hakkaan yleensä lattiaa ja seiniä kello 01 - 1.55 välillä puunuijalla ja menen suihkuun. Lataan pesukoneen ja 12 vuotias tyttäreni hakkaa keppihevosellaan lattiaan puolestani ½ tuntia.
Asun Luomanraitilla
21
799
Vastaukset
- Anonyymi
ja minä hakkaan ikkunoitas
- Anonyymi
Minä kaadan laskinämpärillisen ikkunasta aina päällesi
- Anonyymi
minkä kokoinen pää on kankailla?
- Anonyymi
helsingissä epäilemättä tylsistyy elää ja tekee mieli maaseudulle
- Anonyymi
puuttuuko teiltä eläkeläistä naapurin rouvaa?
- Anonyymi
luomanraitilla on joka talossa tuo meininki
- Anonyymi
Onko se ihanampi paikka kuin Myllymäessä Juhaninkatu?
- Anonyymi
Mikä talo raitista on pahin?
- Anonyymi
Sinut tunnetaan ja se häiriintynyt likkasihan melkein pystyy rikkomaan asfaltinkin keppihevosellaan
- Anonyymi
Ei Luomanraitti ole kaupungin pahimpia katuja. Kyllä ne löytyy Reimasta ja Myllymäestä. Viikonloppuisin markettien piha-alueet S-kauppa ja Halpa.
- Anonyymi
Ei ole..kankaistonkatu on pahin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole..kankaistonkatu on pahin..
Ei niin.menkää käymään kankaistonk myllymäessä..sie on aika touhua..
- Anonyymi
Tästä otettiin pois tosikuvaus siitä mitä alaikäiset ehdottaa tekevänsä 50 eurolla lauantaina illalla autossa.
- Anonyymi
Oikein..
- Anonyymi
Oli rauhaton perjantaiyö. Mitä tuokaan mukanaan lauantai?
- Anonyymi
njo pörräsikö autot ja kirjuiko naisihmisen kello 01 pihoissa?
- Anonyymi
"Sinut tunnetaan ja se häiriintynyt likkasihan melkein pystyy rikkomaan asfaltinkin keppihevosellaan"
no nyt minäkin tunnen ja tiedän keitä tarkoitetaan...- Anonyymi
Tulitko minusta tyytyväiseksi?
- Anonyymi
Onko sinulla vielä se huumekauppias naapurina?
- Anonyymi
päätäs siellä hakkaat lattiiaan onko pää turvoksis ,ainakin loppu sun ajelu raitilla kännissä.
- Anonyymi
jaa sinä olet se, joka heittelit Subaruani kivillä ja laudanpätkillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915