Kuopiosta pitäisi kaivaa tunneli Siilinjärvelle muttei Pöljälle saakka.
Tunnelin koko voisi olla halkaisijaltaan 2m. Tämän kokoisessa tunnelissa kulkisi kiskoa pitkin sellainen putkimainen sukkula johon mahtuisi tukevampikin ihminen makaamaan.
Tällainen ihmisen kuljetus sukkula kiitäisi kiskoa pitkin 800km/h eli Siilistä Kuopioon matka ei kauan kestäisi.
Sukkulassa olisi vielä tavaran kuljetus tila johon mahtuisi ostoskassit.
Tunnelin tekoon.
10
278
Vastaukset
- Anonyymi
😂 Huikeeta.
- Anonyymi
Matka Siilinjärvelle kestäisi n. 1,5 minuuttia. Mitäs sitten tehtäisi kun kaikki kuopiolaiset olisi lähetetty Siilinjärvelle tuota tunnelia pitkin. Pitäisikö rakentaa toinen tunneli että pääsisivät takaisin?
- Anonyymi
Sillan voes rakentoo palluumatkoo varten!
- Anonyymi
Parempi tehdä maan pinnalle sellainen tunnin juna.
- Anonyymi
Kiertelis jonniinjootavoo kaheksikkoo jossaen välillä jotta tunti tulis tääteen matka-aekoo.
- Anonyymi
Ehdomasti kannatan aloitetta. Siilin ja Kuopion matka yhteydet ovat riittämättömät.
- Anonyymi
Pitäisi vielä Siinjärvi liittää Kuopioon. Vesi hommat jo Kuopio hoitaa , jäähalli jonka Kuopio rakensi . Kaikki nämä jäivät Siiliin ilman mitään korvausta.
Hyvä renki, kysyy vaan että millioin lahetään syömään. - Anonyymi
Nyt ei kannata lähteä kaivamaan tunnelia kun on tyypin pizzakeskustelut käynnissä.
Toivottavasti perähikiälle tulee vielä ikioma peräpitseria. - Anonyymi
Tunnin juna torilta Matkukseen, rata tosin kiertelöö Vehmersalamen ja Tuusniemen kaatta jotta tulloo se tunti matka-aekoo tääteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453