinottopaikka niin kyllä siinä tulee tosi hiki vaikka vain bikineissä. Ja kun siellä tulee kuitenkin kiinnitettyä paljon huomiota omaan siisteyteen ja puhtauteen niin pesulleppa täytyy melkein mennä auringonoton jälkeen, sillä jos ei tuuli käy niin varmaan hiki valuu.Mutta onhan nykyään syviksissa suihkut pientä maksua vastaan joten ei se ole ongelma sekään se puhtauden ylläpitäminen.
Tässä muutamia ajatuksia kysymykseesi, toivottavasti sait jotakin?
Ja toivotaan aurinkoa suviseuroihin, kyllä ne sateiset olosuhteet joskus panee meidät koetukselle!- Vesipeto
Toivottavasti aloittaja jaksaa lukea koko vastauksesi läpi. :)
- Niina (vl)
Aika perverssejä ja sairaita ajatuksia teissä saa aikaan bikineissä oleva nainen! Ettekö luota henkiseen kypsyyteenne, kun pelkäätte bikiniasuisia naisia?
Vastatkaa, miehet!
Itse aion kyllä näyttää, että tämä tyttö ei anna estoiltaan heikkojen ihmisten määrätä pukeutumistani.- Vesipeto
Ei terveen uskovaisen mielessä herää seksistisiä ajatuksia toisen uima-asusta.
- miesnäkökulma
Henkilökohtaisesti ei minkäänlaista vaikutusta bikiniasuisista naisista. Etelän rannoillakin näkee jos mimmosenmoista. Bikinitkin pakkaa olemaan yksiosaisia naisillakin. Eipä tuo minua ainakaan ole mitenkään haitannut.Jos suviseuroissa tapaan majoitusalueella bikiniasuisen naisen/naisia, tuskin se mitenkään hetkauttaa.
- miesnäkökulma2
Sinulla Niina tuntuu olevan kova tarve näyttää, sitä samaa taitaa olla Anna-Leenalla. Siispä näyttämään, bikinit päälle ja seuroihin. Mutta miksi odotatte suviseuroja. Menkää jo tällä viikolla omppareihin noissa asusteissa tai johonkin muuhun pienempiin seuroihin, jossa on paljon tuttuja ja vielä enemmän puolituttuja. Tavoitteenne toteutuu siellä ehkä vielä paremmin kuin suviseuroissa.
Kenelle sinulla on tarve näyttää? Niillekö tavallisen fiksuille aikuisille, joilla on kokemuksen kautta muotoutunut käsitys hyvästä tilanteen mukaisesta pukeutumisesta ja jotka eivät juuri provosoidu toisten pukeutumisesta? Vai sellaiselle pienelle naisenalulle, joka on juuri löytänyt maailmasta uuden asian, että tytöillä ja pojilla joitakin eroja ja yksi niistä eroista on pukeutuminen? Vai vasta täysi-ikäisyyden saavuttaneelle nuorelle miehelle, joka on juuri voimakkaasti törmännyt sellaiseen kulttuuriin, jossa seksiä ja siihen liittyvää toimintaa pidetään ykkösasiana ja on jotenkin poikkeava, jos ei ole kerrottavana omia kokemuksia? Vai onko sinulla tarve näyttää itselle, että olet rohkea?
Anna-Leenalle tiedoksi, että jos pelkäät sitä, että mahikset kaatuvat siihen, että paita on
väärän värinen, housujen lahkeet väärän mittaiset tai strategiset mitat ovat vääriä tai niiden ollessa kohdallaan ne eivät pääse tarpeeksi hyvin esille, ne mahikset saavatkin mennä. Se on kyllä totta, että ulkoinen olemus vaikuttaa paljon, minkälainen mielikuva ihmisestä jää eka kertaa kohdatessa. Mutta pukeutuminen on vain osa siitä. Paljon suuremman vaikutuksen teet sillä, kuinka käyttäydyt kohdatessasi toisia ihmisiä. Me kaikki miehet emme ole asiantuntijoita vaatetusasioissa, mutta sen me huomaamme helposti, jos koko itsetunto on vaatteissa tai niiden puuttumisessa. - Miesnäkökulma3
ole mitään perverssiä tai sairasta, että vähäpukeinen naisvartalo saattaa herättää meissä miehissä himokkaita ajatuksia. Sehän on täysin normaalia. Opiskelepa Niina uusiksi, mitä "perverssi " ja "sairas" tarkoittavat. Emme me ole mitään eläimiä, vaan ihan normaalisti naisista kiinnostuneita.
Terveisin Mies - Oktain
Vesipeto kirjoitti:
Tapasin kaverini kadulla. Hän on vl ja minä en. Hänellä oli mukanaan kaksi vl-kaveria, joita en tuntenut, mutta kaverini esitteli. Siinä seistessämme ja jutellessamme nämä miehet kyllä estoitta ilmaisivat luonnollisen kiinnostuksensa ohikulkevien naisimmeisten muotoihin. Enkä pitänyt sitä mitenkään epäsopivana, koska keskustelut käytiin hillitysti.
- hmmmm
Vesipeto kirjoitti:
pidän itseäni melko "terveenä uskovaisena", mutta en yritä kieltää, etteikö naiskauneus panisi niin sanotusti hormooneja hyrräämään minullakin... ihmisiä mekin olemme :)
- neiti koskematon
Miesnäkökulma3 kirjoitti:
ole mitään perverssiä tai sairasta, että vähäpukeinen naisvartalo saattaa herättää meissä miehissä himokkaita ajatuksia. Sehän on täysin normaalia. Opiskelepa Niina uusiksi, mitä "perverssi " ja "sairas" tarkoittavat. Emme me ole mitään eläimiä, vaan ihan normaalisti naisista kiinnostuneita.
Terveisin MiesNaisena kuuntelin ällistyneenä bikinikeskustelua, ja huoahdin helpottuneena kun kuulin kommenttisi mies!
Tervettä. Tervettä on todellakin että naiskauneus herättää mielenkiintoa ja muutakin, mutta tervettä ei ole, että naisen täytyy ehdoin tahdoin herätellä sitä bikinisessiolla suviseuroissa. Harvoinpa suomessa on niin lämmin ettei normaaleilla asiallisilla hellevaatteilla pärjäisi. (Nimim. Aasiassa vuoden asunut.)
Säälittävää itsetehostusta ja naiseuden aliarvioimista edes avata keskustelu tämmöisestä aiheesta.
Itse pidän kyllä auringosta, lämmöstä ja bikineistä. Mielestäni on ihan kiva pukeutua vähempiinkin vaatteisiin, mutta en pidä sitä tarpeellisena suviseuroissa! Oma koti ja piha on toinen juttu, ja siellä on mukavaa, sopivaa ja hmmm. kiiivaaa pukeutua niin että ehkä oma mieskin saisi siitä iloa ja ehkä muutakin..
Mutta bikinit suviseuroissa ja muualla on 2 eri asiaa! - Miesnäkökulma 4
neiti koskematon kirjoitti:
Naisena kuuntelin ällistyneenä bikinikeskustelua, ja huoahdin helpottuneena kun kuulin kommenttisi mies!
Tervettä. Tervettä on todellakin että naiskauneus herättää mielenkiintoa ja muutakin, mutta tervettä ei ole, että naisen täytyy ehdoin tahdoin herätellä sitä bikinisessiolla suviseuroissa. Harvoinpa suomessa on niin lämmin ettei normaaleilla asiallisilla hellevaatteilla pärjäisi. (Nimim. Aasiassa vuoden asunut.)
Säälittävää itsetehostusta ja naiseuden aliarvioimista edes avata keskustelu tämmöisestä aiheesta.
Itse pidän kyllä auringosta, lämmöstä ja bikineistä. Mielestäni on ihan kiva pukeutua vähempiinkin vaatteisiin, mutta en pidä sitä tarpeellisena suviseuroissa! Oma koti ja piha on toinen juttu, ja siellä on mukavaa, sopivaa ja hmmm. kiiivaaa pukeutua niin että ehkä oma mieskin saisi siitä iloa ja ehkä muutakin..
Mutta bikinit suviseuroissa ja muualla on 2 eri asiaa!Siis koska bikinit aiheuttaa miehissä haluja, niitä ei saisi pitää?
Kyllä minussakin esim. hyvä ruoka aiheuttaa jonkinlaista "himoa", mutten silti halua että se viedään silmistäni pois eikä minun ole pakko saada sitä.
Mun mielestä on hölmöä, jos jonku täytyy pitää vain sellaisia vaatteita mistä muut pitää... missä on itsemääräämisoikeus.
Sitä paitsi jokainen joutuu itse kantamaan omat vaatteensa.
- Squirrel0906
...mikä on asianmukaista, tilanteen huomioon ottavaa pukeutumista.
Kirjoituksesta tuli auttamatta tuulitunneli-efekti:(
Asullasi tai asuttomuudellasi viestit ympäristöllesi pääsi sisustaa. Bimboilulla et saavuta paljoa.
Hyviä suviseuroja sinulle - asianmukaisessa vaatetuksessa.
PS. Käytöksen kultainen kirja auttaa eteenpäin valinnoissa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703