Upea saarna papilta.

Anonyymi-ap

Eksyin eilen televisiota katsoessa vahingossa kanavalle jossa oli ortodoksinen jumalanpalvelus käynnissä. Saarnassa pappi kertoi kuinka raamatussa Jumala on antanut meille tehtäväksi suojella luontoa ja pelastaa ilmasto. Tätä samaa jatkuu ja jatkuu.
Vaihdoin nopeasti kanavaa, ennen kun pappi kertoo löytäneensä Raamatusta kohdan jossa hän kehoittaa kansalaisia, joko ajamaan sähköautolla tai kulkemaan julkisilla kulkuvälineillä. Turhiin lomamatkoihin kaukomaille Jumala luonnollisesti suhtautuu ymmärtävästi. Jäi myös kuulematta mitä pappi tiesi raamatun kertovan eri seksuaalusesti suuntautuneista vähemmistöistä
Minusta olisi kiva jos kirkko ei sekaantuisi politiikkaan vaan keskittyisi uskonnon harjoittamiseen.

7

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatussa on kohta jossa muistaakseni Jeesus totesi jollekin että: Ota vuoteesi jä käy. Tällä hän varmasti kehoitti meitä matkustelemaan mahdollisimman paljon eri puolella maailmaa.

    • Anonyymi

      Lukee kuin Hippi Raamattua voisi korvata Lukee kuin Piru Raamattua sutkauksen. Ainoastaan liberaaleilla papeilla ja Hipeillä on kyky tulkita Raamattua oikein.
      Kirkon alennustila jossa papit ovat järjestään jonkun poliittisen puolueen jäseniä ja näin saarnaa puolueen viestiä on pöyristyttävä. Jos esim Jussi Halla-Aho vihittäisiin papiksi niin hän voisi kertoa mitä mieltä Jumala on maahanmuutosta.

      • Anonyymi

        Eikö Jumala luonut eri kielet jotta kaikki kansat pysyisi omilla alueillaan. Suomalaiset Suomessa, Arabit lähi-Idässä, Tummahipiäiset Afrikassa.
        Eihän Talitintit ja Punatulkut muodosta Talitulkkuja ja Punatiaisia.


      • Anonyymi

        Jos Jussi Halla-Aho olisi Kajaanissa pappina niin kirkot olisi aina täynnä kun Jussi saarnaa. Käsimerkkejä näyteltäisiin hurmoksessa.


    • Anonyymi

      Missä kohtaa siellä Raamatussa puhutaan sähköautoista? Enpä ole ennen kuullutkaan, että jo silloin olisivat tienneet.........

      • Anonyymi

        Kun etsii niin perusteet löytyy. Raamattu on kuin Suomen Perustuslaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun etsii niin perusteet löytyy. Raamattu on kuin Suomen Perustuslaki.

        Sehän on ihmisten kirjoittama kirja. Paksu teos, jota kukaan ei jaksa lukea.

        Osa kirjoituksista on ihan älyttömiä ja väkivaltaisia. Niin kuin jonkun mielipuolen juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe