Älkää tapeltko ventovieraitten kaa

Anonyymi-ap

Ei ole kenenkään täällä vika että elämäsi on kurjaa ja rakkautes kohde ei välitä.

21

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulitko haastamaan tänne nousuhumalassa riitaa vai? Mene töihin siitä!

• Anonyymi

Rinta suuhun sinullekin, niin nukahdat...

• Anonyymi

Selvinpäin. Voitin lotossa niin ei koske enää minua duunit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvinpäin. Voitin lotossa niin ei koske enää minua duunit.

Minäkin olen lottovoittaja. Pelasin 34 vuotta samaa riviä ja vihdoin osui voitto. 10€ tuli. Ei tullut kutsua veikkauksen voitto kahveille. Olisin muuten vienyt lähimmät ystävät kahville, mutta ei rahat riittänyt. Sanoin ystäville, ettei puhu mitään minun voitosta kenellekkään. En halua, että ihmisten asenteet muuttuu jos ne kuulee, että olen lottovoittaja. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen lottovoittaja. Pelasin 34 vuotta samaa riviä ja vihdoin osui voitto. 10€ tuli. Ei tullut kutsua veikkauksen voitto kahveille. Olisin muuten vienyt lähimmät ystävät kahville, mutta ei rahat riittänyt. Sanoin ystäville, ettei puhu mitään minun voitosta kenellekkään. En halua, että ihmisten asenteet muuttuu jos ne kuulee, että olen lottovoittaja. 😂

Mulle tuli kerran samasta ikilottorivistä kaksi kertaa kympin voitto melkein peräkkäin, saattoi olla peräkkäinkin. Sekin oli ollut vuosikymmeniä ja sitten tärähti kaksi kertaa. Vaihdoin sen rivin sen jälkeen toiseen. 🤭

• Sellanen asia pitää vaan hyväksyä, vaikka tuntuis kuinka paskalta.

• Anonyymi

Niin, tai ainakin ottaa selvää onko asia edes niin. Suurin osa täällä ei edes tiedä mitä kaivattu hänestä ajattelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tai ainakin ottaa selvää onko asia edes niin. Suurin osa täällä ei edes tiedä mitä kaivattu hänestä ajattelee.

Niin kannattais kyllä ottaa asioista selvää. Itse aikanaan otin selvän, ja tiedän ettei välitä yhtään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin kannattais kyllä ottaa asioista selvää. Itse aikanaan otin selvän, ja tiedän ettei välitä yhtään.

Jani puhutaanko netasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani puhutaanko netasta.

Se on nykyään kiinnostunut siitä Epävakaasta. Sellaista huhua liikkuu täällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nykyään kiinnostunut siitä Epävakaasta. Sellaista huhua liikkuu täällä palstalla.

Täällä ei kukaan edes tiedä, eikä tunne toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani puhutaanko netasta.

Menepä sin neiti37 sekoilemaan muualle. Kukaan ei sinua tänne halua.

• Anonyymi kirjoitti:

Jani puhutaanko netasta.

Eipä ole mitään puhumista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eipä ole mitään puhumista.

mutta halusit jälleen kerran mainita netasta . Ihan kuin kolmen vuoden jauhaminen ei ole sulle riittänyt. No katso netan ja hänen miehensä somekuvia jos se tuo sulle onnen

• Anonyymi kirjoitti:

mutta halusit jälleen kerran mainita netasta . Ihan kuin kolmen vuoden jauhaminen ei ole sulle riittänyt. No katso netan ja hänen miehensä somekuvia jos se tuo sulle onnen

Kai ny voin toiselle kertoa ja olla muilleki esimerkkinä, että kannattaa olla yhteydessä oikeasti, kävin mite kävi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kai ny voin toiselle kertoa ja olla muilleki esimerkkinä, että kannattaa olla yhteydessä oikeasti, kävin mite kävi.

no jutellaan netasta. Mitä sä ajattelet netasta kun hänellä on poikaystävä , Onko netta susta edelleen ihana ja mahtava nainen. Joka saa rakastella poikaystävänsä kanssa eikä sun kaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kukaan edes tiedä, eikä tunne toisiaan.

Mikäli osa tästä ei ole feikkisivusto tai muuta hämärää niin oot aikas pahasti väärässä tossa ettei kukaan edes tiedä tai tunne täällä ketään. Enkä tarkoita nyt sellaisia jotka tutustuneet tätä kautta johonkuhun. Vai enkö mä enää tunne niitä ketkä oon tuntenut lähes aina nytsen jälkeen kun tänne vedätys sivustoille tultiin? Oikeestiko?
        Se vasta onkin ikävää, hämärää ja mystistä. :(

• Anonyymi

😄😄😄😄😂😂😂😂 Voi vee. Ihanko totta.😆😆😆😆

• Anonyymi

AIlle pitäisi artikuloida kohteliaasti. AI on juuri siinä mielessä ruma.

• Anonyymi

Kuule sinä tuntematon,
      kukaan ei varmaan mielellään haluiskaan
      tollei toimia ja joutua tollaseen tilanteeseen.
      Voi himputti heti tossa on ristiriitaisuutta tmv.
      Koska onhan täällä sellasia jotka haluaa noin.
      Ja niitäkin joiden vuoksi joillain on elämä
      ei kurjaa vaan täyttä hlvttiä . Sekä niitä jotka rikkovat toisten välejä tarkoituksella ihan vaan huvin vuoksi ja koska ovat ......... !
      Turha väittää muuta. Piste.
      Ainoastaan tuohon toimintaan osallinen
      voi sanoa noin kuin aloituksessa sanot.

• Anonyymi

Ei mu olin joskus hölmö ja lupasin joidenkin puolesta kostaa sen kohtelun mitä he ovat saaneet tosin olen sanonu et sit kun on sen aika mulla kun on tarkka aikataulu ei tiukka joustot on ollu pakko jättää kuis teil kävi jok ette joustoja aikatuluihin jättän moniks diili meni vituiks moniks keikka jäi saamatta vaikuttaa yllättävän moneen asiaan jos ei osaa aikatauluja laatia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1948
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      133
      1158
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      119
      1155
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      986
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      911
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      813
    7. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      747
    8. Mukava nainen on

Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      740
    9. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      736
    10. Yleisesti mikä

Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38