hakkaan yleensä lattiaa ja seiniä kello 01 - 1.55 välillä puunuijalla ja menen suihkuun. Lataan pesukoneen ja 12 vuotias tyttäreni hakkaa keppihevosellaan lattiaan puolestani ½ tuntia.
Vastaukset 21
- Anonyymi
ja minä hakkaan ikkunoitas
- Anonyymi
Minä kaadan laskinämpärillisen ikkunasta aina päällesi
- Anonyymi
minkä kokoinen pää on kankailla?
- Anonyymi
helsingissä epäilemättä tylsistyy elää ja tekee mieli maaseudulle
- Anonyymi
puuttuuko teiltä eläkeläistä naapurin rouvaa?
- Anonyymi
luomanraitilla on joka talossa tuo meininki
- Anonyymi
Onko se ihanampi paikka kuin Myllymäessä Juhaninkatu?
- Anonyymi
Mikä talo raitista on pahin?
- Anonyymi
Sinut tunnetaan ja se häiriintynyt likkasihan melkein pystyy rikkomaan asfaltinkin keppihevosellaan
- Anonyymi
Ei Luomanraitti ole kaupungin pahimpia katuja. Kyllä ne löytyy Reimasta ja Myllymäestä. Viikonloppuisin markettien piha-alueet S-kauppa ja Halpa.
- Anonyymi
Ei ole..kankaistonkatu on pahin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole..kankaistonkatu on pahin..
Ei niin.menkää käymään kankaistonk myllymäessä..sie on aika touhua..
- Anonyymi
Tästä otettiin pois tosikuvaus siitä mitä alaikäiset ehdottaa tekevänsä 50 eurolla lauantaina illalla autossa.
- Anonyymi
Oikein..
- Anonyymi
Oli rauhaton perjantaiyö. Mitä tuokaan mukanaan lauantai?
- Anonyymi
njo pörräsikö autot ja kirjuiko naisihmisen kello 01 pihoissa?
- Anonyymi
"Sinut tunnetaan ja se häiriintynyt likkasihan melkein pystyy rikkomaan asfaltinkin keppihevosellaan"
no nyt minäkin tunnen ja tiedän keitä tarkoitetaan...- Anonyymi
Tulitko minusta tyytyväiseksi?
- Anonyymi
Onko sinulla vielä se huumekauppias naapurina?
- Anonyymi
päätäs siellä hakkaat lattiiaan onko pää turvoksis ,ainakin loppu sun ajelu raitilla kännissä.
- Anonyymi
jaa sinä olet se, joka heittelit Subaruani kivillä ja laudanpätkillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891613Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851092Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10708- 39679
- 57646
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33564Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503