teinkö oikein kunannoinvanhan koulu kaverin panna mun peppua itestä tuntui hyvältä
antaja vanhalle kamulle
25
1847
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Mitäs sä buaahaa spede taas sekoilet.
- Anonyymi
Spede nukkusit yös kunnolla et sekoilis noin pahasti. Mitäs ääniä päähäs taas tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede nukkusit yös kunnolla et sekoilis noin pahasti. Mitäs ääniä päähäs taas tuli.
Mitäs et nuku hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs et nuku hähähää
Spede nukkusit yös kunnolla et sekoilis noin pahasti. Mitäs ääniä päähäs taas tuli. Niinpä mitäs et nuku buaahaa mikä urpo.
- Anonyymi
vastausta kysymykseen pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaa annettuun kysymykseen jo kansa koulussa opetettu asia
- Anonyymi
tosi tarina koittakaa spedet ymmärtää elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en saanut nukuttua kun kulli pepussa hiero niin kovaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs et nuku hähähää
ei sillon kannata nukkuu kun saa kunnon kullia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka koko yön jos miehiä useempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
spede on jo nukkunut pois etkö oo tietoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja siellä vielä aamullakin äkkiä puristelemaan kyllä se siitä kovenee
- Anonyymi
Toivottavasti jatkat kuitenkin vielä koulunkäyntiä, niin voisit oppia kirjoittamaan suomea niin kuin aidot suomalaiset.
- Anonyymi
vanhalle koulu kaverille kasvanut niin valtava kulli epäilin mahtuuko meni ja teki mahtavan orkun uusinta alkaa nyt
- Anonyymi
mulle saa tulla käymään aina kun haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle saa tulla käymään aina kun haluaa
Missä asut?
- Anonyymi
aivan upeeta mulle kans
- Anonyymi
tottakai siitä se kaveruus vaan lähenee
- Anonyymi
nykyään käy aina kun paikkakunnalla maht
- Anonyymi
tulis vaan useimmin käymään ihanaa
- Anonyymi
too ja lupas tulla pian uudestaan odotan
- Anonyymi
tottakai mun kamu halus kans halusin myös imin monta kertaa illan aikana peppuni kipee aamulla mutta ihana muisto jäi toivottelin terve tulleeks milloin vaan
- Anonyymi
joo paras oli kun toi pari kaveria saunoon sain paljon yhden illan aikana
- Anonyymi
mahtavaa antaa kaverille niin usein kun haluu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911