Ei ole kenenkään täällä vika että elämäsi on kurjaa ja rakkautes kohde ei välitä.
Älkää tapeltko ventovieraitten kaa
21
290
Vastaukset
- Anonyymi
Tulitko haastamaan tänne nousuhumalassa riitaa vai? Mene töihin siitä!
- Anonyymi
Rinta suuhun sinullekin, niin nukahdat...
- Anonyymi
Selvinpäin. Voitin lotossa niin ei koske enää minua duunit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvinpäin. Voitin lotossa niin ei koske enää minua duunit.
Minäkin olen lottovoittaja. Pelasin 34 vuotta samaa riviä ja vihdoin osui voitto. 10€ tuli. Ei tullut kutsua veikkauksen voitto kahveille. Olisin muuten vienyt lähimmät ystävät kahville, mutta ei rahat riittänyt. Sanoin ystäville, ettei puhu mitään minun voitosta kenellekkään. En halua, että ihmisten asenteet muuttuu jos ne kuulee, että olen lottovoittaja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen lottovoittaja. Pelasin 34 vuotta samaa riviä ja vihdoin osui voitto. 10€ tuli. Ei tullut kutsua veikkauksen voitto kahveille. Olisin muuten vienyt lähimmät ystävät kahville, mutta ei rahat riittänyt. Sanoin ystäville, ettei puhu mitään minun voitosta kenellekkään. En halua, että ihmisten asenteet muuttuu jos ne kuulee, että olen lottovoittaja. 😂
Mulle tuli kerran samasta ikilottorivistä kaksi kertaa kympin voitto melkein peräkkäin, saattoi olla peräkkäinkin. Sekin oli ollut vuosikymmeniä ja sitten tärähti kaksi kertaa. Vaihdoin sen rivin sen jälkeen toiseen. 🤭
Sellanen asia pitää vaan hyväksyä, vaikka tuntuis kuinka paskalta.
- Anonyymi
Niin, tai ainakin ottaa selvää onko asia edes niin. Suurin osa täällä ei edes tiedä mitä kaivattu hänestä ajattelee.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tai ainakin ottaa selvää onko asia edes niin. Suurin osa täällä ei edes tiedä mitä kaivattu hänestä ajattelee.
Niin kannattais kyllä ottaa asioista selvää. Itse aikanaan otin selvän, ja tiedän ettei välitä yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin kannattais kyllä ottaa asioista selvää. Itse aikanaan otin selvän, ja tiedän ettei välitä yhtään.
Jani puhutaanko netasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani puhutaanko netasta.
Se on nykyään kiinnostunut siitä Epävakaasta. Sellaista huhua liikkuu täällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nykyään kiinnostunut siitä Epävakaasta. Sellaista huhua liikkuu täällä palstalla.
Täällä ei kukaan edes tiedä, eikä tunne toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani puhutaanko netasta.
Menepä sin neiti37 sekoilemaan muualle. Kukaan ei sinua tänne halua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eipä ole mitään puhumista.
mutta halusit jälleen kerran mainita netasta . Ihan kuin kolmen vuoden jauhaminen ei ole sulle riittänyt. No katso netan ja hänen miehensä somekuvia jos se tuo sulle onnen
Anonyymi kirjoitti:
mutta halusit jälleen kerran mainita netasta . Ihan kuin kolmen vuoden jauhaminen ei ole sulle riittänyt. No katso netan ja hänen miehensä somekuvia jos se tuo sulle onnen
Kai ny voin toiselle kertoa ja olla muilleki esimerkkinä, että kannattaa olla yhteydessä oikeasti, kävin mite kävi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kai ny voin toiselle kertoa ja olla muilleki esimerkkinä, että kannattaa olla yhteydessä oikeasti, kävin mite kävi.
no jutellaan netasta. Mitä sä ajattelet netasta kun hänellä on poikaystävä , Onko netta susta edelleen ihana ja mahtava nainen. Joka saa rakastella poikaystävänsä kanssa eikä sun kaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kukaan edes tiedä, eikä tunne toisiaan.
Mikäli osa tästä ei ole feikkisivusto tai muuta hämärää niin oot aikas pahasti väärässä tossa ettei kukaan edes tiedä tai tunne täällä ketään. Enkä tarkoita nyt sellaisia jotka tutustuneet tätä kautta johonkuhun. Vai enkö mä enää tunne niitä ketkä oon tuntenut lähes aina nytsen jälkeen kun tänne vedätys sivustoille tultiin? Oikeestiko?
Se vasta onkin ikävää, hämärää ja mystistä. :(
- Anonyymi
😄😄😄😄😂😂😂😂 Voi vee. Ihanko totta.😆😆😆😆
- Anonyymi
AIlle pitäisi artikuloida kohteliaasti. AI on juuri siinä mielessä ruma.
- Anonyymi
Kuule sinä tuntematon,
kukaan ei varmaan mielellään haluiskaan
tollei toimia ja joutua tollaseen tilanteeseen.
Voi himputti heti tossa on ristiriitaisuutta tmv.
Koska onhan täällä sellasia jotka haluaa noin.
Ja niitäkin joiden vuoksi joillain on elämä
ei kurjaa vaan täyttä hlvttiä . Sekä niitä jotka rikkovat toisten välejä tarkoituksella ihan vaan huvin vuoksi ja koska ovat ......... !
Turha väittää muuta. Piste.
Ainoastaan tuohon toimintaan osallinen
voi sanoa noin kuin aloituksessa sanot. - Anonyymi
Ei mu olin joskus hölmö ja lupasin joidenkin puolesta kostaa sen kohtelun mitä he ovat saaneet tosin olen sanonu et sit kun on sen aika mulla kun on tarkka aikataulu ei tiukka joustot on ollu pakko jättää kuis teil kävi jok ette joustoja aikatuluihin jättän moniks diili meni vituiks moniks keikka jäi saamatta vaikuttaa yllättävän moneen asiaan jos ei osaa aikatauluja laatia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007