Särkee sydäntä oudosti.
Voi hitto että rupes yhtäkkiä
66
450
Vastaukset
- Anonyymi
Voih, ootko loukannut rakastas kenties?
- Anonyymi
Tai jotain joka rakastaa tai välittää susta.
Tai siis välitti.. - Anonyymi
No voi hiivatti varmaan ja vähän muutakin.
- Anonyymi
Toivotaan nyt, että kysymys ei olisi sydämestä vaan rintalihaksesta.
- Anonyymi
Kui nii? Voi hitto tätä elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui nii? Voi hitto tätä elämää.
Niin sitä vaan, että sydänperäinen voidaan sulkea pois. Usein rinnassa tuntuva tunne voi olla lihasperäistä lihaskireyttäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä vaan, että sydänperäinen voidaan sulkea pois. Usein rinnassa tuntuva tunne voi olla lihasperäistä lihaskireyttäkin.
No niin voi. Voi hiivatti minkä mielen järkytyksen toi nainen mulle järjesti. Kyllä se tästä...
- Anonyymi
Onko perussairauksia ja lääkityksiä? Jos on kova kipu, joka puristaa ja säteilee, pitää soittaa apua.
- Anonyymi
Ei ole. Pitää vaan levätä. Voi hitto sun kanssas. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Pitää vaan levätä. Voi hitto sun kanssas. 😊
Draaman kuniknatar..hihh hih.
- Anonyymi
Mikä sydän?? EIHÄN SULLA OLE SYDÄNTÄ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣pirulla ole mitään sydäntä🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
On on kun järkytyin niin hemmetisti äsken. Tästä en toivo täysin koskaan. Kaikesta jää jälki.
- Anonyymi
Ehdotus: pysy vaan ihan paskana ittenäs niin ei tartte selitellä ja valehdella. Oot epätoivo🫡tsau taas mentävä mun on
- Anonyymi
En pysty suuttuu nyt mistään. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty suuttuu nyt mistään. 😊
Ei tosiasioista edes kannata
Kyllä sen sydämessään tuntee kun toinen on toisen kanssa tekemisissä sopimattomalla tavalla
- Anonyymi
Sua on petetty vai?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
On
Kuka on rohjennut tehdä niin?
- Anonyymi
Jos toi hiivatin aloittaja jotain tiettyä "syytti" sydän jutuista nii se tietty ei kyllä ole mitään sopimatonta tehnyt. Vaik kuin koitettu sellasia maalailla kaikille.
Anonyymi kirjoitti:
Jos toi hiivatin aloittaja jotain tiettyä "syytti" sydän jutuista nii se tietty ei kyllä ole mitään sopimatonta tehnyt. Vaik kuin koitettu sellasia maalailla kaikille.
En tarkoittanut aloittajaa vaan kaivattuani. Tarkoitin tekijällä pettäjää en aloittajaa. Samaistuin aloittajaan ja ymmärrän miltä hänestä tuntuu kun olen kokenut sitä samaa kipua.
Smasanavasini kirjoitti:
En tarkoittanut aloittajaa vaan kaivattuani. Tarkoitin tekijällä pettäjää en aloittajaa. Samaistuin aloittajaan ja ymmärrän miltä hänestä tuntuu kun olen kokenut sitä samaa kipua.
Kun yhteys on vahva niin tunnen tuolla samalla tavalla kun toinen hääräilee. Sillon jos toisella onkin useampi voimakas yhteys niin siinä voikin olla häärijällä jo isompi soppa sen suhteen kuka häärii ja mitä ja kenen kanssa.
Smasanavasini kirjoitti:
Kun yhteys on vahva niin tunnen tuolla samalla tavalla kun toinen hääräilee. Sillon jos toisella onkin useampi voimakas yhteys niin siinä voikin olla häärijällä jo isompi soppa sen suhteen kuka häärii ja mitä ja kenen kanssa.
Koen sitä kipua nytkin
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Tällaista soppaa on vaikea hallita.
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista soppaa on vaikea hallita.
Ymmärrän sinua... toivoisin kovasti, että voisimme kasvotusten jutella tästä. Kyllä kaikki vielä järjestyy ♥️
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Ymmärrän sinua... toivoisin kovasti, että voisimme kasvotusten jutella tästä. Kyllä kaikki vielä järjestyy ♥️
Se olisi ihanaa, mutta päätyisimme varmaan saman tien sänkyyn nukkumaan.
Smasanavasini kirjoitti:
Lisäys: mulle siitä kirjasta oli valtavasti apua jota täällä suosittelin. Tuntui, että koko elämä selkeni. Ehkä siitä vois olla sullekin apua sun elämässä ja valinnoissa
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Lisäys: mulle siitä kirjasta oli valtavasti apua jota täällä suosittelin. Tuntui, että koko elämä selkeni. Ehkä siitä vois olla sullekin apua sun elämässä ja valinnoissa
Mikä kirja se oli? Minulta mennyt ohi.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirja se oli? Minulta mennyt ohi.
Why does he do that? Lundy Nancroft. Kriminaalipsykologian kirja jolla tunnistaa manipuloivat ja kontrolloivat ihmiset. Vaikka nimi viittaa mieheen niin samat käyttäytymiskaavat myös naisilla joten voi tunnistaa sukupuolesta riippumatta. Sen saa e-kirjanakin.
Smasanavasini kirjoitti:
Why does he do that? Lundy Nancroft. Kriminaalipsykologian kirja jolla tunnistaa manipuloivat ja kontrolloivat ihmiset. Vaikka nimi viittaa mieheen niin samat käyttäytymiskaavat myös naisilla joten voi tunnistaa sukupuolesta riippumatta. Sen saa e-kirjanakin.
Kirjoitusvirhe tuli joten korjaus: Lundy Bancroft
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ihanaa, mutta päätyisimme varmaan saman tien sänkyyn nukkumaan.
Entä jos vaihteeks käytäis vaik kahvilla tai jossain muualla ku mun luona? 😌
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Voitko tiivistää kirjan sanoman jotenkin tähän?
Smasanavasini kirjoitti:
Ja jos ehtii ja siltä tuntuu, niin voihan sitä sit viel peiton allekin ehtiä 🥰
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
No mikä ettei. Vaihtelu virkistää!
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Ja jos ehtii ja siltä tuntuu, niin voihan sitä sit viel peiton allekin ehtiä 🥰
Päiväunet on tärkeitä että jaksaa!
Anonyymi kirjoitti:
Päiväunet on tärkeitä että jaksaa!
On kyllä. Jatketaanko viestein irl puolel täst aiheest?
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tiivistää kirjan sanoman jotenkin tähän?
Kriminaalipsykologian kirja jolla tunnistaa manipuloivat ja kontrolloivat ihmiset. Vaikka nimi viittaa mieheen niin samat käyttäytymiskaavat myös naisilla. Tuossa ylempänä kirjoitin tästå.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
On kyllä. Jatketaanko viestein irl puolel täst aiheest?
Vois jatkaa kyllä. Mitä kanavaa haluat käyttää?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Kriminaalipsykologian kirja jolla tunnistaa manipuloivat ja kontrolloivat ihmiset. Vaikka nimi viittaa mieheen niin samat käyttäytymiskaavat myös naisilla. Tuossa ylempänä kirjoitin tästå.
Hyvä kirja varmasti. Voisi vaikka yhdessä lukea sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Vois jatkaa kyllä. Mitä kanavaa haluat käyttää?
Sitä samaa millä aina pidetään yhteyttä
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Sitä samaa millä aina pidetään yhteyttä
Laita vaikka profiiliin joku osoite.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirja varmasti. Voisi vaikka yhdessä lukea sitä.
Joo sekin kyl käy
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Joo sekin kyl käy
Kirjakerho vois olla hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaikka profiiliin joku osoite.
Miksi? Kaivatullani on jo nää tiedossa.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Miksi? Kaivatullani on jo nää tiedossa.
Ne on kyllä jo vanhentuneita.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Millon vanhentui? Mitä tapahtui?
No vähän sen jälkeen. Ei toimi enää. Tarttis uuden.
Anonyymi kirjoitti:
No vähän sen jälkeen. Ei toimi enää. Tarttis uuden.
Mun kaivattu voi tulla mun luo ilman yhteydenottoa, jos muut kanavat mystisesti katkenneet.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Mun kaivattu voi tulla mun luo ilman yhteydenottoa, jos muut kanavat mystisesti katkenneet.
Me ei varmaan ehkä tunnetakaan sitten?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Vai onko sulla mies?
Anonyymi kirjoitti:
Me ei varmaan ehkä tunnetakaan sitten?
No ainakin hän tietää missä asun ja tietää muutenkin että voi tulla ilmoittamatta luokseni
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
No ainakin hän tietää missä asun ja tietää muutenkin että voi tulla ilmoittamatta luokseni
Joo, toki suurin piirtein tiedän, mutta en välttämättä ihan oven taakse tulis tosta noin vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, toki suurin piirtein tiedän, mutta en välttämättä ihan oven taakse tulis tosta noin vaan.
Saat tulla 🥰♥️🪷
Käviskö tänää klo.20?- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Saat tulla 🥰♥️🪷
Käviskö tänää klo.20?No mikä ettei. Tietenkin pitää muuallakin sopia kuin täällä.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
No ei ole 😂
Et varmaan löydä ketään parempaa.
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Tietenkin pitää muuallakin sopia kuin täällä.
Hänellä on monta kanavaa ja osoite joten tuskin olet kaivattuni
Smasanavasini kirjoitti:
Jos oisit ni voisit vaan tulla 🥰
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Olen häntä vanhempi
Joo no ohi sit.
- Anonyymi
Jos se tuntuu vaan siltä, liikaa tunteita?
- Anonyymi
No kyllä huhhuh.
- Anonyymi
Rytmihäiriö kenties
- Anonyymi
Luultavasti oli. Koitan toipua järkytyksestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292093
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371105Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131095- 631032
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon27924- 64897
- 76843
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48836- 36819
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28809