Yritätkö perättömillä syytöksillä oikeuttaa omia kyseenalaisia tekojasi? 🤔
Yrittäjä nainen!
10
266
Vastaukset
- Anonyymi
Se kirjoitetaan yrittäjänainen!On se vaikeaa...niin vaikeaa sullekin....
- Anonyymi
Pälli! En tarkoittanut mitään yrittäjänaista vaan ”yrittäjä” naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pälli! En tarkoittanut mitään yrittäjänaista vaan ”yrittäjä” naista.
Oletko liikelounaalla oikein juuri tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko liikelounaalla oikein juuri tällä hetkellä?
Olen työtön, eikä ole varaa käydä lounaalla. Täytyy hakea taas ruokajonosta kassi. Puurohiutaleet on taas loppumassa, kun syön sitä aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi.
- Anonyymi
Älä huutele siellä.. typerys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee laskuhumalassa pahasuinen tyttö.
https://youtu.be/Cd45K-v2OMk?feature=sharedVoi sä annoit jollekin toiselle ton biisin 😪
- Anonyymi
Ja mitä ovat nämä epäoikeudenmukaiset perättömät syytökset? Luetteloithan ne tähän julki näyttävästi
- Anonyymi
Kerroppa kuka nainen perättömiä syyttelee? Tää aloitus varsinkin on juurikin tuota mistä nyt syyttelet perättömästi jotakuta toista.
Elikä koitat vierittää sen syyks mitä ei oo tehnyt?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244296- 833787
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713285Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392992- 1572889
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532676- 482442
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938