Kuopiosta pitäisi kaivaa tunneli Siilinjärvelle muttei Pöljälle saakka.
Tunnelin koko voisi olla halkaisijaltaan 2m. Tämän kokoisessa tunnelissa kulkisi kiskoa pitkin sellainen putkimainen sukkula johon mahtuisi tukevampikin ihminen makaamaan.
Tällainen ihmisen kuljetus sukkula kiitäisi kiskoa pitkin 800km/h eli Siilistä Kuopioon matka ei kauan kestäisi.
Sukkulassa olisi vielä tavaran kuljetus tila johon mahtuisi ostoskassit.
Tunnelin tekoon.
10
279
Vastaukset
- Anonyymi
😂 Huikeeta.
- Anonyymi
Matka Siilinjärvelle kestäisi n. 1,5 minuuttia. Mitäs sitten tehtäisi kun kaikki kuopiolaiset olisi lähetetty Siilinjärvelle tuota tunnelia pitkin. Pitäisikö rakentaa toinen tunneli että pääsisivät takaisin?
- Anonyymi
Sillan voes rakentoo palluumatkoo varten!
- Anonyymi
Parempi tehdä maan pinnalle sellainen tunnin juna.
- Anonyymi
Kiertelis jonniinjootavoo kaheksikkoo jossaen välillä jotta tunti tulis tääteen matka-aekoo.
- Anonyymi
Ehdomasti kannatan aloitetta. Siilin ja Kuopion matka yhteydet ovat riittämättömät.
- Anonyymi
Pitäisi vielä Siinjärvi liittää Kuopioon. Vesi hommat jo Kuopio hoitaa , jäähalli jonka Kuopio rakensi . Kaikki nämä jäivät Siiliin ilman mitään korvausta.
Hyvä renki, kysyy vaan että millioin lahetään syömään. - Anonyymi
Nyt ei kannata lähteä kaivamaan tunnelia kun on tyypin pizzakeskustelut käynnissä.
Toivottavasti perähikiälle tulee vielä ikioma peräpitseria. - Anonyymi
Tunnin juna torilta Matkukseen, rata tosin kiertelöö Vehmersalamen ja Tuusniemen kaatta jotta tulloo se tunti matka-aekoo tääteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437