Astuin tuntemattomaan

Anonyymi-ap

kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.

50

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa mikäs se sielu on T. 🤖

      • Anonyymi

        Se on jotakin sellaista, johon hän on puhaltanut uudenlaisen elämän liekin, kirkkaamman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jotakin sellaista, johon hän on puhaltanut uudenlaisen elämän liekin, kirkkaamman.

        Nyt on valot päällä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on valot päällä!

        Kyllä, nyt valo oikein loistaa.


    • Anonyymi

      Odotan että kohtaamme ja pelkään myös. Saat minut värisemään.

      • Anonyymi

        Voi kulta rakas, ei ole mitään syytä väristä 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta rakas, ei ole mitään syytä väristä 😔

        Ei se ole huono tunne. Sellaisia lempeitä, kirpeitä, sähkömäisiä pieniä laineita kehon läpi.


    • Anonyymi

      Se kaikki mitä on minussa.Myös se mikä on rikottu.Kaiken sen haluaisin uskaltaa sinulle näyttää..Olisin täysin auki sinulle, jos sitä haluaisit. Mitään pakotettua en haluakaan elämääni!Tunne on vaan niin oikea puoleltani..Kuin olisit nytkin vierelläni ..Vaikeasti selitettävissä.

      • Anonyymi

        Pidän hänet aina sydämessäni ja ottaisin hänet vastaan kuin tuulen, kaikkinensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän hänet aina sydämessäni ja ottaisin hänet vastaan kuin tuulen, kaikkinensa.

        Niin kauniisti sanottu.. Ajattelen, että hän suojelee, välittää, osoittaa luottamusta. Olen ollut niin eksyksissä ilman häntä..On menty hulluuteenkin asti välillä (luonteellani se on mahdollista) Silti. olen kiitollinen kaikesta.Ensinäkin siitä, että hän on olemassa. Toisekseen siitä, että hän uskalsi minua lähestyä. Kolmanneksi siitä, että jossakin hän ajattelee, ehkä haaveilee, niinkun minäkin..Olen kiitollinen, että on olemassa hänen kaltainen, kuin minulle tehty. Ja ihan erityisesti kiitollinen olen siitä, mitä meidän välillä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauniisti sanottu.. Ajattelen, että hän suojelee, välittää, osoittaa luottamusta. Olen ollut niin eksyksissä ilman häntä..On menty hulluuteenkin asti välillä (luonteellani se on mahdollista) Silti. olen kiitollinen kaikesta.Ensinäkin siitä, että hän on olemassa. Toisekseen siitä, että hän uskalsi minua lähestyä. Kolmanneksi siitä, että jossakin hän ajattelee, ehkä haaveilee, niinkun minäkin..Olen kiitollinen, että on olemassa hänen kaltainen, kuin minulle tehty. Ja ihan erityisesti kiitollinen olen siitä, mitä meidän välillä on

        Miehelle naiselle ikä? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle naiselle ikä? sivusta

        Miehelle kirjoitin. Ikäluokkaa -ei seniori.


      • Anonyymi

        Sitä on niin vaikeeta selittää. Jatketaan sellasia sähköiskuja menee aika ajoin joitain impulsseja vaikea määrittää. No eihän se nyt mikään kumma tietysti ole vaikka onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauniisti sanottu.. Ajattelen, että hän suojelee, välittää, osoittaa luottamusta. Olen ollut niin eksyksissä ilman häntä..On menty hulluuteenkin asti välillä (luonteellani se on mahdollista) Silti. olen kiitollinen kaikesta.Ensinäkin siitä, että hän on olemassa. Toisekseen siitä, että hän uskalsi minua lähestyä. Kolmanneksi siitä, että jossakin hän ajattelee, ehkä haaveilee, niinkun minäkin..Olen kiitollinen, että on olemassa hänen kaltainen, kuin minulle tehty. Ja ihan erityisesti kiitollinen olen siitä, mitä meidän välillä on

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Alkaako nimesi T:llä?

      • Anonyymi

        Ei ala nimeni T.llä.


    • Anonyymi

      Minusta taas tuntui siltä, että astuin kotiin kun hänet tapasin...

      • Anonyymi

        Hänen sanansa ovat sieluni koti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen sanansa ovat sieluni koti.

        Ei kun joo sielu on kodissa. Olen sen kuullut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun joo sielu on kodissa. Olen sen kuullut.

        Sielu voi olla jossakin tilassa kuin kodissaan.


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂Voi vee.

      • Anonyymi

        Kas vain, näin sinäkin sait iloa elämääsi.


    • Anonyymi

      Pienen pieni pojan vekotin.😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Mistä puhut?


    • Anonyymi

      Ei mitään vekottimia! Minä taas ihmettelen koko juttua mikä tarkoitus koko asialla? Jaksaa ihmetyttää.

      • Anonyymi

        Ei nyt mikään yhteys pelkästään vaan ne kaikki muutkin lieveilmiöt jotka liittyy. Ei ne mitään lieviä ole hän kyllä tietää mistä puhun. Että minkälaisia galaxeja tässä maailmassa onkaan!


      • Anonyymi

        Niin mitä ihmettelet?


    • Anonyymi

      Nyt jätän taas tän!

      • Anonyymi

        Miksi ja minne ja minkä jätät?


    • Anonyymi

      Jos avautuisit minulle, ehkä minäkin voisin. Haluan koskettaa sinua...kaikin tavoin.

      • Anonyymi

        Mistä haluaisit hänen avautuvan? Minä haluaisin koskettaa häntä. Hän kosketti jo jotain syvällä sisimmässäni. Haluaisin tietää miltä fyysinen läheisyys tuntuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä haluaisit hänen avautuvan? Minä haluaisin koskettaa häntä. Hän kosketti jo jotain syvällä sisimmässäni. Haluaisin tietää miltä fyysinen läheisyys tuntuisi.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Ja taas on Hymiökommentoijan elämässä iloa! Sitä häneltä on puuttunutkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä haluaisit hänen avautuvan? Minä haluaisin koskettaa häntä. Hän kosketti jo jotain syvällä sisimmässäni. Haluaisin tietää miltä fyysinen läheisyys tuntuisi.

        Puhua suoraan…
        Minusta tuntuu, että jokainen kosketus olisi kuin sähköisku…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhua suoraan…
        Minusta tuntuu, että jokainen kosketus olisi kuin sähköisku…

        Mitä toivoisit hänen sanovan jos hän puhuisi sinulle suoraan? Minä värisen hänen läheisyydessään. En uskalla koskettaa, koska pelkään reaktioitani enkä halua tunkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toivoisit hänen sanovan jos hän puhuisi sinulle suoraan? Minä värisen hänen läheisyydessään. En uskalla koskettaa, koska pelkään reaktioitani enkä halua tunkeilla.

        Että hänellä on tunteita.
        Mitä tarkoitat että pelkäät reaktioitasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että hänellä on tunteita.
        Mitä tarkoitat että pelkäät reaktioitasi?

        Ainakin sitä, että jos yrittäisin koskettaa häntä neutraalisti, se ei onnistuisi vaan paljastaisin itseni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sitä, että jos yrittäisin koskettaa häntä neutraalisti, se ei onnistuisi vaan paljastaisin itseni.

        Ehkä tämä voisi olla tarinasi alku…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä voisi olla tarinasi alku…

        Tai muuten hyvän ihmissuhteen tarinan loppu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai muuten hyvän ihmissuhteen tarinan loppu.

        Miksi luulet niin?
        Jos hän koskettaisi sinua kuin ”vahingossa”, miten reagoisit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet niin?
        Jos hän koskettaisi sinua kuin ”vahingossa”, miten reagoisit?

        Koskettaisin takaisin jollen onnesta jäätyisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskettaisin takaisin jollen onnesta jäätyisi.

        Aiotko kertoa hänelle tunteistasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskettaisin takaisin jollen onnesta jäätyisi.

        Se jää nähtäväksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko kertoa hänelle tunteistasi?

        En tiedä. Siinä voi mennä muuten hyvä ihmissuhde pilalle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se jää nähtäväksi.

        Milloin tämän asian näkeminen tapahtuu?


    • Anonyymi

      Välitän ja rakastan. Hyvää yötä <3

    • Anonyymi

      Tiedän että nukut mutta nyt on ensimm kerta kun oikeasti haluisin että jotain mulle oikeasti sanoisit.

      • Anonyymi

        Menen nukkumaan. Tiedän vaan mitä itse tunnen ja ajattelen enkä laita sen sävyjä tänne. Hänen ajatuksistaan on vain vaihtoehtoja. Haluan ihmisen, jonka kanssa tulee helposti ymmärretyksi, kokonaisvaltaista. Joka ei halua satuttaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lyhyestä virsi kaunis. Ne sun pitkät rimputukset menivät päättömiksi

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä edes puhut?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe